Wat wil je kwijt (WWJK)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouw1982, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Aaaaaah SMELT!

Heeft ie toevallig je onderschrift gelezen?! ;)

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hmm wat ik kwijt wil?? Dat ik zo gelukkig ben met het tweede wondertje en zo blij dat grote broer zo lief voor hem is!!!

Dat ik pijnlijke tepels heb door spruw van de kleinsre man

dat ik zoooo graag wil dat alle mamas ff stemmen op onze tweede trots zie hieronder de link:D hihi

en dat ik nu lekker ga snurken!! Truste mede mama's

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Jaaaa lief he...
    Hij voelt dat goed aan wanneer je zon opsteker kunt gebruiken...

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Er is nu een Mc chicken onderweg :) Ik wist niet dat je zo vroeg al last kreeg van....*ik moet dat echt nu hebben anders kan ik niet slapen* ;)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

heeeel lief :)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Weer bloedverlies.. niet erg veel maar wel meer en roder dan vorige keer.. Wordt een lange nacht, denk ik :(

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Micchan: Sterkte! Hoe is de nacht verlopen?

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Micchan: wat vervelend! Hopelijk is het ondertussen weer over. Zit precies niet mee he...

9. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Micchan: dikke knuffel!! Ik hoop dat het al over is!

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dat ik moe ben!
    Uk heeft gister zijn eerste prikken gehad, ging prima!
    Tot nu toe geen koorts alleen stijve beentjes :)
    Alleen als over bezorgde mama ging vannacht m'n mama wekker elk uur af ( lees: elk uur vanzelf wakker geworden) om in het nekje van kleine man te voelen..

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Gisteren een heftig gesprek gehad met een bewoner over euthanasie... Dat soort dingen hakt er toch even in, merk ik, hoe zeer ik ook vind dat iemand deze wens mag hebben.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.279
    6.192
    113
    Dat ik zo lekker mn wasjes ga draaien. Nou al zin in!

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat de kans groot is dat ik over een paar maanden een baan heb, maar dat dat nog allemaal onzeker is en ik daar van baal.
    We hebben het best goed hoor, maar we 'snoepen' elke maand wat van de spaarrekening en dat houden we niet lang meer vol.
    En dat betekent dat we de uitnodiging van vrienden om uit eten te gaan af moeten slaan, we geen weekend weg kunnen met andere vrienden en ik net ook tegen mijn vriendin heb gezegd dat ons 'relaxweekendje' ook niet door kan gaan.
    Allemaal luxeproblemen maar ik baal er toch van..
    Ik wil gewoon rond kunnen komen maandelijks, een beetje kunnen sparen en af en toe wat extra's doen..

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

De oudste is naar school, mijn man en de jongste zijn een nieuwe auto aan het ophalen.
    Wat een rust * even genieten *

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @mich18, ik heb gestemd:D

@Micchan, ik hoop dat alles gewoon prima is... Ff om je moed te geven... bij mijn zs van mijn zoontje heb ik de eerste weken ook vaak bloedingen gehad, dat kwam waarschijnlijk door een goed doorbloedde baarmoedermond. De eerste keer zo erg dat ik niet eens wist dat ik zwanger was, dacht dat het een menstruatie was. Na een paar weken was ik dan oertijd ( dacht ik) en na een positieve test kreeg ik snachts weer een fikse bloeding. Na een aantal miskramen, dacht ik ook meteen dat het weer mis was. Ik belde het ziekenhuis en kon meteen terecht voor een echo... ik bleek al ruim 9 weken zwanger te zijn! De eerste bloeding was ws een innestelingsbloeding. Daarna heb ik nog zeker 3 bloedingen gehad en opeens was het over... het resultaat zit hier nu naast me te spelen;)
    Ik hoop echt heel erg dat dit bij jou ook het geval is..
    ik duim weer eens
    @Porche, zoo schattig :)
    @Nala, sterkte met je kleine uk, dat is zo zielig als ze last hebben van hun prikken. Maar het hoort erbij, vertroetel hem maar lekker. Typisch dat die "mammawekker" zo goed werkt he.
    @Bluesky, dat lijkt me inderdaad erg heftig... maar wel goed dat het bespreekbaar is. Ik kan me voorstellen dat die gesprekken je raken... sterkte
    Zo, vandaag is mijn poetsdag..dus ga ik zo beginnen, bleh. En ik kan niet alles doen wat ik wil, omdat mijn vriend nachtdienst heeft... en tussendoor ook nog die kleien entertainen haha dubbele dagtaak!
    Gisteren met mijn bazin ging eigenlijk goed. Toen ik aankwam, was zij ff weg en heb ik bijgekletst met een collega. Toen bazin binnenkwam, keurde ze me nauwelijks een blik waardig..pfff ze zei dat er iets op haar bureau lag voor mij, dus heb ik dat gehaald en ben naar huis gegaan...doeii. Hopelijk hoef ik haar nu echt nooit meer te zien...
    Iedereen een fijne dag gewenst
    Pluisje

16. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Ik moet de was doen, het huis opruimen en de post doorspitten... maar ik heb nergens zin in.. dus blijf ik maar even hier op plakken... erg hè!!

17. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik moet opruimen, stofzuigen, dweilen, wasje ophangen, naar de winkel.
    Ik heb 0.0 zin in.

Naar de winkel kan ook vanavond dus dan maar zo beginnen met opruimen:(

18. Amare

Amare Niet meer actief

We hebben een mug hier op de slaapkamer die met een persoonlijke vendetta bezig is tegen mij. De afgelopen drie nachten, 13x gestoken.

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dat herken ik blijft moeilijk!

Ik wil kwijt dat ik me gruwelijk kan ergeren aan sommige op zp :p
    Ik ga ff wat anders doen :D

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat ik opnieuw ruzie heb met mijn 'beste' vriendin. Maar dat het nu echt over is en het zat ben gekwetst te worden en het zat ben neergestempeld te worden als slechte moeder omdat ik mijn kinderen vaccineer come on grrrrrr

Deel Deze Pagina