Ik wil even kwijt dat ik vandaag m'n lieve oma heb moeten begraven Mijn opa die helemaal kapot van verdriet is. 60 jaar getrouwd zouden ze zijn komende zomer. Hartverscheurend hoe hij met z'n 92 jaar bij de kist stond en zei ' mijn mooie meisje waar ik nog steeds zo verliefd op ben, wat is ze mooi hè? , ze is het mooiste wat me ooit is overkomen' Jammer dat ze de geboorte van mijn kleine meid niet heeft mee gemaakt. Gelukkig hebben we wel samen de echo filmpjes bekeken.
dat zou mooi zijn, van je hobby je beroep maken. Amethist: Mooi zeg, vooral die poncho: wow! Ik ben een sjaal aan't haken voor ons meisje, maar geraak er maar niet aan verder... 't Is ook gewoon erg druk nu met werken gaan, huishouden en manlief die vast zit met z'n rug al vanaf september. Maar ooit komt het er nog van! miss84: Gecondoleerd! 't Is nooit gemakkelijk om afscheid te nemen, hoe oud ze ook mogen zijn. Maar je oma zal voor altijd in je hart zijn en over jullie kindje waken.
Het ruikt hier heeeerlijk naar brood. Morgen een fotoshoot super veel zin in! Alles staat klaar. Maar morgen vroeg voor het eerst gaan schaatsen met mijn monster.
Gecondoleerd, Wel mooi, zo'n liefde nog voor elkaar na al die tijd... dat raakt me diep...sterkte knuff Pluisje
Dat ik even op mijn handen moet gaan zitten als het gaat om zp. En dat ik moet werken morgen en zo geen zin heb :S
Pff ik ook! Ik heb morgen een verschrikkelijke cliënt en kijk er enorm tegenop om juist hem op de laatste dag van het nieuwe jaar te moeten zien. Gaat een hele lange dag worden.
Vorig jaar oud en nieuw met de jonsgte in het zkh en nu weer baal zo erg! Maarja als ze maar snel beter word dat s het allerbelangrijkste!
Ja morgen draai ik dienst in de wijk. Ik heb normaal ook leuke cliënten maar deze is echt verschrikkelijk. Niemand wil er heen. Heel nors, chagrijnig, kleinerend en dirigerend. Ik sta er 3 uur achter elkaar. 3 héle lange uren.
ik had vandaag toch een stunt. werd ik vanmorgen wakker gebeld van waar blijf je? ik was helemaal vergeten dat ik moest werken en dat terwijl ik graag naar de begravenis wilde van mijn oom. gelukkig kpn collega het begrijpen en mocht ik eerder weg. erg fijn!
Oops oudejaarsvlinder. was het een mooi afscheid? hooyoAasiya vervelend zeg! wat heeft je dochtertje? Beterschap! ze zijn hier behoorlijk aan t knallen maar kids slapen heerlijk! gelukkig maar was vorig jaar wel anders ben zo druk hele huis aan t poetsen was aan t weg werken, wc schoon zo nog ff strijken we krijgen morgen nl logees! gezellig vrienden met hun kids maar dan wil ik de boel netjes hebben hihi ik word gek van de pijn onder mn rechter borst zo ineens. pfff bah altijd als ik alleen ben he hoest ook flink zal daar wel van komen maar zit me niet helemaal lekker..
Precies een jaar geleden maakte ik na een hele dag in de oliebollenkraam gestaan te hebben, pindasoep voor mijn man en mij. Daarna ging ik douchen en lekker in bed series kijken. En toen brak mijn water. En propte mijn man in alle haast 3 shirts, 2 paar sokken, 4 BHs en 0 schone broeken in een plastic tas. En twee incomplete eerste pakjes en een romper in maat 62. En we vertrokken naar het ziekenhuis. Om 10:29 was onze zoon er, een stuk vroeger dan we dachten. We verwachtten hem pas in februari... Pfff.... Het is alweer een jaar geleden. Morgen is ons mannetje 1