even denken. een droger nieuw bed nieuwe auto dit huis kopen en het heeel grondig verbouwen. dat was het tot nu toe wel denk ik.
Wij hebben een nieuw huis en gaan daar verbouwen. En als het me lukt om die verbouwing binnen budget te houden, dan zou ik graag: - ook nieuwe tegels leggen in de achtertuin - een nieuw bed uitzoeken - een robotstofzuiger aanschaffen
Papierschaaf Keramiekoven 220V (als iemand er nog eentje te koop heeft hoor ik het graag) Een goede klopboormachine Dr Martens halfhoog zwart Aangepaste buggy voor zoon Wit beddengoed voor ons Nieuw matras
Dat kan nog wel eens een grote lijst worden maar hier komt ie: - Een inbouwkast op de kamer van mijn dochtertje - Een mooi bureautje voor mijn dochtertje (heb een mooi gezien van Flexa die bij haar bed meubel past - Screens voor de zolderverdieping en benedenverdieping (op de eerste verdieping krijgen we ze eerdaags). - Kunstgras in de tuin - Een nieuwe schutting - Een afdakje boven de voordeur - Een nieuwe laptop voor mijn man Zo dat was zo eerst wel het geen wat het hoogst op mijn lijstje staat. Hopelijk kunnen we alles op korte termijn realiseren. Qua grote "dingen" zou ik graag een nieuw toilet willen en badkamer. Daar moeten we eerst goed voor sparen en ik zie toch ook wel op tegen het breken en weer opbouwen (en dus de bijbehorende rommel), vandaar dus ook niet zo'n enorme haast.
Wat me zo te binnen schiet: Een airfryer Een mooie houten regenton Nieuwe wok en hapjespan zonder antiaanbak laag (pff wat zijn die dingen duur) Vast nog meer...