Ik wil graag de e-reader van Sony. Nu wilde mijn moeder hem al cadeau doen, dus heb ik gezegd dat ze dat ze dat dan maar voor kerst moet bewaren. Verder moet ik nog wat bedenken voor lootjes enzo..
aangezien ik zwanger ben weet iedereen voor mij genoeg kadootjes, ik hoefde dus geen lijstje te maken (?? ben wel benieuwd wat ik krijg....) Maar meestal vraag ik elk jaar ongeveer hetzelfde: -sloffen -sokken -boeken -spullen voor mn paard -likeur -kaarsen -keukenspullen (pan, bakblik, bewaarpotten)
Mijn man vroeg mij gisteren ook wat mijn wensen zijn. Tja die heb ik eigenlijk niet, ik heb alles wat ik me wensen kan! Dus dit jaar hoef ik zoals altijd geen kado!
Tja een 2e kindje Voor de rest kan alles me gestolen worden, helaas is het vrijwel onmogelijk dat er nog een 2e komt, maar ik blijf hopen
Hier staat een nieuwe buddha to buddha armband erg hoog op de lijst (naast de familie-lootjes-lijstjes want ik ga er vanuit dat ik die van hun niet krijg haha)
Ik hoef niks met Sinterklaas me kleine wel hoor en kerst daar doe ik niks aan gewoon gezellig eten meer niet
Mijn verlanglijsje; - Rituals geurstokjes - Dvd box (verschillende series) - Braadpan En verder.. Werkelijk waar geen idee!!