Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik kan niet slapen! zo frustrerend..

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zou wel willen slapen maar moet eerst mog douchen BAH

3. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Iets positiefs

Mijn zoontje sliep de laatste maand niet meer in zijn ledikant, huilen gillen brullen. Hij wilde echt niet.
    Dan tussenin...

Maaaarrrr we hebben een nieuw race bed gekocht en gisteravond sliep hij gelijk in zijn nieuwe bed in zijn eigen kamer!!!!
    De hele nacht door!
    Oh wat heb ik ook heerlijk geslapen en niet constant wakker worden vanwege voeten of ellebogen in me rug :D

Trotse mama, me kleintje word groot:(

Ow en dan alsnog de wekker zetten omdat we zo naar plopsaland vertrekken :D

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ben ontzettend chagrijnig.. mijn man is gisteren naar de kermis geweest en kwam rond half 3 thuis echt ladderzat.. gun ik hem best, maar als ie dan als een bezetene begint te roepen ik moet kotsen en dan met een hoop kabaal naar de douche rent.. toen was ik dus klaarwakker.. ben op de bank gaan liggen want hij stonk echt gruwelijk naar kots, bier en sigaretten..

En toen kwam vanmorgen om half 7 de dorpsomroeper met zijn trompet en had ik fien gillend wakker. .. ben bekaf heb hoofdpijn en hoef de komende paar uur niets van hem te verwachten..

Zoooo dat lucht op..

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij gaan zo lekker shoppen. Heb ik wel verdiend, al zeg ik het zelf.
    Wil een nieuwe stofzuiger, kleding, wat kleding voor de jongste en lekker lunchen.

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Moontje, wat een vreselijke situatie met je oma. Echt hartverscheurend. Hopelijk duurt deze situatie niet te lang voor haar ( en jullie)
    Fidel, wat leuk dat het klikte:D
    Abri, vervelend he zo'n achterburen... je kan er helaas niet veel aan doen, maar je mag je frustratie hier van je af schreeuwen :D
    Kris, fijne vakantie!! geniet ervan
    Bloem, het gaat vast wel goed komen, positief blijven.
    Roze en Adriana, hopelijk hebben jullie nog lekker geslapen;)
    MeineLiebe, misschien moet ik dat hier ook es proberen zo'n bed. Mijn zoontje slaapt eigenlijk nooit in zijn eigen bedje:( sinds de operaties...
    Aszz, geef jij maar lekker geld uit!!!:)
    Iedereen een fijne dag gewenst

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Net weer wakker geschreeuwd door de buurvrouw 2 huizen verderop. Weer (slaande?!) ruzie met haar man en ik hoorde minstens 1 van de 4 kinderen huilen. Wéér een melding bij de politie gemaakt. Ik word er misselijk van. Mijn hart gaat zó uit naar die 4 jongens. Maandag toch maar even langs de schooldirecteur. De jongste 2 zitten op dezelfde school als onze zoon. De politie heeft tot nu toe nog geen melding gemaakt omdat zij vaak pas aankomen als het al weer 'rustig' is en uiteraard willen de man en vrouw niets kwijt (vrij traditioneel marokkaans)..

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dat ik me rot lach om onze buurman, die iedere dag en in het weekend minimaal 2x per dag zijn voor en achtertuin veegt.
    Heeft hij nu echt niets beters te doen?

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Dat ik vandaag echt een super dag ga hebben.
    Ik verblijf bij mijn moeder met de kids. Altijd gezellig.
    Eerst met mn beste vriendin lekker taart eten en thee drinken bij de taart van mijn tante (bekend van het tv programma de taarten van Abel) nog voor haar verjaardag van mij. Daarna naar de kermis hier (diemen groeide hier op en ken veel mensen nog hier) met mijn moeder en mijn 2 kids en uiteraard heb je r ook een tent bij waar word opgetreden en is er vuurwerk savonds. Savonds ga ik weer terug met mijn beste vriendin.
    Ondertussen zijn de mannen (mijn vriend en een goede vriend van hem) bezig om onze woonkamer, kinderkamer, gang en keuken te verfen. Mijn moeder gaat regelen dat de gordijnen op maat worden gemaakt en mijn vader komt dinsdag om spullen in elkaar te zetten. De 15e is mijn vriend jarig en de 16e ga ik voor 2 weken vanuit mijn stageplaats naar een jongeren uitwisselingsproject naar turkije.

