Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ dani84, het was zeker een mooie plechtigheid. toen ze (familie, vrienden) het graf dicht gooide zag je hoe iedereen samenwerkte en dit vond ik zo mooi.

@ aylen alvast gefeliciteerd met je zoontje. oud en nieuw is echt geen leuke dag om jarig te zijn. ik spreek uit ervaring morgen ben ik ook alweer een jaar ouder.

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Oh enne nog iets posi :)
    ik heb zondag een topshoot gehad super leuk model en onwijs leuke foto's
    deze net bewerkt. ik ben flieft op :)

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Dankjewel, jij ook vast gefeliciteerd! Het is echt een onhandige dag, zeker wanneer je ouders een oliebollenkraam hebben.... Mijn ouders werken elke oudjaarsdag van 04:00 tot 21:00. En mijn zusje, broertje en ikzelf helpen die dag ook mee, in verschillende diensten. Dus op de dag zelf vieren is nooit een optie zolang die kraam er is. Wij vieren het nu op 1 januari, maar daar zijn mijn schoonouders niet blij mee omdat die met de jaarwisseling nogal veel drinken en de dag erna geen zin hebben in een feestje... Geen idee hoe we dat de volgende jaren gaan doen.
    Hoe is jouw verjaardag vroeger gevierd? En hoe ervaarde je dat als kind? En hoe doe je het nu?

4. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

nooit leuk, mijn zusje is 2 januari jarig dus werd altijd op haar of mijn verjaardag gevierd. Er waren altijd klachten, zoals ik kan niet ik moet nog boodschappen doen. 1 keer op 1 januari gevierd maar toen was het huis overvol omdat toen iedereen kwam ook die normaal nooit komen. ik had liever gehad op een andere dag.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Aylen: gefeliciteerd met je kindje!

Oudjaarsvlinder: gefeliciteerd met je verjaardag!

Wwjk: Dadelijk even qualitytime met mijn meisje. Zoonlief gaat sportkamp volgen van 10 tot 12.30u. Hij vindt het zo leuk om te doen. En blijkt dat hij zijn stagejuf van school heeft als begeleiding. Hij is zo gek van zijn stagejuf :)

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Alvast een hele fijne jaarwisseling allemaal! Een gezond, vruchtbaar en liefdevol 2014 gewenst!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik zit vandaag op 17 dpo maar nog steeds geen ongi
    zo een lange lf heb ik nog nooit gehad (behalve met een zwangerschap natuurlijk)
    gisteren een tijdje hevige buikpijn gehad maar geen ongi te bekennen en daarna ook geen buikpijn meer gehad
    volgens ff heb ik mijn ei gehad maar zeker weet ik het niet omdat ik na een hele tijd negatieve ovu testen gestopt ben met testen
    temp was vandaag wel laag
    benieuwd hoe het gaat verlopen

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Iedreen de beste wensen voor 2014
    vooral wens ik geluk en een goede gezondheid toe alsook dat jullie wensen mogen uitkomen

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat ik vandaag bericht heb gekregen dat ik de blije doos kan ophalen.

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Oe smnee das minder zie dat je mk hebt gehad...knuffel meid.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw dat is pijnlijk, ik spreek uit ervaring :(
    Wat je kan doen is mailen met de mededeling dat ze je account aan moeten passen.
    Ik had dit zelf gedaan nadat wij het slechte nieuws kregen maar kennelijk is dit niet verwerkt.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heb het al drie keer gedaan. Ik krijg ook nog elke dinsdag een mail met hoeveel weken zwangerschap. Nu verwijderd ik ze maar zonder te kijken.
    Ik ga ze inderdaad nog eens mailen.

14. Angela123

Angela123 Niet meer actief

Dat ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wil wensen!

En dat zoonlief net verkering heeft gevraagd via Facebook aan een meisje waar hij al heel lang verliefd op is. Waar is die goede oude tijd gebleven van blozend en persoonlijk verkering vragen 😊

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuffel

wat slecht van ze dat het niet aangepast wordt, het is voor jou alleen maar pijnlijk op zo een momenten

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik denk dat ze dat tegenwoordig bijna niet meer durven, persoonlijk verkering vragen
    alles gaat via sms, fb of via welke media weg dan ook

17. Angela123

Dat is zo! Ach ik ben mede schuldig want hij ging aan mij vragen wat en hoe hij het moest zeggen/vragen 😀

18. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik wil kwijt dat ik mij enorm dom voel... Zin aan kaasfondue. Lekker aan het eten en de smaak van wijn in mijn mond. Ik op de verpakking kijken en ja hoor "bevat alcohol" Sukkel die ik ben!

Met werkervaring binnen de verslavingszorg weet ik wat een klein beetje alcohol al kan doen met een kindje... Hopen dat het geen schade oplevert. Ik voel me dus schuldig...

19. Angela123

Zal toch wel meevallen? Als het verwekt zit in een produkt dat is de mate van alcohol toch heel laag?

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    als je bv wijn voldoende verhit verdampt de alcohol maar blijft de smaak wel behouden
    ik zou me dus niet zoveel zorgen maken

Deel Deze Pagina