Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja, dat is echt K*T!!!!

2. hannez91

hannez91 Lid

23 mrt 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Dat ik er toch best wel van baal dat manlief toch weer is gaan roken. (gestopt van februari)
    Zij het niet zoveel als eerst, maar toch. :(
    Ik was vooral blij dat ie gestopt was omdat hij dan gewoon gezellig bij me zit `s avonds. Anders zag ik hem alleen maar voor het avondeten en de koffie verschijnen zo ongeveer. De rest van de tijd zat ie boven voornamelijk te roken. Ik ben bang dat dat straks weer gaat gebeuren.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik mis mijn beste vriendje zo vreselijk dat ik er buikpijn van heb.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik voel me al de hele dag verschrikkelijk, misselijk, onwijze buikpijn, knallende hoofdpijn met veel friemels voor de ogen, vreselijk moe maar niet verder kunnen slapen.. Dus ik in bed gebleven, komen schoonouders langs, en hij gaat dan (logisch natuurlijk!) met hen in de woonkamer zitten. Ze zijn vier uur blijven plakken (en gisteren waren ze er ook al acht uur ;)), hij is welgeteld drie keer bij me geweest. Ik had onwijze behoefte in even een stevige knuffel, wat krijg ik? 'Hoe is het?' 'Ja gaat wel..' 'Okay' *Loopt gelijk weer weg* ;)

De derde keer was ik dus een beetje in een rothumeur, zegt ie 'Ja als er visite is, moet ik er nou eenmaal bijzitten. Straks ben ik weer helemaal van jou.' Hij is twintig minuten geleden terug de slaapkamer ingekomen.. Geen kus, geen knuffel, zelfs geen aai of wat dan ook.. Neeeeee, tv aan, gamen op de iPad, laptop open.. Voel me steeds vaker decoratie waarmee het alleen leuk is om tijd mee door te brengen als het HEM uitkomt. :(

Morgen is ook nog z'n laatste vrije dag en we hebben bijna geen tijd helemaal alleen samen doorgebracht.. Heb er gewoon de balen van.. Dan zit ik weer dagen 10 uur te wachten tot ie weer thuis is omdat ik naast schoonmaken en een beetje surfen ook niks te doen heb en niemand heb om naartoe te gaan of mee te praten.. Wil terug naar Nederland, of m'n familie lekker naar hier ontvoeren. :(

*Sorry, emo-post die waarschijnlijk voortkomt uit vele hormonen en een flinke portie zelfmedelijden*

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik wil effe kwijt dat ik altijd zo verschrikkelijk blij ben als mijn lieve mannetje weer binnenloopt om 21:30u ... Ik heb het over mijn katertje Hummer :D :

47035_386153314816451_63578684_n.jpg

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Nog 4 nachtjes slapen en dan eindelijk op vakantie! We hebben er zo'n zin in!

Verder ben ik blij dat mijn zoontje weer terug is. Die is een nachtje logeren geweest. Wel fijn om even weer gewoon niet-mama dingen te doen, maar ik miste hem enorm! Gelukkig is ie wel in goede handen.

7. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    koortsstuip?

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw wat een mooierd!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh jee.... Hallo hormonen! :D

Lekker slapen meis... Morgen is de wereld vast een stuk liever voor je!

10. knap

knap Niet meer actief

Wat een mooie kater hihi. Hij kijkt zo lief.

@ voor iedereen die het moeilijk heeft wederom een ( sterkte van af deze kant)

O ja mijn oppas zit er op. Voor de katten van mijn zusje. Belde zij net 2 uur geleden op dat ze vertraging hebben van af Griekenland Kos.
    Vliegtuig stuk. Vertrekken pas vannacht diep in de nacht rond 3 uur. Terug geboekt in het hotel om 2/3 uur te kunnen rusten. Als het goed is zijn ze morgen rond 9 uur op Amsterdam.
    Het blijft toch je zusje. En of ik de katten indien nodig morgen nog eens gaat verzorgen maar natuurlijk doen we dat.;)

O ja en morgen word mijn moeder 61! Dus een klein feestje morgen middag ( heb er zin in).

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dat is na 6 weken " overtijd " eindelijk ongesteld ben geworden
    En me toch een pest humeur heb :( en dat alleen uit manlief en dat terwijl ik het liefste gewoon lekker bij hem lig en nu... Nu ligt hij te slapen :(

Mijn lichaam maakt me echt gek.. Soms ben ik 9 weken overtijd dan drie weken later weer ongesteld pfffff

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha ja goed plan, dankjewel :)

13. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja das ook niet fijn voor hem, hoop dat de buisjes helpen!
    Mijn dochtertje heeft afgelopen jaar ook enorm vaak oorontsteking gehad, hoop dat ze er nu vanaf is. De huisarts gaf bij haar ook al aan dat ze, als het nog vaker gebeurde, buisjes moest.

@ iedereen bedankt! :) Weet wel dat het een "eenvoudige" ingreep is en dat er kindjes zijn die voor hele erge dingen geopereerd moeten worden, maar goed dat veranderd mijn gevoel op dit moment niet echt ;)

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat we vrijdag onze nieuwe auto op mogen halen en dat ik er zoveel zin in heb :D

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Het is heel logisch dat je je zorgen maakt om je kindje, hoor dat heeft niks te maken met erger of minder erg. Als je kleintje pijn heeft of ziek is, heb je dat als mamma ook...
    Micchan, zijn je hormonen een beetje gekalmeerd? hihi
    Knap, gefeliciteerd met je moeder:D
    Porsche, dat lijkt me heel vervelend. Is dat niet een goede reden om eens langs een gynaecoloog te gaan?
    FleurSylvano, hartstikke leuk voor je:D

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    @Pluisje19, dankjewel :)

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het gaat, vind mezelf nog steeds enorm zielig, hahaha :p

Note to self: Geen geroosterd brood eten als je veel moet overgeven. Wanneer het er na tien minuten weer uitkomt, is het aan elkaar vastgeplakt en blijft als een brok in je keel hangen. ;)

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Haha, joh aan het einde van je zwangerschap weet je precies wat je wel en niet lekker kan uitspugen.. ;) jus d'orange is ook heeeel smerig, als dat er weer uit moet, evenals chocola en bruin brood.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, jus d'orange was ik helaas ook al achter, dat had ik in de trein gekozen als drinken bij het ontbijt.. Iehhhhhh wat bitter! :p

Bedankt voor de tips, dat komt er dus alleen nog in wanneer ik me geweldig voel, hahaha :p

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dat ik ongesteld ben geworden,had niet anders verwacht natuurlijk maar ik baal er enorm van.

Deel Deze Pagina