Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Poeh dat klinkt wel heftig, zeker voor een kindje van 2 maanden... heel veel sterkte. Ik hoop dat het allemaal goed komt
    liefs Pluisje

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik wil kwijt dat ik blij ben als mijn vriend en zo direct bij me zijn in het zkh.

3. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    lig je in het ziekenhuis dan??

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik baal want ik moet aan de prednisolon omdat ik weer zo benauwd ben en vreselijk hoest.. pff bah

Noid lig je in het zkh? wrom? sterkte!

alle jarigen van harte

en die het nodig hebben sterkte..

nu ga ik de kast plunderen.. :D hmm

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat de werkdag me te lang duurt want ik ga na m'n werk snel dochterlief bij de onthaalmoeder oppikken en dan naar het boekenfestijn. Oh wat heb ik er zin in!! :D Nog een klein uurtje...

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat ik nu de hele tijd gebeld word door deze mensen terwijl we om half 1 een berichtje hebben gestuurd dat wij er van uit gaan dat hij niet meer komt en datwij dus een andere planning hebben. Maar dat ik nu plat gebeld word met waarom we dan niet op kunnen passen want het komt hun compleet niet uit nu( is al nummer zoveel dat ze ons laten wachten zonder enig bericht)

Pffffff en verrek ik voel me nog schuldig ook...

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Poeh, moeilijk!

8. knap

knap Niet meer actief

Gesprek met zoon op school is goed gegaan.

Heeft drie dagen blokuren. Dat betekend om 0.800 op school zijn en pas na 16.00 uur klaar zijn ook al zijn de lessen om 12.30 uit bijvoorbeeld. Verhaal er om heen. Hoop dat hij er van geleerd hebt, En
    ga van af nu elke dag met hem aan zijn huiswerk zitten hij snapt het nog niet goed ( te veel onoverzichtelijk ect ect) dus deze moeder moet ook terug naar school. :D Ach als het hem maar helpt.

Wie weet zal ik ooit eens wiskunde vragen posten totaal geen verstand van.

;)

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Zo zin in de reep chocolade die ik net heb gekocht voor vanavond.. Lekker voor de tv, Expeditie Robinson kijken :D:D

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hopelijk heeft hij er idd van geleerd.
    Hoop dat iemand verstand heeft van wiskunde, want aan mij heb je nada, niks!!! Ik ben best goed in Engels en Frans, maar daar houdt het ook wel op... :D

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht

Goed zo!
    Ik geef wiskunde op de middelbare school dus je mag alle vragen sturen hoor :)

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Handig om te weten;) Mijn dochter zit ook op de brugklas en heeft wel vaker vragen, waar ik geen antwoord op weet ;)

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    PB maar wanneer nodig, vind ik leuk!:)

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Thnx, zal ik zeker in mijn achterhoofd houden... :D Ik ben echt een leek wat wiskunde betreft en het is al zooo lang geleden;)

15. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik heb vandaag een midweekje Disneyland Parijs geboekt voor in november :D

16. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik mijn huis heb verkocht en een ander huis heb gekocht

17. knap

knap Niet meer actief

Zal je niet vergeten ;).

En zal vast en zeker wel eens wat tips vragen via pb lijkt mij een goed idee.;)

Dank je wel alvast;)

18. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Morgen naar de huisarts. Hopen dat hij me gaat verlossen van mn pees ontsteking!

Ben ook nog steeds niet ongesteld, 1.5 week over tijd nu.. begin nu toch wel vraagtekens te krijgen. Testen blijven (voor mij gelukkig) blank, maar waarom dan geen menstruatie?!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat we morgen 2 nachten bij mijn moeder gaan logeren. Ik woon in Twente, zij in Zeeland, dus we zien elkaar niet zo vaak. Ook fijn om weer even vertroeteld te worden na onze moeilijke periode. Thee bij mams drinken is het lekkerst :D We gaan met de kinderen naar het strand en pannekoeken eten.

En zondag hebben we een groot familiefeest, omdat mijn vader 65 is geworden. Dan zie ik ook alle neven en nichten met aanhang. Kunnen mijn kinderen gezellig met hun achter-achter neefjes en nichtjes spelen. Ik heb er heel veel zin in! Even wat leuks doen!

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dat ik net boven kom en schrik...

Blijkbaar heeft onze zoon zijn knuffel in ons bed gedaan
    Hij vind het zielig dat ik vanavond alleen moet slapen ..
    De schat

Deel Deze Pagina