Wat wil jij graag hebben voor sint/kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ow, nu ik het bedenk: theaterbon lijkt me wel wat! theater is duur en ik ben wel theaterfan!

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik wil men babyke hebben voor de kerst en met ons nieuw gezinnetje lekker samen zijn

3. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Sint doen wij alleen voor de kinderen en de fam ook alleen maar voor de kinderen.
    Kerst vieren ze bij ons in de fam best groot.

wij weten sommige dingen al wat we krijgen.
    van me schoon moeder krijgen we een overkapping buiten ( woensdag word die al op gemeten yeahhh )
    Van me schoonvader krijgen wel geld.
    van me ouders krijgen wij ook geld.
    van me oom en tante ook geld.

wij hebben namelijk geld gevraagd omdat we pas klaar zijn met verbouwen, en wij nog enkele dingen gemaakt willen hebben.
    zoals nieuwe wc en trap opnieuw laten bekleden.

op het lijsje staat voor de rest van de fam zoals opa en broer oom´s en tantes.
    1 geld ;)
    2 klok van de wiertz
    6 wiertz kadbon
    4 intratuin bon voor nieuwe vazen
    5 lamp van Fhilips
    6 hornbach bon

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik zou wel graag een bodylotion van Rituals willen hebben, die lichtgroene ruikt echt zo lekker!
    Verder... Kweenie. Ik ben nooit zo goed in het verzinnen van kadootjes.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Een winnend lot van de staatsloterij :p

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik weet het voor kerst nog niet maar dit is het eerste jaar dat wij ook sinterklaas vieren en dan vraag ik van mijn ouders diner borden van blond...
    of ik dan ook wat van mijn man krijg weet ik nog niet... (en dat hoeft ook niet echt, heb genoeg mogen kopen de afgelopen maanden)
    Voor kerst krijgen we wel een cadeau van mijn ouders en ik weet nog niet wat ik ga vragen... moet ik nog goed inspiratie voor op gaan doen!

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    op mijn lijstje staat een positieve test ;)

van sm krijgen we altijd een envelopje om zelf wat te kopen, mijn moeder weet het nodig niet of ze wel aan kado's doen, ook financieel afhankelijk daarzo, en van ml hoop ik tegen die tijd een paar mooie buikbanden te bestellen als kadotje (en deze natuurlijk aan te doen met de kerst om de fam het nieuws te vertellen ;) )
    als mijn moeder aan kadotjes doet, vraag ik eigenlijk ieder jaar wel een boek

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Een gezellige avond met alle (schoon)familie bij elkaar, zonder dat iemand steeds ruzie zoekt of vervelend doet. Maar dat zit er helaas niet in, dus om de pijn van twee keer stad en land afrijden voor een gespannen sfeer met kerstballen, wil ik wel een lekkere parfum of een fijn boek. Ik heb ook een heel mooie print gezien bij een designwinkeltje, die staat ook mijn lijstje. Maar als ik eerlijk ben zou ik dat zo inruilen om lekker op de bank te zitten in een pyjama met kerstkransjes, warme chocomel, kerstfilms en mijn twee liefjes. (Drie keer raden wat wij derde kerstdag doen)

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik wil ook sloffen, maar wel weer een speciaal paar. :p
    En ik wil graag een ring, zn grote met stenen! Ben benieuwd of het mijn vriend lukt voor kerst, heb ook al gezegd dat ie het beste online kan gaan kijken!

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat vervelen meis dat zn avond niet kan! :(
    Btw; thanks voor je tip heb het opvoekboek van Linda gekocht erg leuk! :D Dus die hoef ik al niet meer voor kerst.. Hihi

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hey, vond jij hem ook zo leuk? Ik heb me er echt om ziek gelachen! Het bracht weer een beetje broodnodige relativering in de opvoeding van mijn kleine meid ;)

Tja, ze kunnen niet met elkaar door een deur en mijn moeder is een bijzondere..... Gelukkig leven ze allemaal nog, denk ik dan maar.

12. Melief

Melief Niet meer actief

Een kloppend hartje in mijn buik, meer hoef ik echt niet...

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou graag het boek 50 tinten grijs willen hebben...
    een mooie theedoos... geurtje... goh ben overal wel blij mee :p

mijn man wil heel graag een eigen goede stoel voor bij de tv hebben... hij vind onze bank maar shit... :p

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Onze dochter krijgt 2 cadeautjes, voor de leuk, want het 5 dec krijgt ze ook al vanalles, hoe jong ze ook is haha
    verder kopen wij voor elkaar 1 cadeautje en voor onze ouders wat kleins die komen hier eten
    maar wat... nog geen idee.. ik doe hier inspiratie op :p

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Niets, zolang iedereen gezond is en ik mijn kinderen zie genieten ben ik al blij!

16. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    nog helemaal niet over nagedacht .. maar komen leuke dingen voorbij !! (gaat ff pen en papier halen :)

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een baan voor ML

dat is enige dat ik onder de boom hoop aan te treffen :)

18. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Erg leuk! En kon er ook heerlijk om lachen.. :D:D

Moeilijk moeilijk dus familie bij elkaar, dan gewoon lekker apart houden..

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat ik wil hebben? paar uurtjes extra slaap! :p en een dosis energie zou ook wel leuk zijn

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geef hem groot gelijk :p heb een lounche stoel gehad van hubby toen ik was bevallen. (ks dus duurde 3dagen voor ik thuis was) als verrassing had hij de stoel geregeld toen ik nog lag bij te komen int ziekenhuis

Deel Deze Pagina