@imensa sterkte meid @weer manlief ispost aan het bezorgen lekker met dit weer. @ hier ook twee zieke kindjes en zelf nog niet helemaal fitr maar goed wel al flink bezig geweest in huis was draaien vaatwasser draaien. Alles gestofzuigd en gedweild koekjes deeg in de koelkast.nui FF zitten... Oh en. Drukke kinderen hier de oudste die is niet fit en heerlijk drammerig pff
Lief van je!! Alleen . ik slik al Aleve Feminax Tenminste, ik neem het in zodra ik de buikpijn begin te krijgen, meestal voordat ik heftig begin te menstrueren, dus wel op tijd. Dat was zaterdag, toen twee ingenomen, de begindosering, en daarna 1 indien nodig. Ik verlies gewoon stolsels die groter zijn dan na mijn bevalling. Toen had ik ze amper, of klein. Gisterochtend redde ik de wc niet, overal bloed . En vannacht dus constant eruit omdat ik leeg liep. En nog bij vlagen. Ik weet, het gaat over, maar ik ben er gewoon zo moe van En dat terwijl ik straks de keuken in moet omdat we vanavond eters krijgen *heb zin om af te bellen* Lekker begin van de kerst...
Haha ja het weer misschien maar ze zijn allebei ziek geweest en net weer opgeknapt + de oudste was vrijdag jarig. dus vrij en zat verjaardag gehad en gister kinderfeestje denk dat ze dit ook ff kwijt moeten. normaal zeg ik ballorig maar het is daar nu zoooo druk! geen denken aan dus!
Heb ik ook aan gedacht, maar ik wil eigenlijk geen hormoongedoe in mijn lijf. Ik reageer daar al zo heftig op, vandaar Ik heb het wel eens aangekaart bij de huisarts, maar zij haalt haar schouders op. terwijl ik iedere maand zeker 2 dagen volledig leeg loop en dus daarna zo moe ben,dat dit echt wel een paar dagen duurt voor ik weer een beetje bij de mensen ben. Heb het vandaag zelfs zo slecht dat ik continue huilbuien heb Ik moet zo echt de keuken in, maar ga denk eerst nog even een half uurtje mijn ogen dicht doen. Manlief is weg met dochter, hij regelt alles omdat ik de deur zo niet uit kan, dus ik geniet dan maar even van de rust. *en gaapt er nog even flink op los*
Ik schets even iets oke... Je krijgt van je moeder leuke kerstkleertjes voor je dochter..Helemaal leuk, hebben op haar kamertje gehangen aan een haakje tot vandaag! Vanavond gaan we naar mijn ouders, dus mijn dochter krijgt haar kerstkleertjes aan die ze van oma gekregen heeft....kei leuk toch? Tot zich een grote poepexplosie aanmelden, serieus de stront zat tot in haar nek. Tot zo ver haar kerstkleertjes... zucht! Maar goed...... mijn dochter zal wel blij zijn dat ze t kwijt is.. en mama kan de kast weer induiken voor iets nieuws.
Bericht verwijderd sorry verkeerd gelezen. Ik zou een andere huisarts vragen of flink op je strepen gaan staan. Veel sterkte want dat is niet niks als je zelfs de wc niet red
Jeetje wat raar van de huisarts. Doorverwijzing gyn? Ik kon helemaal niet tegen de pil werd er echt op gegeven moment heel verdrietig van steeds huilbuien en zat echt niet lekker in mn vel tijdens de zwangerschappen en bv periode bij de eerste nergens last van tot ik na de laatste zw schap weer aan de pil ging.. pff manlief zei ook waar heb JIJ last van.. toen heb ik de knoop doorgehakt. ben naar de huisarts gegaan heeft me door gestuurd naar gyn resultaat mirena in t begin veel gedonder maar naar paar maand veel minder ongesteld en ik ben ik weinig tot geen last van hormonen hopelijk heb je nog ff geslapen ! fijne avond!
wwjk dat ik nog steeds niet goed word van mn drukke kids. manlief al vanaf 5 uur vanmorgen aan t werk is en net smste dat hij er 6 uur niet weer is Dat ik voor morgen een leuk zwart jurkje heb met glitters en gave donkerblauwe pumps heb staan die ik ook aan wil maar geen leuke combi kan vinden in mn kast! heb wel blauw vestje voor over t jurkje maar twijfel nog. Ik vond net belgische chocolade truffels in mn man zn kerstpakket dat maakt heeeeel veel goed!
Jammer dat het niet werkt met de Aleve, het was ook maar een tip. Ik heb vandaag de eerste genomen, want jippie, ik ben vandaag ook ongesteld geworden. ( ik heb het idee dat iedereen met de kerst ongesteld is..)Je kan een verwijsbrief vragen voor de gyn, die kunnen daar tegenwoordig best veel aan doen... ik ben ook aan het denken wat ik precies wil. Ik denk erover om met te laten steriliseren, met de essure methode. Ik zou er echt op staan om een doorverwijzing te krijgen. Sterkte meid
vandaag te horen gekregen dat mijn smart drive systeem maandag geleverd word door de rolstoel leverancier. het is een beetje te vergelijken met een elektrische fiets. het wiel hang ik achter me rolstoel met daar aan vast een accu. het wiel ondersteund mij bij het rijden zodat ik langer en zonder al te veel pijn kan rijden
Ziet er stoer uit. Veel plezier ermee. Weet klikt gek maar bedoel het goed. Gezellig bij nichtje geweest lekker gegeten. Kinderen zijn ook verwent. Was een gelaagde avond.
ja het is wel te vergelijken met emotion-wielen. alleen zijn de emotion-wielen voor mij te zwaar om zelf in en uit de auto te tillen en op me rolstoel te monteren (zijn namelijk 12 kilo per wiel) dit systeem is veel lichter en kan ik ook mijn eigen wielen blijven gebruiken.
ik heb het ehlers danlos syndroom. het hypermobiliteits type en het klassieke type. de reden dat ik in een rolstoel zit is omdat als ik loop bij elke stap mijn knieen subluxeren. wat natuurlijk veel pijn doet. als ik meer dan 10 meter loop dan is de kans groot dat mijn knieen geheel luxeren. helaas heb ik ook steeds meer subluxaties aan mijn vingers en polsen. vandaar dat de smart drive erg welkom is.
ja ze zijn echt verschikkelijk zwaar. daarmee zou ik meer klachten krijgen dan dat het goed zal doen. maandag word de smart drive geleverd. ik zal je laten weten wat mijn ervaringen zijn