Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dat zal even schrikken zijn! Laat het even bezinken en op je in werken. Maar we zullen maar zeggen gefeliciteerd! :D Het zijn niet voor niks wondertjes ;)

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wat balen! Sterkte!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    M'n echo is een week verplaatst op het laatste moment. Bah ben zo boos. Eerste echo was al k/lote, vorige week wilde ik bellen vanwege zorgen, waren ze op vakantie en van vervanging regelen hebben ze hier nog nooit gehoord, en nu dit weer. Snel op zoek naar een ander!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh nee, da's vervelend! Leef je zo toe naar die echo. Hoop dat je snel vervanging gevonden hebt.

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oh nee, zit ik hier voor niks me rot te duimen.... nee echt KL*** voor je , ik zou ook snel op zoek gaan naar een andere. Ik had zo gehoopt dat ze je een mooie echo konden laten zien, zodat je wat gerustgesteld zou zijn... hmmm volgende week weer opnieuw duimen dan maar.

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ja is het ook. Voor nu is het niet nodig om hem elke dag op medicijnen te zetten. Als het in de toekomst toch erger wordt of hij blijft bijvoorbeeld heel lang van slag erdoor ofzo dan wel. Maar dat is gelukkig nu niet het geval. Hij is snel daarna ook weer helemaal de oude en rent en scheurt het hele huis door zoals we gewend waren zeg maar.. We hebben wel Stesolid nu in huis om hem uit een toeval te halen als deze te lang duurt. Inderdaad wel sneu ja, gelukkig maakt hij de toeval niet zo bewust mee en is daarna gewoon weer de oude .

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Das wel kl0te ja! :(

Pff ik heb net de oudste op bed gelegd.. Hij is zooooooo enorm vervelend de laatste tijd, was hem echt even helemaal zat.. Dus lekker naar bed gebracht, kan ik ook niet onnodig boos doen omdat ik even niks van hem kan hebben en dan hoop ik dat hij morgen wat gezelliger is...

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ik voor de zoveelste keer ruzie met mijn man heb en ondertussen echt niet meer weet wat ik moet doen..

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wooow kletskoek, das wel heftig ja!
    Ik heb het zelf meegemaakt.....de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb!
    (was niet echt een beslissing eigenlijk,maar wel een heftige periode)
    Komt goed meid, als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!:)

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Sterkte en knuff, ik hoop dat jullie het op kunnen lossen...

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat meen je toch niet? Wat onbeschoft! Een week nog wel...

He bah, naar. Ik hoop dat jullie het op kunnen lossen.

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Lief van je! We laten het voor nu even goed inwerken en zetten alles op een rijtje. Het voelt heel onwerkelijk. Zeker omdat we compleet waren met 2 kinderen. Alles al verkocht en klaar met baby's.

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dat ik vandaag even de trotste moeder van de klas was..
    Eerste ouderavond groep 1.. De kinderen moesten een strookjesketting maken. Sommigen hadden 3 schakels.. Een paar een stuk of 8.. En een ketting was echt megalang.. Die van Eef haha.. En echt heel netjes geplakt.. En al die ouders zo kijken van wie ie was.. Van die van ons.. Ooooh zo trots.. Zoo fout :)

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hier ook zo'n verrassing gehad! Werd helaas een miskraam, maar de babykriebels waren toen zo hevig terug, dat nummer 4 er toch is gekomen..

Laat het even op je inwerken en wie weet hoe leuk het dan is! Babyspullen zijn ook heel goedkoop via MP te krijgen..

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Markplaats wordt dan sowieso mijn grootste vriend! Wij hebben voor de eerste 2 alles nieuw gekocht en dus ook weer verkocht. Dat gaat nu niet meer lukken met 2 extra monden te voeden.

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    En daar komen mooie spullen vandaan als je goed zoekt! Hoe oud zijn je twee kletskoeken?

17. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
  18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha!!! :D Hoog tijd om nieuwe te kopen! :D

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    4 en 2 jaar.

20. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klopt, maar ze zitten zo lekker :) Heb ze al 6 keer uitgewassen en dat hielp wel even.... :D

Deel Deze Pagina