Ik wil van alles, haha Wat we echt nodig hebben: Een nieuwe grotere koelkast Een nieuwe oven/magnetron Wat ik wil: Een nieuwe laptop Een nieuwe telefoon Mijn tattoo laten bijwerken én nieuwe tattoos Ik wil ook erg graag buitenlaarzen voor de winter voor als ik met de honden ga lopen. Ik wil ook altijd nieuwe speeltjes voor de honden en katten
Isabel Marrant schoenen Swarovski horloge (die met die draaiende kristallen! Andere bank, bed en lampen
Echt niet die dyson steelstofzuiger kopen! Wat een gigantische miskoop was dat zeg.. Zuigkracht is echt heel erg slecht.. Je moet 100x over een paar kruimels heen..
Hier een hele waslijst, het liefst heb ik alles voor januari wanneer de kleine zich zal aankondigen. - babyuitzet (dure uitgave zijn o.a. kamertje en kinderwagen) - nieuwe gordijnen + vitrage - plinten - likje verf op de muren - nieuwe meubels (gaan we zelf maken van steigerhout) - bank - systeemcamera of spiegelreflex - laptop
Qua meubels veranderen we in dit huis niks meer. Binnen nu en 2 jaar gaan we verhuizen. Wel zou ik in de keuken graag een Slow cooker willen. Heerlijk lijkt me dat. En voor mezelf; een nieuwe goede fiets. Maar dat doen we wel op het moment dat het kleintje in m'n buik mee mag op de fiets
Gelukkig op dit moment niet zo heel veel. Ik hoop gewoon bijnenkort een huis te krijgen met tuin maar deze ziet eruit dat dat nog jaren gaat duren. Ik ben aal het spar3n voor een nieuwe auto. We willen een nieuwe terrarium voor onze kameleon. Ik ga van de week een tattoo zetten en daarna volgen er nog 2. Verder wil ik een centje overhouden voor eventuele nodige dingen. Verder is het op dit moment niets
Een nieuwe oven! De onze heeft het begeven en ik mis de afbakbroodjes en de cake op zondag. En ik zou wel een andere telefoon willen, want de mijne heeft zo'n klein geheugen dat ik er bijna niets op kwijt kan. Maar ik heb hem nog maar een jaar, dus dat is ook weer zo zonde.
Poeh, heel veel! Maar dit jaar wil ik graag: - nieuwe schoenen! Ben zojuist geopereerd aan mn voeten en mag bijna schoenen kopen die ik echt leuk vind! - kunst voor aan de muur - een grote cactus - een nieuw groot bureau - een tuinbroek
- Nieuw tv meubel - Spiegel, kan de perfecte maar niet vinden - Robotstofzuiger - Sporthorloge - Nieuwe bbq, maar daar wachten we mee tot volgend jaar
Een mama fiets + windscherm (die koop ik denk tussendoor) Een auto Een nieuw bed voor ons zelf Vakantie Een tattoo voor mij En voor de rest hebben we al alles nieuw. En kleine dingen koop ik zo even tussendoor. Of zoals de fiets heb ik geld klaar liggen, alleen heeft het nog geen haast. Maar als ik een goede aanbieding tegen kom dan koop ik hem. Zelfde met auto.
De laatse benodigheden voor de tweeling Een nieuwe stofzuiger Gordijnen of rolgordijn, ben ik nog niet over uit Dit was het wel