Jeetje habibiana sterkte meid Voor de zieke beterschap! Meiden die hert nodig hebben een dikke knuffel De zwangere gefeliciteerd meiden @wwjk kleine man 40 graden koorts kleine meid hoest ook al ik begin net op te knappen...
Zomerrr, wat leuk, zijn we weer tegelijk zwanger! Jij ook weer vrij snel voor een tweede gegaan dus Heel veel succes die eerste weken!
Jij ook nog gefeliciteerd Ja, we hadden net besloten om er voorzichtig aan te gaan beginnen maar ik was dus al zwanger
Gefeliciteerd! Ik hoop zo dat deze maand bij ons ook raak is! Wwjk: nu al kloofjes op mn handen van de droogheid en dan is het nog geen eens echt koud. Vanavond maar met een handenmaskertje slapen. Oudste is niet lekker; hoofdpijn en keelpijn (38.7) nu samen op de bank kung fu panda kijken. Gezellig papa heeft late dienst.
Ja klopt, maar ik heb gisteren nog eens getest, echt negatief. Helaas. Morgen moet ik de ha nog maar weer eens aan haar jasje trekken. Nog steeds misselijk, vooral 's avonds, en inmiddels al 4,5 / 5 kg afgevallen in 8 dagen tijd......
Jeeeeeh zo weer een nieuwe aflevering van Van God Los. Vind het echt een goed serie, alhoewel dit seizoen wel een beetje tegen valt. Vond vorige seizoenen spannender. Maar vanavond met Theo Maassen Vind dat hij sterke rollen neer zet
Wwjk: dat ik zomaar 1,5 week vakantie heb! Ben er enorm aan toe, kan ik wel zeggen. Dit is wat ik ga doen: NIKS! Spikkel: hopelijk zijn jullie snel allemaal weer opgeknapt, zo met de feestdagen in het verschiet!
Dat ik me vreselijl schuldig voel naar mijn meisje toe Met het oorsmeer uit haar oortje te willen halen (met zo'n haakje, op aanraden van de ka) kwam er een stukje harde stop los en bloedde het oortje. Maar snel naar de dr van wacht gebeld. Die stelde ons gerust dat het enkel een wondje on de gehoorgang is omwille van de harde stop. Kon onmogelijk het trommelvlies hebben geraakt zei hij, was ook niet zo diep gegaan trouwens. Maar toch, arme pruts. Volgende keer bij de ka aankaarten want ze heeft zoveel oorsmeer... En dat haakje gebruik ik nu zeker niet meer, gelijk weggedaan.
Eerste jaar dat mijn mam er met de feestdagen niet is, snik snik,.....heb er geen zin in! maar voor mijn dochtertje en verdere familie moet ik wel en zal ik mijn best doen om het toch leuk te maken en mijn verdriet maar weer weg te duwen.
Knuffel voor silvana81, hier nu tweede jaar kerst zonder m'n moeder. Ik kan je vertellen dat het niet makkelijker wordt... Ik hield al niet van kerst maar nu helemaal niet meer. Eerste kerstdag bij m'n vader thuis, koken op de plek van mijn moeder voor hem, m'n broertjes en mijn eigenen gezin. Het is soms best zwaar om het gevoel te hebben dat iedereen van jou verwacht dat je het gezin waar je uit komt bij elkaar moet houden.
Morgen in principe niet, maar dinsdag wordt alleen maar een enorm geren en gevlieg vanwege zeikende schoonouders.. En aan het slapen in de trein ga ik waarschijnlijk ook nooit wennen. Sta nu ook echt al dagen stijf van de stress ondanks dat alles zo goed als geregeld is, dus zal blij zijn als we gewoon in NL zijn aangekomen en een paar dagen rust hebben..
Ik lees net dat een jongen die ik ken van vroeger is omgekomen bij een eenzijdig ongeluk.. Tegen een boom, auto compleet weg aan de linkerkant.. 21 jaar.. Gatver.. Kan d'r gewoon niet van slapen
Dat het personeel denkt dat zij alles beslissen en naar hun hand kunnen zetten en daar ben ik echt ontzettend klaar mee, bah!
@micchan sterkte de aankomend dagen meid @loiness lekker vakantie genieten meid! @toverbal he jak @hier grrrr ik heb zo'n erge koortslip .heb een giga dikke lip, gelukkig voor de rest beter man is nu gestrekt
Dat ik dus echt serieus al vanaf half 2 vannacht klaar wakker ben en ,natuurlijk net nu dochterlief wakker is, nu eigenlijk toch best moe ben..