Een waterkoker haha. Mijn vriend vind een boek altijd wel leuk. Vind het erg moeilijk om iets te vragen weet echt niet wat
Voor mijn vader brei ik een sjaal, mijn moeder krijgt een nieuwe fietsmand, mijn broer een plaid en pantoffels, mijn zus zo'n riem voor hardlopen en ik vraag: - katoen voor haken - honingrietjes en chocola om zelf chocolademelk te maken - schootkussen voor laptop - klok (die viel laatst van de muur!) - kaarsen - hyacinthen-bolletjes - etc
Wij doen ook meestal lootjes met familie. Nog geen idee wat te vragen, meestal wordt het een cadeaubon Vriend en ik doen ook altijd cadeautjes voor elkaar op kerstavond. Dit jaar willen we dit overslaan en samen een mooi nieuw koffiezetapparaat kopen.
Wij doen dat hier nietzo met lijstjes enzo eigenlijk. We geven elkaar gewoon iets leuks, geen verwachtingen dus.
Ik ben meer van de hebbe dingetjes.. Op mijn lijstje staat: Sokken Koekjestrommel Glazen potjes voor in de keuken Make -up Zwarte panty of legging..
Wij vragen gewoon wat spaargeld. We krijgen vast nog wel wat anders maar in deze tijden is een spaarcentje altijd welkom! Nu weet er nog niemand dat wij voor een beebje gaan maar ook daarvoor zullen er centjes nodig zijn
ik ga dit jaar voor: - Bakspulletjes, - pyama, - kledingbon van H&M / Didi, - nieuwe boek van Jamie Oliver
vriendlief ook farcry 3 en een houder voor de s3 voor in de auto andere nike's ( laatst nieuwe gekocht komen we er na 3 weken achter dat ze anderhalve maat te groot zijn ) ik thierry mugler alien boekenbon of het nieuwe boek van Karin Slaughter bon van prenatal of babydump, uggs zal ik nog ff verder gaan hahaha ik ben serieus koopziek de laatste tijd
M'n man wil graag de nieuwe Halo (Xbox spel), hij is een echte gamer zeg maar. Verder zou ik het niet weten, iig geen geurtjes, want heeft een heel arsenaal nu haha! Ikzelf krijg altijd het liefste kadobonnen omdat ik gewoon geen idee heb en eigenlijk verder niks nodig heb. Het allerliefste zou ik de schoonfamilie om een donatie vragen wat dan richting een nieuwe keuken kan, maar zij zijn zo giftig tegen geld geven, dat dat dus niet kan... Kook en bakspullen vind ik ook altijd leuk en handig. Of een bedel voor aan m'n armbandje ook leuk.
Geen idee! nog niet over nagedacht... Ik ben net terug uit het buitenland en daar deden ze niet aan Sinterklaas alleen met Kerst en Oud en Nieuw gaven ze cadeau's.Wij waren niet zo van veel en groot.Ik geef er niet zo om.Ben ook uitgeinspireerd haha! mijn ex gaf me nooit iets...dus moet nu ineens wel nadenken, lastig! Boeken heb ik weinig tijd voor helaas...heb er nog heel wat die wachten in de kast!ik ben geen talent in handwerken dus geen breinaalden ofzo of bakspullen. kookboek misschien leuk? mooie kalender. mooie bekers/glazen/tafellakens dat soort dingen overtrek voor bank of sprei voor bed (daar zit ik dan aan te denken) telefoonhoesje leuke handtas Ik moet zeggen, ik heb zelf niet echt veel nodig en met de verhuizing heb ik best veel geld uitgegeven...dus zal wel wat simpel en goedkoop zijn dit jaar. Ik ben al heel blij dat ik in Nederland ben en mn zoontje bij me heb! dat is mijn aller grootste geschenk!
Wij voelen ons al rijk met ons zoontje en tweede kindje op komst. Wij kopen dus geen cadeautjes voor elkaar. Uiteraard krijgt ons zoontje wel wat cadeautjes. Verder houden we het bij een chocoladeletter, pepernootjes en een banketstaaf.