Dat we gezellig naar Frozen 3D gaan vanmiddag. Maar eerst kerstboodschappen halen, ben gisteren weer omgekeerd het was zo belachelijk druk. Hoop dat dat straks om 10 uur een stuk minder zal zijn!
Ik weet niet wat het is, geluk? ik voel me gewoon een klein kindje, heb al dagen vlinders/onrust in de buik voor de kerst, dat heb ik ieder jaar, kijk er zo naar uit. 'Vroeger' in de puberjaren van vl en mezelf deden we altijd voor elkaar 11 cadeautjes onder de boom ( vrij duren want toen hadden we totaal geen kosten ) en gingen we dobbelen. Nu jaren niet gedaan en dit jaar wilde vl dat weer alleen dan kleine cadeautjes. Dat gaan we 1e kerstdag doen, helemaal zin in. Kerstavond gezellig drinken en voor het eerst in 10 jaar kleding gekocht voor kerst, omdat ik meer dan 20 kilo ben afgevallen, een mooie zwarte jurk met steentjes. Voel me nog niet op het gemak erin moet er nog aan wennen.
Dat ik net ongesteld ben geworden...blegh...en dat terwijl ik eigenlijk best een drukke dag heb vandaag... Maar op de eerste menstruatiedag ben ik nooit vooruit te branden,zo ook nu. Maar goed,beter nu dan met kerst
Heel apart.. Ik had gister een maansteen gekocht onder het mom 'baad het niet dan schaad het niet'. Gister haal ik hem uit mijn bh en leg hem op m'n nachtkastje. Ik heb me aangekleed en wil het steentje er weer in stoppen en hij is weg. Spoorloos! Heb alles aan de kant getrokken en hij ligt nergens... Zo bizar!
Dat ik niet kan wachten tot 2014 er is! En dat ik gek word van mezelf de ene keer vrede mee dat het een miskraam is geworden, en het andere moment kan ik uit het niets in het huilen uitbarsten!!!
Ik wil kwijt dat ik het ziek zijn zooo ontzettemd beu ben, al vanaf vorige week zondag en met 2 kindjes en de kerst voor de deur ben ik er klaar mee
Ik wilde er op uit gaan vandaag maar als ik naar het weer kijk heb ik helemaal geen zin meer om naar buiten te gaan...
Er stond net een vrouw van kraamzorg bij ons aan de deur...E vroeg aan mijn dochter of mama en de baby al thuis waren. Dus ik naar de deur..welke baby? Ze moest nr 21 zijn ipv nummer 31. Wie weet een voorteken? Dochter had vd week ook een familie tekening gemaakt en daar stond een vraagteken tussen mij en mijn man in. Volgens haar is dat de baby in mijn buik.