Ik heb weer eens een negatieve test gehad.stom stom te denken dat het spontaan nog wel eens zou lukken. Bah ga een potje brullen. Ik lees dat er zoveel mensen toch nog zwanger raken behalve WIJ. Dat moest ik even kwijt.
Dat mijn zus vanacht in het ziekenhuis op is genomen omdat haar vliezen zijn gebroken. Nu verder niets aan de hand en is het afwachten wanneer mijn petekindje zich meld.
Loop net mijn zoon zijn kamer in. En moest even lachen. Hij heeft wel eens zijn naam op het behang geschreven( niet leuk maar geen reden om echt boos te worden) Nu bekeek ik toevallig zijn muur en zat van boven tot onder met pen strepen. ( de reden die hij mij net geeft van jij geeft mij geen kleur op mijn behang) En eerlijk is eerlijk moest echt mijn best doen om niet in lachen uit te barsten. ( binnen kort dan maar een pot verf voor zijn muur die hij dan zelf mag schilderen haha) Maar dit soort dingen heeft hij nooit echt uit gehaald. En dat gezicht er bij. ( puber streken in de dop) geen peuter streken maar puber streken haha. Boef.
Dat ik nu een beetje verdrietig ben , omdat ik altijd nog de hoop had dat mijn vriend me ten huwelijk zou vragen maar dat ik er net achter gekomen ben dat dat niet gaat gebeuren. Dit heeft hij me net duidelijk gemaakt. Hij houdt heel veel van me en hij vindt de datum dat wij elkaar ontmoet hebben belangrijk en wil dat ieder jaar uitgebreid vieren, maar trouwen hoeft voor hem niet *slik*
Dat ik op dit moment boos op vriend ben. Ik heb een zware verkoudheid gehad uiteindelijk bleek het voorhoofdholteontsteking te zijn. Maar voelde me zo beroerd dat ik wel de kids verzorgde beetje het huishouden bijhouden en wat is zijn reactie jaah toen ik klein was was me moeder een keer doodziek maar het huis was wel picco bello ze deed gewoon boodschapje en ze bracht haaf kids naar school blablabla en jij ligt al in bed met een verkoudheid. Dan denk ik ik klaag wel over koppijn ofzow maat blijf doorgaan en dit is de eerste keer in 3, 5 jaar dat il gevloerd lig en dan gaat hij mij vergelijken n0met zijn moeder. Wat is dat met mannen soo dat ben ik fd kwijt
Dat ik bijna ontploft ben nadat mijn man onterecht ergens boos over was, hij zijn zegje uitgebreid deed en toen ik er op wilde reageren snel het dekbed over zijn hoofd deed, hij ging niet naar mij luisteren en als wraak zei hij niet mee te gaan op visite bij mijn ouders morgen.:x Dat ik toen maar een aanval gedaan heb in de koektrommel enz. enz. terwijl ik net mijn streefgewicht bereikt heb. Bah, wat zijn sommige mensen toch kinderachtig.
Hebben de mannen soms allemaal iets met elkaar afgesproken ofzo? Jeetje wat kunnen ze vervelend zijn soms! En wat ik kwijt wil? M Dat ik er even door heen zit en dat onderhand wel zat ben!
Ik zal willen dat het 7 okt. is Ik wordt er borreldol van 1 stap naar voren 3 stappen achteruit.. Ik wil naar me bed, maar dochterlief heeft besloten alles bij elkaar te gillen, geen idee wat er is, niet ziek, geen tandjes, gen honger dorst vieze luier, geen nachtmerrie ga maar door.. Het enigste wat toch lijkt te helpen als ik tandjescreme door de mondje smeer ( ze hoeft alleen nog de laatste kiezen, nog niiks te voelen zal ook erg vroeg zijn) zucht moedeloos wordt je ervan !!
We gaan vandaag een ouderwets lekkere pyjama dag houden! De kinderen hebben de kussens al van de bank getrokken en op een rij op de grond gelegd, en zijn er over aan het rauzen, ha ha Dadelijk nog even met zijn allen naar boven, kan ik nog even de was vouwen en opbergen en een nieuwe was ophangen en aanzetten, en de kinderen mogen dan op mijn bed springen. Heerlijk, rustig aan dag vandaag.
Ja hier nog 1, oke hij moet werken en ik niet, maar toch...ik slaap ook slecht!!! Hij ligt nu nog lekker in bed terwijl ik al uren beneden ben met zoontje... oh wat ik zou geven om eens uit te slapen...
Dat we hier nog lekker in pyjama rondlopen en er zelfgebakken koekjes in de oven staan, waarvan het deeg helemaal door mijn lieve meisje van 3.5 is gekneed! Ze was zo trots!! Dat wordt straks smullen van de koekjes!
Dat ik vreselijke pijn heb De ipad is net op mijn teen gekomen met de punt/hoek naar beneden Nu is mijn grote teen blauw, dik en enorm pijnlijk Heb er een zakje diepvries doperwten op liggen maar het helpt weinig Bah! :x
Dat ik met Beer zo enorm aan t puzzelen ben met z'n slaapjes, en dat de nachten er ook al niet beter op worden. Lastig.....