Mooie, goede vooruitzichten dus.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik wil kwijt dat ik zooooo ontzettend veel van mijn zoontje hou! En het "houden van" is niet de juiste benaming, het is meer dan dat, veel meer! Wat is het toch een lief mannetje! Dat ik hem heb mogen krijgen,...waauw nu weet ik pas hoe geweldig mooi het leven kan zijn.

Ik krijg nu al tranen in mn ogen als ik er aan denk dat ik maandag weer moet werken, ik heb net werk gevonden en het is maar voor 4 uurtjes per dag en van 18 tot 22uur maar ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk kon zijn om hem achter te laten.

Wat is het toch een lieverd, mijn mannetje, mijn alles, het mooiste wat er bestaat van het multiversum!!!

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klinkt alsof de onderbuurvrouw haar kind al huilend op het balkon gezet, ik ben in dubio wat ik ga doen...

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mijn zoontje heeft leren fietsen zonder zijwieltjes :)

13. Ons Kleintje

misschien heeft hij straf, je weet niet wat er is gebeurd. dus ik zou in de eerste instantie niets doen.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ik vandaag lekker rustig opruim in huis en zo dingen kan doen waar ik normaal niet aan toe kom en onder tussen geniet van ons kleine mannetje die ik lekker alleen bij me heb..

15. Ons Kleintje

keertje doen Abri, keihard K3 in de achtertuin om half 7 sochtends, misschien valt het kwartje dan?:D

16. Ons Kleintje

volgens mij hoort het ook dat de woningbouw met jou de meterstanden opschrijft? tenminste dat was bij ons het geval toen we uit onze huurwoning vertrokken.
    Overigens is het een huurwoning en zou ik gewoon blijven zeggen dat ze bij de verhuurder moet zijn en niet bij jou.

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Even een woord van troost: Dat gebeurt heel vaak bij oudere mensen, dat ze zo uit de narcose komen. Als het goed is gaat het ook weer over... Dat is een delier en is een veel voorkomende kwaal na een operatie. Dat heeft echt puur met de narcose te maken, niet dat je oma ineens dement is ofzo. Ze kunnen haar ook eventueel wat medicatie geven om rustiger van te worden, vastbinden mag eigenlijk niet meer!

Een voorbeeld: Mijn schoonvader, (63) de rationaliteit zelve, heeft de hele zaal op zijn kop gezet na de operatie, door zijn infuus los te trekken en met zijn armen te gaan zitten zwaaien en gaan zitten roepen dat hij naar huis wilde, je kunt je voorstellen hoe dat eruit zag toen de zuster binnen kwam hollen omdat ze ineens 3 bellen van die kamer kreeg... ;) De volgende dag zagen we nog hier en daar een bloedspetter die ze 's nachts gemist hadden met poetsen...

Mijn WWJK: Vanavond nog 1 late dienst en dan ben ik eindelijk weer een paar dagen vrij. Ik heb er 6 van de 8 gewerkt en ik was ook nog eens snorverkouden de hele week... Ik ben kapot!

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben heerlijk in bad geweest, expeditie robinson in bad gekeken, afwas gedaan, alles klaar gelegd voor als mijn schatje dadelijk wakker word.
    Heerlijk! Ik voel me zo rijk met mijn mannetje.

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat ik alweer een brief krijg om eigen risico te betalen.. Je zult er triest van worden:(

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Bah zo naar hopelijk, sterkte en hopelijk komt ze alsnog snel te overlijden, goh wat vreemd om dit te typen:)

Deel Deze Pagina