Dat vandaag echt zo'n dag is dat de hormonen door m'n lijf gieren en ik het liefst een potje wil janken, alleen geen idee waarom. Wordt flauw van mezelf😬
Ik heb vanavond mijn eerste les buikdansen, maar het is beginners en gevorderden door elkaar en ik ken niemand. Ik ben zo bang dat ik mezelf voor schut zet Hoop maar dat er nog meer nieuwe mensen zijn.
Beterschap! Hier ook nog een klein ventje wat ziek is. Soms is het toch fijn om weer te moeten zeggen dat ze rustig moeten zijn... Dat de hernia van manlief op het eerste zicht lijkt mee te vallen. Volgende week MRI scan en dan bekijken ze of de zenuwen al beschadigd zijn en horen we een paar dagen later wat de behandeling gaat worden. Voorlopig nog thuis tot het einde van de maand, dus fijn relaxt thuiskomen 's avonds na het werk, eten klaar. Elk nadeel heeft z'n voordeel.
Inderdaad na de zetpil leef hij even op om vervolgens weer in te storten op de bank. nu even lekker voor de tv een filmpje kijken Fijn dat het lijkt mee te vallen!
Dat mijn vriendin heel goed gereageerd heeft op mijn nieuws dat onze derde onderweg is en ik dus buikpijn voor niks gehad heb... (zij probeert ook zwanger te worden van haar eerste)
Dat ik ontzettend blij ben met onze nieuwe auto stoel de Sirona, en ook nog heel toevallig van Inge88 helemaal top
Dat ik enorme hoofdpijn heb door de vermoeidheid.. En ik geen zin had om eten te koken en we dus lekker Chinees besteld hebben.
Dat die stomme oom van m'n vriend WEER anderhalf uur van tevoren afgebeld heeft (maandag ook al). Ben het zo zat, wil "$/(/&%$§$)(/& eindelijk eens koken!
Dat ik net een snotblaag aan de deur had van een of ander goed doel, om kwart voor negen. En het mooiste is nog, ik had eerst niet in de gaten dat ze er stond. Ik doe open; 'hoorde u de bel niet of had u geen zin om open te doen?' Saywhat?!
Net een cd relaese party gehad van de man van beatrijs was gezellig een goede vriendin is t buurmeisje van haar dus zodoende Pfff 2 weken zonder mn mannetje. Ik ga zondag naar turkije maar heb er nu al tranen van in mn ogen
Dat we nu 2 maanden op rij veel te ruim leven, en we dus 2 maanden weinig sparen. Terwijl we op papier echt een zeer mooi bedragje zouden kunnen sparen elke maand. T is mijn eigen schuld, maar man o man wat baal ik er nu van!!!! Bah, domme luxe muts ben ik toch.
De C1000 hier is gesloten ivm verbouwing naar AH. Morgen tussen 9.00 en 13.00 gaan ze met 60 man personeel alle huizen in het dorp langs een boodschappentas afgeven met 8 boodschappen (iig chips en dus nog 7 dingen), de allerhande, een pen, boodschappenmuntje en nog wat dingetjes. Ik vind dat zo attent!
Ik zit alweer met mijn goede gedrag op het werk, word vandaag echt uren aftellen ga vanavond met vriendinnen op stap en kijk er al de hele week naar uit!