Dat ik blij ben met de buikfoto die ik gisteren heb gemaakt! (nou ja, ik heb alles klaar gezet, ingesteld en bewerkt! Mijn zus heeft de foto gemaakt, hihi!) En nu aftellen totdat ze komt!!
Geweldige foto, echt mooi! Ik wil kwijt dat ik zo opgelucht ben: vandaag de nacontrole gehad van mijn MA bij 12 weken bij de gyn: alles was goed, cyclus was weer op gang gekomen en voor volgende maand hebben we groen licht gekregen. Ook vandaag de vlinder op het grafje geplaats, die was behandeld tegen regen, dus moest drogen en het voelt: klaar, af, einde van een moeilijke periode, niet dat we geen verdriet meer hebben, maar wel dat het "af "is, dat we weer door mogen gaan waar het 3,5 week geleden geeindigd was, dat voelt voor mij als een fijne afsluiting.
dat ik even helemaal klaar ben met alle shit en eens tijd wil om heftige gebeurtenisen te verwerken maar die gewoon niet krijg
Hele mooie buikfoto!! @mamabri wat fijn groen licht!!. Succes mrt de volgende ronde!! Wat wil ik kwijt, dqt ligt nu in de pot... Haha sorry flauw ik ben in een flauwe stemming, vanavond hier in huis een koppelactie, dus melt mog even poetsen. Bhel
Zucht.. Dat ik mijn vakantie ondertussen stront beu ben. Ik verveel me de pletter en kan niet wachten tot school weer begint maandag. Morgen ook de hele dag alleen, jippie....
Dat ik m'n zwangere lijf helemaal zat ben en m'n oude figuur weer terug wil! Begrijp me niet verkeerd hor, ik geniet van de schopjes enzo maar voor de rest ben ik d'r een beetje klaar mee. Wil nieuwe kleren kopen en nieuwe schoenen en me weer een beetje aantrekkelijk voelen. Zo dat ben ik ook weer kwijt