Dat zal even schrikken zijn! Laat het even bezinken en op je in werken. Maar we zullen maar zeggen gefeliciteerd! Het zijn niet voor niks wondertjes
M'n echo is een week verplaatst op het laatste moment. Bah ben zo boos. Eerste echo was al k/lote, vorige week wilde ik bellen vanwege zorgen, waren ze op vakantie en van vervanging regelen hebben ze hier nog nooit gehoord, en nu dit weer. Snel op zoek naar een ander!
Oh nee, zit ik hier voor niks me rot te duimen.... nee echt KL*** voor je , ik zou ook snel op zoek gaan naar een andere. Ik had zo gehoopt dat ze je een mooie echo konden laten zien, zodat je wat gerustgesteld zou zijn... hmmm volgende week weer opnieuw duimen dan maar.
Ja is het ook. Voor nu is het niet nodig om hem elke dag op medicijnen te zetten. Als het in de toekomst toch erger wordt of hij blijft bijvoorbeeld heel lang van slag erdoor ofzo dan wel. Maar dat is gelukkig nu niet het geval. Hij is snel daarna ook weer helemaal de oude en rent en scheurt het hele huis door zoals we gewend waren zeg maar.. We hebben wel Stesolid nu in huis om hem uit een toeval te halen als deze te lang duurt. Inderdaad wel sneu ja, gelukkig maakt hij de toeval niet zo bewust mee en is daarna gewoon weer de oude .
Das wel kl0te ja! Pff ik heb net de oudste op bed gelegd.. Hij is zooooooo enorm vervelend de laatste tijd, was hem echt even helemaal zat.. Dus lekker naar bed gebracht, kan ik ook niet onnodig boos doen omdat ik even niks van hem kan hebben en dan hoop ik dat hij morgen wat gezelliger is...
dat ik voor de zoveelste keer ruzie met mijn man heb en ondertussen echt niet meer weet wat ik moet doen..
Wooow kletskoek, das wel heftig ja! Ik heb het zelf meegemaakt.....de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb! (was niet echt een beslissing eigenlijk,maar wel een heftige periode) Komt goed meid, als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!
Dat meen je toch niet? Wat onbeschoft! Een week nog wel... He bah, naar. Ik hoop dat jullie het op kunnen lossen.
Lief van je! We laten het voor nu even goed inwerken en zetten alles op een rijtje. Het voelt heel onwerkelijk. Zeker omdat we compleet waren met 2 kinderen. Alles al verkocht en klaar met baby's.
Dat ik vandaag even de trotste moeder van de klas was.. Eerste ouderavond groep 1.. De kinderen moesten een strookjesketting maken. Sommigen hadden 3 schakels.. Een paar een stuk of 8.. En een ketting was echt megalang.. Die van Eef haha.. En echt heel netjes geplakt.. En al die ouders zo kijken van wie ie was.. Van die van ons.. Ooooh zo trots.. Zoo fout
Hier ook zo'n verrassing gehad! Werd helaas een miskraam, maar de babykriebels waren toen zo hevig terug, dat nummer 4 er toch is gekomen.. Laat het even op je inwerken en wie weet hoe leuk het dan is! Babyspullen zijn ook heel goedkoop via MP te krijgen..
Markplaats wordt dan sowieso mijn grootste vriend! Wij hebben voor de eerste 2 alles nieuw gekocht en dus ook weer verkocht. Dat gaat nu niet meer lukken met 2 extra monden te voeden.