Beterschap voor degene die t nodig hebben wwjkw. Dat mn kids niet lief samen spelen de oudste plaagt steeds de jongste word er moe van!! manlief werkt alleen maar 2e kerstdag gister en vandaag dag. morgen avond 3 nachtdiensten achter elkaar ik wil er wel ff alleen zonder kids op uit. ff opladen ff tijd voor mezelf. als manlief vrij is op zat ga ik ff paar uurtjes stad in maar nu lukt dat niet helaas. heb mn moeder al gebeld of ze ff kon oppassen maar helaas. het word dus vandaag niet opladen.. dacht ff lekker uitslapen kids met ontbijt voor tv mama gaat nog even liggen kom zo beneden komt de oudste 10 min later me wakker maken mag ik een snoepje *zucht* ... naja maar eens kijken of we iets leuks kunnen doen vandaag ben alleen inpriratieloos iemand nog tips?
Ik niet. Ik krijg er enorme hoofdpijn van. Zo'n hele dag in bed. Maar het is redelijk gegaan. Alleen nu heeft de oudste vanmorgen alles onder gespuugd.
Oké, ik moet even wat kwijt hier. Ik moet het namelijk nog even geheim houden, maar zou het het liefst van de daken schreeuwen. IK WORD TANTE!!!! Mijn zus vertelde vandaag dat ze 8 weken zwanger is. Ben echt zóóóóó blij!!!! Eerste keer dat ik tante word. Kan niet stoppen met glimlachen
Gefeliciteerd Een jaar geleden vertelde schoonzusje dat ze zwanger was... Nu al een knappe zoon, wat is het jaar voorbij gevlogen Wwjk Dl van buurvrouw heeft een lichte hersenschudding maar is gewoon thuis, ze komt gewoon niet helemaal aan kompleet herstel toe, kinderen vallen, maar zij valt doordat ze nog niet 100% hersteld is tijd duren.. En probeer een kind maar rustig te houden... Ze gaan wel verder op onderzoek uit... 17 jan naar de ka Verder ik ben met dl en de fiets vanmorgen gevallen ik wat beurs en schaafplekken, dl niks alleen schrik.. Maar ohhh wat voel ik me slecht...
Dankjewel! Dat vind ik ook inderdaad, vooral de lipjes, daar word m'n aandacht elke keer weer naartoe getrokken.. Ik ben nu nog meer verliefd dan ik al was, geloof ik
Mooi kindje Micchan! Wwjk; Geen fysio meer voor onze zoon! Meneertje hield niet van buikligging. CB ongerust, moest meteen fysio bellen. Na paar oefeningen op een andere manier was er niks aan de hand. Had het CB ook wel mee kunnen helpen, waarom bedenken zij dat niet? Stress voor niks dus.
Micchan: Dat word een beauty, dat kan je nu al zien!!! PRACHTIG!!! WWJK: Dat ik gisteren met de 9 weken echo een prachtig draaiend en spelend kindje heb gezien! Beer vond z'n brusje ook mooi, de kleine lieverd bleef lachen en zwaaien naar t scherm. Net alsof hij begreep dat hij zijn brusje zag op t schermpje. Was weer HEEL erg bijzonder!
Ik wil even kwijt dat ik me afgrijselijk verveel! Mijn man is met een vriend naar de kroeg en ik had gehoopt dat mijn wol voor mijn volgende haakproject vandaag zou worden bezorgd, zodat ik iets te doen had, maar helaas.... Dus nu zit ik wijn te drinken, chips te eten en naar saaie series op tv te kijken. BLEGH!!! @ Leenislief: Gefeliciteerd! Ik ben afgelopen week voor het eerst tante geworden en het is echt zooooo leuk. Ik vind het zo bijzonder, mijn zusje die moeder is ♥.
Leenislief: Gefeliciteerd! Amethist: Vervelend! Waarschijnlijk door de feestdagen dat de levering later komt. Wat haak je zoal? WWJK: Dat ik vanavond ineens Pinterest onder de knie heb gekregen. Wat leuk zeg! Geen gedoe meer als mijn usb-stick met honderden ideetjes het ineens begeeft en ik daardoor alles kwijt ben. En heb al zo'n leuke ideetjes opgedaan!
@ Nijntje: Ik heb o.a. gehaakt: muts en sjaal voor mijn zoontje, sjaal voor mijn dochter, poncho voor mijn dochter en een deken voor mijn versgeboren neefje. Vooral op die laatste ben ik erg trots, hij is zo mooi geworden! Ik ben nu in afwachting van wol dat ik ga gebruiken voor een deken voor de baby van een vriendin die zwanger is.