Dat die 2v5 testen van kruidvat mij toch onzeker maken, er staat duidelijk een streepje maar toch. Aan het twijfelen om een digitale te halen
Gefeliciteerd. En @ MRI ging goed. Verstand op nul en gaan met die banaan. ( als ik al verstand had hihih).
Gefeliciteerd, misschien krijg je vandaag nog wel een supercadeau Nijntje. afschuwelijk bah zo'n tandarts uit de middeleeuwen. ik zou er nooit meer naartoe gaan.. Knap, fijn dat het achter de rug is en ik wist dat weinig verstand ergens goed voor is FleurSylvano, positief is positief he gefeliciteerd meid Ik wil nog ff kwijt dat mijn vriend vanmorgen nog beetje boos weg is gegaan en hij niet reageert op mijn smsjes...grrrr Ik weet dat hij het ook druk heeft op zijn werk, maar toch....
pluisje: Nee, ga er nooit meer naartoe! Volgende keer verwijst mijn tandarts me maar naar iemand anders door. @ moontje: gecondoleerd!
Ja vervelend he die sprongetjes, ik herinner ze me nog goed... schrale troost.... ze maken hun hele leven sprongetjes hoor. De ene keer hebben ze er meer last van dan de andere. In elk geval succes ermee en vergeet niet te genieten van de fijne momenten
Dankje! ja vast maar mijn dochter van bijna 4 had ook altijd veel last ervan maar is nu heel makkelijk hoor! (Troost..) Ik geniet nu ze lekker met de duplo speelt en rondkruipt.. absoluut! Maar s anchts niet, als ze 4-5 keer wil drinken..
Ik weet hoe zwaar het soms kan zijn, en heb ook echt met je te doen.... Je hebt in elk geval nog 1 kind dat doorslaapt... hopelijk volgt die andere haar voorbeeld Hier na ruim 3 jaar nog altijd elke nacht wakker en hij slaapt meestal bij ons....
Hihihi... Een test kan niet positiver dan positief worden, hoor! Een streepje is zwanger, klaar uit! In dit geval is duurder niet perse beter! Gefeliciteerd dus!
O das niet makkelijk zeg!! De oudste slaapt niet door mar drinkt even een slokje water of plast even op de pot zoekt een beer uit en slaapt zelf verder.. Gek kind Wilde nog ff kwijt dat ik mn bloempotten lekker herfstig opgemaakt heb plus een mobile van viltblaadjes. Heel simpel maar toch. En lekker drie wassen gedraaid, eten klaar, gezogen, bloembollen gepoot, boodschappen gedaan, kruidnoten-rotsjes gemaakt, een minikomkommer en bramen geoogst, kamerraam van binne gezeemd, zucht best veel!
Haha normaal altijd duidelijke strepen gehad en nu dit haha. Heb ze toch besteld morgen binnen Morgenochtend nog een Action haha maak mezelf helemaal gek maar die hcg opbouw is wel leuk om te zien De action test van net na veel drinken was ook positief
Dat ik zo op zie tegen de na-controle bij de verloskundige vanavond... Dat ik wrs weer begin te huilen, omdat ik het zo erg vind dat het nu echt de allerlaatste afspraak is. Nooit meer zwanger zijn, nooit meer bevallen, nooit meer een kraamtijd meemaken. Ik heb het er zo moeilijk mee... Voel me al weken (met vlagen) zo verdrietig, dat het mijn hele kraamtijd een beetje heeft overschaduwd. En daar voel ik me dan weer verdrietig over tegenover mijn zoon... Fijn dat ik het even kwijt mocht...
dat ik mijzelf net gewogen heb, en ben 2 kilo kwijt geraakt in een week!! heb nu mijn streef gewicht bereikt.
Ik snip verkouden ben en me echt bleh voel ... Straks als de kleine man in bed ligt er lekker achteraan......
Nog niks omdat ik me in moet houden van mn vriend, kijk het nog even een week aan en als t dan niet beter is ga ik aanbellen.
Dat ik heel blij ben dat mn meisje nog steeds lekker in mn buik zit maar dat ik het niet had verwacht. De gyn bereidde me steeds voor op nog vroeger te bevallen dan bij mn zoontje (35w) en nu blijkt dat ze nog best lekker zit. Het wachten duurt wel best lang als je je had voorbereid op een zwangerschap van 35w ipv 40w...