Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat ik het jammer vind dat ik wakker ben, want had zooo'n leuke droom.. Ik was bevallen en we hadden een prachtige zoon die precies op z'n papa lijkt, en ik was hem het pakje aan het aandoen wat ik cadeau heb gekregen van m'n moeder.. Was wel een superbaby trouwens, want ik was met 31 weken bevallen, 0,0 complicaties en de eerste dag lachte hij er al flink op los.. ;)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Micchan dan moet je nog even ;)

Ik wil ff kwijt dat mijn man naast me op de bank een broodje haring te eten met uitjes en ik vind dat zoooo vieeeeeesss brr haha
    helemaal als ik dadelijk een kus krijg

ieuw ieuw ieuwwww ;)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoop dat hij/zij wat langer blijft zitten dan 31 weken hoor, zou niet zo best zijn hahaha :p

Oh brrrrrr, vis.. Sterkte! :p

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik ben vandaag niet vooruit te branden. En ben koud.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat ik totaal geen zin heb om zo naar mijn moeder te gaan omdat mijn oma perse Sylvano wilt zien. En dat we ook nog daar moeten eten terwijl ik zo vreselijk moe ben bah!

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Dat ik een heerlijke spijbeldag heb! Ik was zo moe van alle gebroken nachten en andere zorgen, heb mijn man met de kinderen naar de verjaardag van mijn zwager gestruurd en lig zelf lekker in bed :D

7. dekilene

dekilene Niet meer actief

Dat ik verbaasd en geshockeerd keek toen ik een stel in de auto zag...
    Die waren een sigaretje aan het roken met een maxicosi en baby erin!..
    Ze waren aan het inparkeren vandaar dat ik het zag.
    Arm kindje:(:(

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

he bah! daar kan ik zo slecht tegen! zo zielig!

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Dat mijn zoontje vanmiddag niet wilde slapen en nu ontzettend chagrijnig is, dus wij kunnen niet wachten tot hij vanavond op bed ligt en morgen weer vrolijk wakker wordt ;)

10. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Net lag ik even in een deuk met dochter.
    Ze was "Lees mee met Nijntje" aan het kijken.
    En toen kwam ze aan het stukje 'Nijntje en Nina lopen door het bos, wat komen ze daar tegen?'
    Zegt ze heel droog: Papa! :D:D

Tja.....voor degene die mijn laatste topic hebben gelezen snappen wel waarom ik lachte. (gelukkig snapt dochter het niet ;))

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Dat ik mijn zusje en haar vriend enorm dom vind. Ze laten hun dochter van 7 maanden die niet uit haarzelf kan gaan zitten en nog geen 9 kilo weegt in een 10 jaar oude autostoel groep 1 zitten die ze gratis hebben gekregen. En nog wel voorin! Hoe dom kan je zijn???

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    Dat ik het even helemaal gehad heb!! Zoveel dingen die nu aandacht eisen momenteel. Mn kop loopt even over. Maak me zorgen om mn pasgeboren nichtje van 7 dgn oud bij wie een zeldzame stofwisselingsziekte is vast gesteld en nu vandaag is opgenomen in het ziekenhuis omdat ze blijft afvallen en nu met sonde gevoed gaat worden. Dat mn dochters net huilend naaf bed zijn gegaan door overprikkeling van een druk weekend op en neer naar Friesland om bij mn familie te zijn om het verdriet te delen en te verwerken. En dan staan er nog een paar hele drukke weken voor de deur........zucht.....
    Nu suf bank hangen en gedachten op nul!!

13. knap

knap Niet meer actief

Mijn dochter 38 heeft . Snot loopt uit haar neus. De R is er in de maand. para en neusspray in de aanslag. Ach ja hihi zegt ze hoef ik morgen niet naar het kdv. Ik zeg als mijn kindje ziek is mag ze lekker bij mama blijven en morgen mama gek maken zij lachen. leuk plan mama

14. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Dat ik vanmiddag een leuk spijkerrokje zag bij de prenatal, ook nog in de aanbieding, maar ze hadden hem niet meer in mijn maat en is ook niet via de website te bestellen.... Heel frustrerend! :(

15. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Dat ik lekker alleen thuis ben!! Man naar sauna en dochter bij opa en oma slaapt. Heerlijk gestofzuigd en gedweild heb en net chocola heb gehaald en nu op de bank zit met lekkere muziek. Effe genieten van lekker mijn eigen ding!

16. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ooooh lekker is dat hè, ff tijd voor jezelf :)

17. Dat ik vandaag echt een toffe dag heb gehad met schoonmoeder, vriend en zoon, wat ik eigenlijk niet verwacht had. Nu wel doodmoe en het idee dat ik ontzettend moet janken, maar het komt er niet uit, haha! Meestal kijken we 'Red mijn vakantie' op zondag, maar ik denk dat we dat niet gaan redden vandaag. Ik ben zoooo moe!

*Edit* Terwijl ik op 'Plaats reactie' klik bedenk ik me dat ik om 22:00 nog 2 spuiten moet zetten.. Dat wordt dus toch niet heel erg vroeg slapen. Gelukkig zijn het nog maar 2 uurtjes!

18. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Jeujj ik ben vandaag weer een trotse peettante geworden van een heel mooi knap ventje Genaamd Job. Helemaal happy.
    Maar nu ik nog zwanger zien te raken. Dat is dan wel een domper als je zon mooi ventje ziet liggen

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dat ik me vandaag niet zo goed voel..
    en ee beetje deprie ben

zucht

20. Knuffel voor jullie, Tanja en Lovepeet!

Deel Deze Pagina