Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dat mijn lieve meisje vandaag jarig is!
    En haar mama ook! :)

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gefeliciflapstaart! :)

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Dat ik gewoon nogstééds ziek ben! Ik ben het helemaal zat na een week en ik moet nog zo ontzettend veel doen vandaag!

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik sta al een kwartier in de wacht... nog 1 wachtende......

5. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

Darkangel25: dat is vast een lastige klant voor je haha

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ben nu de eerstwachtende..... bijna 20 minuten in de wacht volgens mijn tel

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Zo na 23 minuten in de wacht te hebben gestaan, krijg je te horen, bel morgen maar even terug............ okeeeeeeeeeeeeeee.... hoop dat ze dan meteen opnemen, want dit zo is niet goed voor mijn abbo van mijn tel haha

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel!!

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat ik (nu ex) vrienden eindelijk eens even de waarheid heb verteld.

En het voeld super goed!!!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ahh lief! Dank je!

Jij lekker genieten van je wel verdiende vakantie!

11. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Aan de zwangere dames, gefeliciteerd!! Aan de dames die zwanger willen worden...succes en hopelijk wordt 2014 jullie jaar!!
    @shart86, gefeliciteerd met je meisje:) en voor jou natuurlijk ook :D
    @Lioness, heel fijne vakantie gewenst en geniet van het niksdoen ( wat is dat hihi)
    @Micchan, ik hoop dat je schoonouders het op kunnen brengen om niet te zeuren tegen een zwangere vrouw. ( lijkt me veel beter voor de kerstsfeer haha) En geniet van je dagen rust die eraan komen...neem wat lekkere kussens mee voor in de trein..succes!
    @ Spikkel, lastig zo'n koortslip, hier werken de patches van compeed of zovirax goed, is in elk geval minder kans op besmetting...beterschap!
    @Tesske, poeh, dat is wel zwaar nu he. Mijn zoontje dacht ook dat het om 2 uur vannacht tijd was om op te staan:$ Sterkte vandaag, hopelijk kun je nog ergens vandaag wat bijslapen...
    @Bubblez, wat afschuwelijk nieuws, zeker voor zijn familie/vrienden net voor de feestdagen, bah. Heel veel sterkte
    @ darkangel...is het wachten voorbij???!!
    @Imensa enne??? Lucht het op??
    @ wwjk, mijn vriend is afgelopen donderdag geopereerd, galblaas verwijderd. Vrijdagochtend kon ik hem weer gaan ophalen. Hij heeft best nog wel veel pijn en loopt me eigenlijk in de weg hier;) Als mannen iets hebben...pffff
    Maar nu zit ik met een probleem. Ik had een gourmet bedacht voor tweede kerstdag, maar dat is te vet, mag hij niet hebben!! Nu zit ik met de handen in het haar ik kan niks vetarms bedenken, dat ook nog lekker is:D... niemand ideeën?
    Zoontje is afgelopen dagen erg uitdagend geweest. Zal ook wel te maken hebben met zijn pappa, die niet met hem kan stoeien zoals hij normaal gesproken altijd doet... En door het afschuwelijke weer afgelopen dagen, zijn we weinig weg geweest. Ook natuurlijk ivm zijn pappa, die nergens heen wil... Ik snap dat hij pijn heeft.. maar...:(
    Zo, ik ga maar weer aan de slag, voordat pappa wakker wordt.
    liefs Pluisje

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Nog effe apart aan Kletskoek..Heel veel succes vandaag!! Hopelijk is alles goed en kun je weer verder genieten van je kleintje in je buik.
    Ik heb nog even op je eigen topic gekeken en zoals ik het zie, ben je heel onprofessioneel behandeld en heeft die echoscopiste maar wat onrust gezaaid, hopelijk voor niks. Maar wat een TR$#^%%!!!!
    Succes meid en laat aub wat horen...
    knuffel Pluisje

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Best wel. :cool:

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat mijn vader vandaag de uitslag van zijn longscan krijgt....

In februari diagnose: longkanker!
    Succesvol geopereerd gelukkig.

In november helaas een vlek te zien op zijn andere long. Dit kan ook een verkoudheid zijn...laten we het hopen.
    Want er valt niks meer te opereren...enkel nog te bestralen.

Zucht...dit wordt een laaaaaaaange dag :(

15. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

gister aardig verkocht op de rommelmarkt. Drukke week voor de boeg, veel werken en afspraken. maar vrijdag wel lekker de hele dag dansen :)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Is in NL gourmet hetzelfde als steengrill? Want dan grill je je vlees en is het toch geen vet? Toch zeker als je kalkoen, kip, rund kan nemen? Of wat vis grillen? En daar wat lekkere groentjes bij. Misschien dat rauwe groenten wat zwaar zijn, dan kan je ook wat wokken of stomen.

Ik heb net met de kinderarts gebeld ivm het opgepropte oorsmeer en het wondje van gisteren. Zeker geen haakje gebruiken (leuk als de kinderartsen elkaar zo tegenspreken), maar kan nu druppels bij de apotheek halen. Moet dat elke maand een week geven. Weet nu niet of het oorsmeer daarmee loskomt of oplost. Als het er maar voor zorgt dat het niet meer oppropt!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0

Sterkte vandaag! Nieuws kan ook goed zijn. Bij mijn moeder dachten ze eerst aan botkanker toen ze uit het niets een gebroken rib had (ze heeft 2x borstkanker in het verleden gehad). Na de nodige onderzoeken bleek het om osteoporose te gaan. Maar dat wachten is zo slopend...

Kletskoek: Succes vandaag!

18. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Sterkte vandaag! Hoop op goed nieuws!!
    knuff Pluisje

19. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Is ongeveer hetzelfde, ik dacht ook dat het wel kon, maar meneer denkt dat het te vet is...
    Gisteren verse spinazie gemaakt met een paar uitgebakken spekjes erin...oh dat was te vet!!! Ik hoop dat ik hem nog omgepraat krijg, zodat ik niet nog een heel nieuw diner moet gaan verzinnen, AAARRGGHH!! Mannen!!
    Wat raar dat de artsen elkaar tegenspreken, zo word je onzeker he. Welk haakje heb je gebruikt? Hier had zoontje ook last van veel oorsmeer. De KNO arts raadde aan om het voorzichtig met de achterkant van een haarspeldje te doen...Wij hebben nooit druppels gehad, dus weet niet of dat loskomt of oplost. Ik gok dat het daarmee loskomt... succes ermee!!

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jarige gefeliciteerd
    Nieuwe zwangere gefeliciteerd, wat een mooie afsluiting van 2013
    Zieke beterschap
    Dames met missende familie knuffel, het wordt makkelijker, de 12e kerst zonder me vader... En ondanks dat ik hem ontzettend mis, hij iser. In gedachte altijd bij!!!!
    Mamavanjuul extra knuffel voor jouw hopelijk goede uitslag

Wwjk zucht dl vind t grappig om van 03.00 tpt 05.00 te spelen in bed, ondanks fles en schone luier.. Niet grappig

Deel Deze Pagina