Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    *zucht* ik moet echt iets aan mn impulsiviteit doen... als ik iets in mijn hoofd heb kan ik niet anders als het doen! xD Dus nu weer geld uitgegeven aan een angelsound, hartstikke leuk, maar eigenlijk heb ik dat geld helemaal niet! volgende keer als ik weer een impuls heb doe ik het niet!! (hoop ik xD)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dan zou ik hem terugbrengen. Jammer dan als je het geld niet hebt kun je het ook niet uitgeven!

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dat ik volgende week weer aan het werk :(
    En dat ik er tegen op zie om mn meisje naar mn schoonloeder te brengen :(

4. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Heb net mijn mannetje naar het kdv gebracht. Hij kleefde letterlijk aan mij vast! Verlatingsangst. Oowh wat een verdriet toen ik zijn armen rond mijn nek moest lostrekken..... Je weet dat dit erbij hoort maar mijn hart breekt.

Ga nu slapen heb nachtdienst gehad. Gaaaap

5. marlies85

marlies85 Niet meer actief

#1145 marlies85, 12 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2013
    Dat ik er van baal dat mijn vent bijna nooit thuis is met etenstijd.

6. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat ik gisteren tante ben geworden van een super knappe dame:D

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Dat ik me zit op te vreten van boosheid. De onderburen zijn het hout aan het schuren, aan de kant waar mijn kleine uk ligt te slapen. Of beter gezegd, LAG! Vervolgens meppen ze ook doodleuk op de reling van het balkon wat enorm door dreunt door het hele portiek. Fijn hoor!! :x

8. knap

knap Niet meer actief

@ Sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
    @ Gefeliciteerd voor iedereen die iets te vieren heeft.

Ik moet om 14.15 in het ziekenhuis zijn en krijg dan een onderzoek van mijn maag met sedatie. Maar toch ben ik nerveus... weet natuurlijk niet wat mij te wachten staat. Maar heb me voor genomen om het maar over mijn heen te laten komen.

Soms moet iets gewoon.

Maar zie er toch zeker wel tegen op.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik een eenzijdige ruzie met mijn man heb haha ik ben boos en negeer hem al vanaf gisteravond.

Verder geen oog dicht gedaan vannacht omdat Danté zijn spook nachtje had ik nu hoop dat de oudste gaar slapen zodat ik straks ook ff kan liggen.

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik nu bijna 2 weken weer aan het werk ben (na bijna 2 jaar werkloos) en het enorm naar m'n zin heb!

Waar ik wel van baal is dat we lekkage hebben :( pas de hele zolder omgetoverd tot prachtige kantoorruimte en nu was alles nat :( gelukkig zijn we verzekerd!

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Dat het me vreselijk frustreerd dat ik er compleet doorheen zit dit gister aangegeven heb aan mijn man.. Mijn man uit zichzelf de ncht heeft gedaan super! maardat ik vervolgens een man heb die nu op bed ligt want hij is oh zo moe van vannacht:O gaat zelf om hafl 2 snachts naar bed en wie zit er nou op terwijl iedereen slaapt ik... Lekker dan.. Want ja hij heeft 1 nacht gedaan in 5 maanden zo ongeveer en dan is hij vreselijk moe..

GRRRr adem in adem uit..

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik wil nog wel ff kwijt dat ik enorm geniet van mn oppaskroost wat hier door de kamer kruipt, tijgert en banjert :D daar word je vrolijk van!

Ik baal / voel me schuldig dat ik zoonlief toch de hele dag incl. overblijven naar school heb gedaan (omdat het zo`n gedoe is met 2 babys en een van 2,5 naar school te moeten eten te geven en weer terug naar school in 50 min) terwijl hij niet fit is snot verkouden.. maar hij wou zelf!
    Ik wou hem een halve dag doen en thuis houden ben zo benieuwd hoe het gaat. maar juf zou bellen als hij naar huis wou en het niet ging.

waar ik ook van baal is dat mn jongste 2,5 nu in een groot bed slaapt, nu heel moe is, net een flinke dunne luier had en steeds uit zn bed komt ipv gaat slapen..

Waar ik ook van baal is dat ik veel spullen op mp heb staan en dat mensen dan echt schofterige bedragen bieden..

Mn man zn baan staat op de tocht hij heeft tig sollicitaties gedaan voor chauffeur en monteur.. maar heel veel afwijzingen..
    zoals de meeste in deze tijd. Hij heeft er nu 2 lopen die allebei wel enorm hoopvol zijn... afwachten dus!!

En.. jaa heerlijk dit topic lucht echt op! haha

13. Valora

Valora Niet meer actief

Ik ben 2 weekjes geleden begonnen aan de opleiding verpleegkunde, en vorige week hebben we de anatomie van het hart geleerd. :$ Ik dacht dat ik nooit al die Latijnse benamingen ging kennen, maar het lukt, en beter dan verwacht ook nog. :)

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat het mij gelukt is om mijn been stijf te houden tegenover mijn diensthoofd en dat ik niet plooi ten opzichte van kwade burgers die menen meer te zijn dan ons en menen het recht te hebben om mij uit te maken aan telefoon voor het vuil van de straat.

(dat lucht op! :D)

15. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik zit al de hele dag op een pakketje te wachten, ik ben dan de hele dag zenuwachtig haha. Nu moet ik heel nodig poepen maar ik durf niet te gaan omdat ik bang ben dat dan net op dat moment de pakketbezorger komt...

16. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Dat ik de voorraadkast vorige week opgeruimd heb en dat het nu al een grote bon is ontploft.
    En ik kan niemand anders de schuld geven.........

Zucht

17. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Mijn dochter wilt niet slapen vandaag.. en dat nu ik amper kan lopen van de pijn in mijn rug en haar niet kan dragen, amper uit bed/box halen ofzo.
    pfff

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hahaha dat heb ik ook weleens gehad!

19. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Haha stom is dat he ;) Maar mijn pakketje is er dus kan me helemaal uitleven nu ;)

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Veel plezier :D

Deel Deze Pagina