Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeiiii dat ik zo`n trek heb ik chocola, snoepjes speculaas milkshakes en noem maar op terwijl ik probeer af te vallen :( .........

oh ja en mn oppaskindjes zijn opgehaald ik heb opgeruimd en nu verveeeeeel ik me.. :D

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohhhhhhhh nu wil ik ook een milkshake.. :):(

En je mag hier wel even komen opruimen hoor :p

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha sorry! ;) ja bezig blijven is wel een optie he :D

4. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Dat ik baal er is een bod gedaan op ons huis en wij dat telaag vinden hij staat tekoop voor 115 hun boden 105 wij tegen bod gedaan van 110 maar dat word denk niks want was een eenmalig bod:(

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik weet niet hoe lang jullie huis al te koop staat en of jullie er weg moeten? Anders vind ik het persoonlijk een prima bod..

6. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik hoef niet weg we hebben kamers genoeg alleen een geen tuin dus hoef niet peree weg we zitten al onder ons hypotheek die is 120 willen ook niet teveel verlies

7. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Dat we morgen op vakantie gaan! :D

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb gesport en nu heb ik honger. Of nou ja, zin in een big mac. Maar ik ga sporten om m'n buikje eraf te krijgen ;)

9. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Dat ik potverdikkeme mijn telefoon op het werk heb laten liggen, en dat ik morgen op mijn vrije dag terug naar het werk moet. Zonder telefoon voelt het alsof ik het hele contact met de wereld ben verloren.

Gelukkig heb ik de iPad nog! Lekkkkuuur ZPen!

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dat ik eindelijk beter in mijn vel zit!...

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ik al ruim 3 weken mega zin heb in Mc Donalds eten!

12. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Mijn zoontje word altijd opgehaald en gebracht door het kdv met de auto bij mij thuis. Heb ik me vanmorgen verslapen. Shame on me:(

Dat ik niet 9 uur moet beginnen maar 14 uur op mijn stage en ik daarna dingen heb zoals: waxen, een interview waarvoor ik betaald word en een vriendin van me neemt me vanavond mee naar iets van muziek, een voorstelling of weet ik veel wat. Ze heeft het me wel verteld denk ik maar te veel aan me hoofd dus het is eigelijk een complete verrassing voor mij.

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wat fijn zeg!

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dat de crematie van omi vanmiddag is.. We konden uitslapen omdat de kids bij mijn ouders zijn, maar ik ben er al uit..

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Oja mijn zoontje zit in de fase dat hij weet dat hij een piemel heeft en vraagt wie allemaal een piemel hebben. Mama ook een piemel? En ik zeg terug: nee mama heeft een doosje:) ben toch de enige vrouw thuis.

16. knap

knap Niet meer actief

Gisteren dat maag onderzoek gehad. Ging goed. Dubbele sedatie. Nou ik heb nog alles mee gemaakt. Daarna zou je een uurtje moeten uitslapen. Binnen 20 minuten stond ik naast mijn bed gegeten gedronken en wilde ik al weer naar huis. Wat slapen???
    Maar mijn maag was goed. NU wel keelpijn omdat ze ook hapjes van mijn slokdarm genomen hebben.Maar het is me gelukt. En ik was zo bang. Maar ben trots op mijn zelf dat ik het gedaan hebt.

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had ruzie met mijn beste vriend en ik dacht echt dat onze vriendschap kapot was maar het is weer goed en ik ben zooooo blij en opgelucht....

18. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Doe dat dan? Mag toch? Ik heb het in het begin met de kilo's gegeten (terwijl ik het normaal niet echt lust) :D

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Sterkte!

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Super!

Deel Deze Pagina