nou inderdaad toch erg eigenlijk he ach joh mn zoon van 9 is nu 2 keer blijven slapen pfffff maar jaaaaaa hier ist ooit voorgekomen dat ik ze 6 mnd aan 1 stuk niet hoorde of zag dus jaaaaa dikke doei dus
jaaaa en weet je ik laat het ook nog zelf toe en durf gewoon niks weet je hoe pijn het doet dat ze lekker voor je neus zitten te vertellen dat ze dan en dan gaan shoppen en de mannen vissen terwijl mn zoon vissen TE gek vind pffff neee hoor ik begrijp het niet of afspreken dat hun samen gaan rijden terwijl wij geen auto hebben en anderhalf uur moeten doen om op bestemming te komen en dat ook nog mega duur is nee ik begrijp het echt niet he
Dat ik zo graag zou willen dat Damìan na bijna 3 jaar doorslaapt en in zijn eigen kamer slaapt maar dat manlief het steeds zielig vind en hem toch weer bij ons in bed legt in plaats van zijn eigen bedje...
dat ik het heel erg vind dat sommigen niet van hun eigen ouders op aan kunnen. Ik vind dat onbegrijpelijk. Dan prijs ik me gelukkig met hele betrokken (schoon)ouders. ondanks dat mijn band met mijn eigen moeder niet heel hecht is, voor haar kleinkind doet ze alles en dat vind ik het belangrijkste.
Dat ik weer eens last heb van extreem gasvorming, misselijk ben, als een idioot zit te boeren en constant de satesaus terugproef bah
Dat de kleine man hier na de nacht voeding op mij schoot klaarwakker ligt te wezen en helemaal niet van plan is te gaan slapen terwijl mama niets liever wil.......en als ik hem in zijn bed leg is het brullen geblazen
Dat ik enorm blij ben dat ik niet op de fiets zat met de kleine toen de voorband vanavond laat 'ontplofte' met een keiharde knal tot gevolg.
Dat ik al sinds 6 uur wakker ben omdat ik eerst moest plassen en vriendlief daarna moest overgeven en ik een beetje misselijk werd van het geluid. Daarna klaar wakker en nu staan er werklui onder t raam te praten dus even half slapen zit er niet meer in.
Ik erg blij was met de buren vanmorgen om 05.30, motorkap open, starten, weer uit, lampen laten branden (ping ping ping) klap motorkap weer dicht, weer open starten, duurde niet lang of ik was er naar toe gelopen...