Krijg echt de schijt van die beterweters/oermoeders die een ander op ALLES moeten verbeteren, ALLES beter weten, en zichzelf o zo geweldig vinden. BAH,ZO, Dat is eruit!
Ik ben zoooooooooo chagrijnig omdat ik vanmiddag 5!! uur op de bezorging van onze eettafel heb zitten wachten en daarom een leuke vrijmarkt ben misgelopen *BOOS BOOS BOOS*. Bah.
Oh ja, daar zou ik ook niet mee kunnen lachen! Wij hebben klaspop Jules dit weekend op logement Zoonlief vindt het helemaal geweldig, dochterlief knuffelt er ook al graag mee. We zijn al bij de kapper geweest (moest toch met ons meisje gaan, dus gelijk Jules z'n haartjes maar goed laten leggen ), bij de grootouders gaan eten en nu liggen ze samen in bed.
Ik was vanmiddag totaal verbaasd dat een vreemde vrouw mijn zoontje even terecht sprak Tijdens de boodschappen zei ik tegen Sietse. "Oh mama is de rijst vergeten,even snel terug naar de vorige rij". ...waarop Sietse zei "domme domme mama".. Een vrouw draait zich om en spreekt vrij boos tegen Sietse dat hij niet zo mag praten tegen mama en dat hij heel stout is.. Oké het klopt,Sietse mag dit ook niet zeggen,maar ik zeg dat wel tegen hem ...hij begon zachtjes te huilen omdat hij zo schrok van die vreemde mevrouw. Ik wist even niks te zeggen tegen haar,was totaal verbaasd...
je had tegen dat mens moeten zeggen dat het bang maken van kleine jongetjes veel erger is en dat dat pas stout is, werkelijk waar halen sommige mensen het toch vandaan.... Kinderen praten je nou eenmaal na, als hij nou 16 was... en dan nog. Mijn oudste dochter zou ook zoiets zeggen, maar dan iets sarcastischer hihi
Zusje was jarig. Vandaag al verteld. Maar als verassing gingen we met mijn moeder, zusje, zwager, neefjes en mijn zoon en dochter( haar aller eerste keer echt uit eten) Wokken. Was echt super gezellig. Dochter heb ik wel na een uur laten op halen door haar papa. Die was moe en had het wel gehad aan tafel. Zoon die at zich helemaal klem. Zeg nog straks ga je spugen en ja wel hoor voor de deur daar ging die ach ja hij heeft genoten.. P.s hij word pas over 6 weken 13 en weet je wat ik nu zo leuk vind hij krijgt een beginnend SNORRETJE haha zo leuk om te zien.
Ik zit lekker in mijn vel op dit moment. Morgen gaan ml en ik op een rommelmarkt staan en ons dochtertje logeert vanacht bij opa en oma. Mis haar wel, ben het niet gewend
hahahaha zolang de topics niet over pielepap gaan, hoor je ze niet. Wat wil ik kwijt? Ik heb onwijs leuke schoenen aangeschaft!! En ben er zo blij mee. Heb net mijn salaris binnen en nu al iets teveel geshopt....
Ik wil even kwijt dat ik nu echt mijn mond stijf op elkaar moet houden door deze opmerking van de gene boven me hahahaha. Ben gauw weg uit dit topic!
Wat ik kwijt wil? Ik wil slapen...maar gaat niet lukken. ik heb momenteel erg veel pijn door de dystrofie in mijn voet.
Is nog behoorlijk vroeg, en ik zit al aan de bami met saté wat er van gister over is... Gewoon... Omdat 't lekker is.. hahaa
oh lekker kimi1 haha ik wil kwijt dat ik nu al stapel word van het waarom? mama mag ik koekje? neej dat mag je niet! waarom? Pfff en de dag duurtnog lang, nou is man ook niet lekker en krijg ik er vanmiddag nog een logee bij kan me lol op.. Niet dus..
Dat mijn man een andere baan heeft Hij wilde al zoooo lang weg bij zn oude baas omdat hij er geen zak meer aan vind! Gelukt! feestje hier