Geef mij maar even een enorme slaappil die me een paar dagen buiten westen houdt. Ben even helemaal klaar met alles en iedereen. (Woehoe, hormonen)
Yeah het is officieel! Ik heb werk! Maandag beginnen en elke werkdag van 18 tot 22uur. Ik moet wel dylan zijn laatste flesje en avondritueel missen maar ik ben er wel de hele dag voor hem tot 17uur dus eigenlijk is het wel goed geregeld. Niet?
Ik wil even kwijt dat ik echt stress heb! Mijn man kreeg gister een email dat ze de as van zijn overleden opa op 2 november willen gaan verstrooien. Ik ben 4 november uitgerekend. En manlief wil er heel graag bij zijn. Ik hou er niet van om hem dingen te verbieden of te vragen om dingen voor mij te laten, maar het idee dat hij helemaal aan de andere kant van NL zit 2 dagen voor mijn uitgerekende datum vind ik echt zwaar *piep*
@ voor wie het moeilijk heeft. Morgen nog een dag de katten eten geven. Pff elke dag even toch er uit om je verplichting te voldoen. Maar het is gelukt. En de beestjes zijn prima verzorgd door mij. Schoolkostenregeling gisteren binnen kwam. Dag daar voor klaagde ik daar namelijk nog over. Maar gisteren weer een brief van school van de komende schoolkosten jaar.!! Kind naar het vmbo. Moet zeggen vind het wel pittig( aan de prijzen). Van alles nodig dit dat zus zo hihi. Maar ook leuk zeker! Verder geen geklaag van mij. Of nou ja van de week heb ik besloten om de hulp die ik gemiddeld 2 keer per maand kreeg stop te zeggen. En meer het heft in eigen handen te nemen en houden. De hulp die iemand kan bieden is er maar een en dat ben ik zelf. Zal het in mijn tempo oplossen en in mijn tempo komt het beter goed dan een afwachtende houding aan te nemen. Als ze kwam was het voor mij toch alleen maar ( om de ellende te bespreken) daar heb ik geen zin meer in. De behandelaar van het ggz daar blijf ik wel trouw naar toe gaan. Zo een keer per drie maanden. En moet zeggen voel me daar goed bij. ( hulp was op vrijwillige basis en na mijn verzoek). Soms moet je ergens een punt achter zetten. We gaan verder met het leven. Ook al is het soms niet makkelijk of dragelijk. Genoeg is genoeg. Girl power.
Heb nog de bibbers van vanmorgen met dreumeszwemmen, dochterlief kukelde er af met een achterwqqrtse koprol koppie onder, wel met bandjes om en de badmeester kon haar zo boven water vissen, maar wel schrikken, dochterlief had nergens last van, alleen verslikt...
Jaaaaa helemaal goed! Mooi kindje met een krachtige hartslag! Pffff zo blij en opgelucht, we zijn er nog lang niet maar weer een stapje dichterbij. Ik krijg straks veel controle's dus dat is heel erg fijn Jeetje bij jou ook weer schrikken geweest zeg las ik? Gelukkig een geode echo gehad met kloppend hartje!
Dat ik gek word van dat gekrijs van de jongste.. die krijst al 9 maanden in bed vandaag. En ook zo hard, dat ik geen babyfoon nodig heb.
Oeh wat fijn zeg.. iig een goed begin! En zal hele zwangerschap wel eng blijven en moeilijk maar dat komt wel goed als je kleintje er eenmaal is. (ja ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat hoor!) DeesDees fijn dat het bij jou ook goed eruit zag! Sterkte en beterschap Saja met de borstontsteking.
Ik heb net pizza besteld bij Dominos en dan kun je online dus helemaal volgen wat ze er mee aan het doen zijn. Mijn man is hem nu aan het ophalen (zitten hier om de hoek, en ophalen heeft veeeeel betere aanbiedingen dan bezorgen) en ik kan straks realtime zien dat hij hem heeft. Ik vind het geweldig! Enne eindelijk kan ik weer wat slikken en dus eten.. hmm!
hmmmm nou dank je, nu heb ik ook nog zin in pizza!! Terwijl ik al veel teveel chocolade en aanverwante heerlijkheden heb verorberd...
Bah bah bah bah, ik ben het even helemaal spuugzat! (Niet hubbie en ukkie, de rest vooral!) En ik ben zo moe dat ik niet fris en wakker lijk te worden