Ik wil kwijt dat ik het echt ontzettend jammer vind dat mijn zusje vandaag alweer terug naar Oostenrijk moest.. Ik had haar nog wel 3 weken in Nederland willen houden..
Ik wil kwijt dat er hier net een debiel met minimaal 60 door de straat heen croste ( in een woonwijk! ) terwijl mijn kinderen voor spelen. Nu zit ik te wachten tot hij misschien terug komt, dan valt er 'per ongeluk' een oud kinderfietsje voor. Misschien leert 'ie het dan een keertje af, is namelijk niet de eerste keer.
Ik laat net de hond uit en er staan hier verderop 2 bankjes met een prullenbak er naast. En nog gooien mensen hun frietbakjes met resten saus etc en tasjes naast de bank ipv in de prullenbak die ernaast staat! Wat een fatsoen... Dat moest ik nu ff kwijt! Goed/leuk topic =)
Mijn zoontje is voor het eerst ziek. Bah hij is zo zielig En dat ik volgende week weer moet gaan werken na 8 maanden zwangerschapsverlof/ouderschapsverlof en vakantie... En ik heb daar zooooooo geen zin in! Zie er zo tegenop...
Heb je even? - Dat als mijn vriend niet zijn klerenkast netjes kan houden hij maar zelf strijkt. - Idem met zijn 2 zoontjes - Dat onze kat een keer normaal moet gaan doen. - Dat ik DRINGEND een nieuwe baan wil - Ons appartement gewoon te klein is en ik gek wordt van de rommel - Mijn monster al de hele middag vertikt om te slapen maar wel nog vrolijk in haar wipstoel zit - En geen idee waar andere wonen, maar hier is het shit weer!
Wat helpt; boterhamzakje vullen met water, snippers aluminiumfolie erin, knoop erin en boven het deurgat hangen. Vliegen vliegen niet onder water door schijnt. Wij hebben het elk jaar, en bij ons helpt het.
Iedereen die ons sterkte wenst(e): heel erg bedankt! Deesdees, wat fijn dat je een goede echo hebt! Hopelijk knapt je moeder gauw op! Pluis: ik ga voor je duimen dat je kleintje blijft zitten en dat ook het bloedverlies gauw stopt: ik wil je alleen maar in het zwangerentopic zien!! Even een hart onder de riem: bij mijn dochter heb ik tot de 28e week zeker 2-4x pw een bloeding gehad, en zij is 3,5. Dat is ook de reden dat ik nu het gevoel heb dat mijn lichaam me voor de gek heeft gehouden, tijdens deze mk heb ik nl geen druppel bloed oid verloren, bloed zegt dus echt echt echt niet alles!
ik voel me elke dag meer en meer beroerd, maar ik denk er wel onmiddellijk bij dat het voor het goede doel is... en dat maakt veel goed
ik wil (en moet) kwijt dat ik het ronduit walgelijk vind om te zien wat de vader van mijn beste vriendin momenteel een impact op haar heeft. De vent is al voor haar geboorte alcholist en heeft nu sinds twee jaar eindelijk zelf door dat er iets moet veranderen. NIEMAND in die familie wil nog met hem spreken doordat hij echt verschrikkelijke dingen heeft gezegd en gedaan in zijn dronken buien. Maar mijn beste vriendin is hoe ze is en blijft wel reageren op hem als hij in een goede bui zit. Maar gadverdamme wat doet hij haar pijn.. en gadverdegadver, ik vind het vreselijk om haar zo te zien. tegelijk ben ik ook heel erg opgelucht dat ze liet doorschemeren het 'op te geven' en alle contact te verbreken met hem. Compleet iets anders; ik wil ook even kwijt dat ik mijn eerste toets van opleiding heb afgerond met een tien. Om dat te vieren en een nieuwe start voor ons gezinnetje in te luiden hebben we vanavond champagne. (nu de rest van de toetsen en opgaven nog )
M'n vriend na 11maanden WW & 2 maanden bijstand, vandaag eindelijk zijn 1e werkdag heeft.. zoo blij...
Haha, leuk idee! maar enige dat ik kwijt kan op het moment is dat ik al 3,5 maand wacht op het moment dat mijn lichaam snapt wat de bedoeling is! en mijn vriend alleen maar zegt: je bent ongeduldig..
Dat ik me al de hele dag voorhoudt te gaan zwemmen vanavond (word weer eens tijd voor wat beweging), maar ik toch bang ben dat ik niet meer van de bank kom. Is er iemand die mij een schop kan geven (man is aan het werk)????
Dat ik die Hg helemaal zat ben, dat ik de misselijkheid zat ben, dat ik het spugen zat ben, dat ik nu na ongeveer 20 weken mijn bed zat ben maar niet anders kan, dat ik mijn leven weer terug wil! Bah wat is dit erg. Sorry voor het geklaag, maar ik zie even geen lichtpuntje
Dat ik ongelofelijk in de stress zit want mijn baan waar ik nu bijna 5 maanden werk op de tocht staat!! Aanstaande krijg ik hopelijk uitsluitsel. Doe het zo graag en daarvoor zat ik al bijna een jaar in de WW, kortom te erg gewoon. Mijn man zit ook thuis.. Aan de andere kant, er zijn ergere dingen.. We hebben elkaar en zijn gelukkig en gezond!
Dat ik eigenlijk écht moet gaan werken, maar ik ook écht geen zin heb. Hopelijk is er vanavond niks op tv, dan wordt t al een stuk makkelijker..