Wat wil jij graag hebben voor sint/kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een lijstje aan het maken voor mijn schoonouders wat we willen hebben voor sint en kerst, maar ik ben een beetje ideeloos...
    Ik heb het boek vijftig tinten, maar verder kom ik niet.

Wat hebben jullie op je lijstje staan? En jullie mannen?

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Momenteel bestaat mijn lijstje uit 1 ding: sloffen. Want wat is het koud op de vloer jak!

3. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    en + hihi

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nieuwe winterjas, al uitgezocht met sm. ;b

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Een nieuwe portomonee, een luchtje, tas, pakket van bv rituals, bon van vd ofzo..
    Verder weet ik t nog niet..
    Grootste kado is als mn kleine meid bij ons is met de feestdagen.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

een ipad mini :p ( of ik hem krijg is ten tweede)

nu voel ik me wel heel hebzuchtig als ik hier ''boeken'' of ''sloffen'' lees :)

man die wil de nieuwe farcry 3 hebben voor sint..

8. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Wij vieren geen kerst en sinterklaas dit jaar met de fam. Niemand wist wat hij/zij moest vragen dus we gaan gewoon lekker eten.

Lief en ik kopen normaal gesproken altijd een cadeautje voor elkaar. Dit jaar gaan we investeren in een goede koffiemachine. Zin in! :D

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik hoef niets dit jaar, als ik maar met kerst iedereen kan laten weten dat ik 12 weken zwanger ben. Een mooier cadeau kan ik niet bedenken!

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik heb echt geen idee. Wij kopen zwz nu niet van die hele
    Dure kados omdat we aan het sparen zijn.
    Hij is best creatief hierin dus hij komt altijd met iets leuks aanzetten. Ik daarentegen.......

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Voor man gister vol op gegooglet maar ik weet echt niks!!! Ja alleen een hard houten
    snijplank want doe wil hij graag
    Wat ik t liefst wil is dat hij zegt: ja schat! Laten we voor de volgende gaan :D dat is t mooiste kado
    Oeps dubbel!

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Voor man gister vol op gegooglet maar ik weet echt niks!!! Ja alleen een hard houten
    snijplank want doe wil hij graag
    Wat ik t liefst wil is dat hij zegt: ja schat! Laten we voor de volgende gaan :D

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik verzamel het gedurende het jaar, als ik iets leuks zie zet ik het op pinterest :) wishlist Rosa
    We hebben al afgesproken wat we willen hebben voor kerst en sint. Niet een te groot kadootje, maar gewoon iets leuks. Ik krijg de mindfullnesskalender :)

14. Koon

Koon Niet meer actief

Een bon van ikea/hema/prenatal, grillpan, knoflookpers, groentemes, ovenschool, vaas.

Geen idee wat mijn vriend gaat vragen. Ik denk nieuwe sokken, en onderbroeken :D

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Enige wat ik tot nu toe op m'n lijstje heb staan is een kookboek van Adriano Zumbo :)

Voor man zou ik het niet weten, hij zelf ook niet.

16. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Een hema cadeaubon (kan ik inslaan voor de kleine :D).

17. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik vraag heel strategisch alleen maar praktische dingen... Kan ik dat zelf weer van mijn 'nog te kopen' lijstje schrappen.

Ik heb een voedingspyjama, voedingsbh's en een konijnennachtlampje voor de kinderkamer gevraagd. Alles voor de kleine :D.

Maar ik geloof dat mijn zusje de familie en vriendinnen heeft opgetrommeld, heeeeeel stiekem ;), voor een babyshower, dus wellicht moet ik mijn kerstlijstje binnenkort aanpassen ;).

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

geen idee eigenlijk... een betere gezondheid.. maargoed dat gaat hem niet worden he ;)

19. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Niets, koop wel een kleinigheidje voor de kids met kerst ws, sint gaan we vanaf volgend jaar pas weer aan doen.

Mijn moeder verwend ons altijd met van alles, heeft een goed inlevingsvermogen en weet altijd de leukste dingen onder de boom te zetten voor ons.

Ik ben er inmiddels achter dat kadootjes erg leuk zijn maar dat ik het fijner vind wanneer het met iedereen goed gaat, dus ik hoef geen kadootjes.

20. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Een cakepop maker, boeken over cakepops, bak spulletjes, horloge, leuk 'moeder' sierraad met naam van mijn meisje erop, lange laarzen met mooie hoge hak.

Mijn man Farcry 3 en een kindle Fire.

Kijk anders eens op Amazon bijvoorbeeld die in de uk die verzenden voor weinig of gratis naar NL en daar kan je ook en wishlist aanleggen die zichtbaar is voor publiek.

Deel Deze Pagina