Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Thx meiden voor de super leuke reacties! :D

En ik doe idd mee met de foto van de maand, maar volgens mij is dat dan pas in oktober! Dus wel stemmen dan he! :D Hihi!!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Paard is daarnet opgehaald. Bankrekening is blij, maar ik ben wel heel erg verdrietig.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Niet leuk, Assz. Wel een goed gevoel bij de kopers?

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Aszz sterkte

Ik erger me dood aan de buurman die zit hier in het gangetje achter stenen te slijpen het stuift als een gek en ik heb de was buiten hangen!
    Ook alle meubels en speelgoed zitten onder het stof
    Dit is nu al een jaar zo elke keer doen ze wat achter het huis en het is echt op zulke domme tijden.
    erger me dood!

Ik baal ervan dat ik niet het lef heb om te zeggen dat hij een egoist is dit lekker voor zijn huis moet gaan doen en niet als het super mooi weer is en wij net buiten willen gaan eten of als net de kinderen smiddags of savonds op bed liggen! grr hij laat ook zn hond lekker schijten in de speeltuin en voetbalveld voor de kids. lees de hond is zo oud en dik dat hij door zn poten zakt en alleen nog maar diaree schijt zo zielig voor dat beest! bah bah bah wat erger ik me aan deze mensen

zo dat lucht op maar t probleem is niet opgelost helaas..

ff erbij vermelden dat hij een mega parkeerplaats / straat voor zn huis heeft en dus de speeltuin en 2 mega voetbalvelden!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Aszz sterkte.

Ik ben heel blij met m'n nieuwe gordijnen.
    En dat nummer van Niels Geusebroek is om te huilen, zo mooi!

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jep zeker spannend is een kamaraad van ons met een buurvrouw uit de straat, zij 22 met dochter van 3, hij wordt in jan. 31. Maar denk dat ze heel leuk bij elkaar oassen, of... Elkaar totaal niet mogen haha, altijd lastig, maar ze moeten het zelf doen... Waarom ben ik dan zenuwachtig??

7. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Haha omdat ze het jou waarschijnlijk kwalijk gaan nemen als ze elkaar totaal niet mogen???;):D:D.
    Of omdat je heel erg hoopt dat je 2 mensen bij elkaar kan brengen en zo een beetje geluk in hun leven kan brengen?
    In elk geval spannend!!!! succes

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dat ik net op gesprek ben geweest, en aangenomen ben!!!!
    maandag krijg ik te horen of ik gelijk of in februari kan gaan beginnen met de opleiding doktersassistente! zo blij :D

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat ik vandaag geregistreerd partnerschap ben aangegaan met mijn lieve vriend. Eeeeh, man :D

@aszz: sterkte, weet hoe het voelt :(

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Naomi en Kolibrie, allebei gefeliciteerd!!!!:D

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat ik zo vreselijk moe ben en dat deze dag daardoor zo vreselijk lang duurt, ook een brandende poes (blaasontsteking?) Last van m'n darmen opgeblazen als een ballon , gewoon een k*t dag :(

12. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Dat ik veel stress heb omdat ik net verhuisd ben. Ik heb geen verstand van sommige dingen en toch komt t nu allemaal op me af. Moest net verf halen gelukkig kan ik t verfen zelf wel aan de mannen overlaten maar pfff wat een klus. En dat is 1 van de vele dingen.

Verder beschuldigt de nieuwe bewoner van mijn oude huis ervan dat ik haar een slecht huis heb geleverd omdat er lekkage is. Ik had iets langer dan een maand terug lekkage maar dat was verholpen door de woningbouw. Ze klonk zo ongelovelijk bot aan de telefoon. Ik kan er niks aan doen. Ik was de meterstanden vergeten op te nemen toen ik wegging en het erge ik mag niet meer naar binnen. Heb t nu overgedragen aan de woningbouw.

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Omi heeft de operatie overleefd (gebroken heup) maar is heel slecht de narcose uit gekomen.. Ze weet amper waar ze is... Vandaag hebben ze besloten dat ze vastgebonden wordt aan haar bed.. Zo dieptreurig.. Dit was echt het laatste wat ze wilde, zo aftakelen..

14. willow23

willow23 Niet meer actief

ahh... heel veel sterkte....

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Moontje wat verschrikkelijk zeg... arm mens.. dat is geen leven.. :( triest hoor..

@wwjk ik wil kwijt dat ik er van baal dat mijn man niet even een bericht kan geven dat ze (hij en oudste dochter) aangekomen zijn op vakantie adres. dat ik zelf weer eens moet bellen of alles wel oke gaat. terwijl ik al een telefoontje krijg als ik 10 minuten na ongevere aankomsttijd niks van me heb laten horen ongeacht waar naar toe. Naja loslaten noemen ze dat pfffff

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat ik vreselijk gefrustreerd raak van onze buren.. Bah! Om half 9 je heg gaan snoeien en niet met een heggenschaar of zo'n minder-herrie-makende-elektrische-heggenschaar, maar met een kettingzaag. Zijn nu nog bezig en heb twee kids die overstuur beneden zitten en een derde die 'wat een herrie, ik kan niet slapen'-modus zit. Aargh! Zou niet erg zijn hoor, maar is iedere dag wel weer iets.. In de avond een scooter constant stil laten staan, maar wel gas geven, muziek keihard aan voor een paar nummers (net genoeg om iedereen wakker te hebben), geschreeuw tegen de kids.. Kortom: frustrerend! Weet echt dat wij als gezin ook herrie maken of overlast zouden kunnen veroorzaken en proberen zo te denken om de buren, maar krijg nu toch spontaan de neiging als de eerste wakker is morgenochtend even lekker K3 muziek aan te zetten en tegen de kids te zeggen leef je uit en ga lekker dansen, gaat mama boven even de slaapkamers stofzuigen (liggen tegen die van hun aan). Frustratie die spreekt, maar o wat zou dat heerlijk zijn :p

@ moontje2008: wat verschrikkelijk! Helaas van dichtbij ook meegemaakt met mijn oma.. :( Heel veel sterkte, hopelijk trekt het nog iets bij.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

lijken mijn achterburen wel.. pff

18. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Dat ik echt heeeeel erg moet wennen aan mijn nieuwe stage plek, waar ze zo anders zijn als dat ik ben, met hun afschuwelijk lelijke rot parel sieraden, en mij er op afkeuren dat ik 'anders' ben! waaaah

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ik wil even zeggen dat ik vakantie heb !! 3 a 4 weken ruim 40 uur ipv mij 32 contracturen gewekt, klaar mee nu .. VAKANTIE !

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    T laatst ik gun het ze beide zo:D, het was iig een gezellige avond, ze zijn rond 00.30 naar huis gegaan, omdat morgen de wekker om 07.15 gaat toch gezegt dat we langzamerhand naar bedje wikde, anders zaten ze er nog :D

Deel Deze Pagina