Wat wil jij stiekem heel graag maar durf je niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wat een boel mensen die geen auto durven te rijden! Ik kom dat nooit tegen in het dagelijks leven, iedereen vindt dat ik maar 'gewoon' rijles moet gaan nemen.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik vind autorijden in een grote onbekende stad dus een enorme drempel. In m’n uppie naar Amsterdam rijden ofzo. Nooooo way. En dan zeker de ring op en in het centrum waar auto’s van alle kanten komen. Vreselijk. Net zoals die ene rotonde in Nijmegen. Iedereen rijdt daar als idioten en vanuit het niks verschijnen overal auto’s die je ook nog eens op zitten te jagen, vreselijk.

Sado vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ben zelf ook pas op m’n 26e echt auto gaan rijden omdat ik het toen moest voor m’n werk. Daarvoor woonden we in de stad en hadden we zelf ook geen auto. M’n rijbewijs wel op m’n 18e gehaald. Maar daar zat dus ook een hele tijd tussen. Vond die eerste keren rijden ook eng en ik heb ook echt geoefend en de route naar werk een keer gereden.

4. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    6.032
    906
    113
    Vrouw
    Ik snap je. Ik heb die rotonde 1 of 2 keer gereden, ik was blij dat ik er weer vanaf kon. En ik had al redelijk wat rijkilometers in de benen toen ik daar reed.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jaaa echt niet grappig meer..

6. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.911
    4.184
    113
    Vrouw
    Hahahaha ja Nijmegen het Karel Keizerplein, wie heeft dat bedacht. Zat daar een tijdje terug naast iemand, hele rotonde lang: wtf is dit, wtf is dit, wie doet dit, wie bedenkt dit!

Ik vind steden an sich niet zo erg, jammer dat iemand mij vervelend vind maar diegene wil ook geen schade aan zijn auto dus dat komt wel goed.
    Zodra er trams zijn daarentegen, dan word ik wel een beetje zenuwachtig :|

Cobon en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat dus :roflmao:

8. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.789
    3.912
    113
    M'n ogen laseren. Lijkt me echt top om 's ochtends wakker te worden en gewoon te kunnen zien maar ik vind het doodeng!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en nog iets wat ik niet durf. Onder narcose gaan. Ik zou dolgraag wel iets aan m’n slappere buik (huid en spieren) willen laten doen. Met kleding aan valt het wel mee. Mijn buik is nu nog niet heel plat maar meestal is dat een jaar na de bevalling wel prima. Alleen in een bikini oid zal ik echt nooit meer gaan. Geen problemen mee hoor, maar als ik dan toch kan kiezen, dan zou ik toch wel wat aan mijn buik willen laten doen. En het kan ook makkelijk, ik bedoel. Ik hoef het voor kosten niet te laten. Maar die narcose :o: ik ben dan toch - ondanks de therapie - bang om daar heel ziek van te worden. Of stel dat je niet meer wakker wordt. Of dat je alsnog pijn voelt terwijl je dat dus niet kunt aangeven omdat je verder verdoofd bent. :|

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja exact. Sowieso alles wat met ogen te maken heeft. Ik heb een hoge - sterkte maar lensimplantaten of laseren… brr. Eng idee. Ik bedoel. Het zijn je ogen. De opticien in het ziekenhuis waar ik altijd ga (tevens oogarts) zegt ook altijd dat ik prima harde contactlenzen verdraag. Geen reden voor verdere ingrepen. Dat kan altijd nog ooit.

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.226
    1.298
    113
    Centrum België
    even mss offtopic; maar wat bedoel je met verlengen? Is het niet "voor het leven" eens je je rijbewijs hebt?

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.310
    16.707
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    O ja onbekende rotondes in onbekende steden, ik haat dit echt.
    sws onbekende grote steden vind ik niet prettig rijden
    Zo moest mijn zoon eens in Barendrecht theorie examen doen en moest ik de Coolsingel in Rotterdam over met al die rijbanen, op een maandagmorgen met regen en tijdsdruk dat je op tijd moet zijn. Het is dat hij naast me zat in de auto en ik rustig bleef want anders was ik echt gaan schelden.
    Verder vind ik autorijden echt het ultieme gevoel van vrijheid maar onbekende drukke steden met rotondes en veel trams vind ik 10x niks en vermijd ik zoveel mogelijk.

13. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.611
    4.460
    113
    Vrouw
    Na 10 jaar moet je een nieuwe pasje aanvragen :)

Kwek vindt dit leuk.
  14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha keizer Karel plein ja! :roflmao:

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ja kan wel degelijk. Maar je moet die boot van Terschelling niet vergelijken met zo'n kleinere zeerobben boot midden op zee hé:roflmao:
    Die liggen echt op de golven. De boot van Terschelling ligt bijv in een vaargeul maar die kan met forse wind wel wat schommelen. En daar word ik al beroerd van. Pas in een museum jn een huis geweest wat op z'n kop stond en iets scheef liep. Ik werd er kotsmisselijk van:|
    De boot van texel.weer geen problemen

16. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    6.032
    906
    113
    Vrouw
    Inderdaad. Blij dat ik er weer goed vanaf reed. Op dat moment was het vooral focus op dat verkeer, maar daarna kwam wel even een zucht van verlichting dat we eraf waren :roflmao:

17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.465
    8.981
    113
    Vrouw
    Oh ja die rotonde is echt horror! Moest een tijdje geleden bij een bedrijf daar zijn. 86 afslagen (voor mijn gevoel :roflmao:), 30 auto's naast elkaar, geen strepen op de weg. Die rotonde slaat echt werkelijk nergens op :|

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee ik ga daar ook dus van zweten! Ik reed een x per ongeluk daar (was dus al verkeerd gereden en toen kwam ik onverwachts ook nog eens op die rotonde). Ik riep letterlijk WTF DOEN JULLIE ALLEMAAL?! o_O

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.176
    8.903
    113
    #159 NiekeKris, 23 nov 2022
    Laatst bewerkt: 23 nov 2022
    Ik heb me wel laten vertellen dat er verhoudingsgewijs weinig ongelukken gebeuren op die rotonde.

Maar goed, ik vind het ook niets. Zal bv. ook nooit in Parijs auto gaan rijden. Daar heb je ook zo’n fijne rotonde…

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.465
    8.981
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: Zulke dingen riep ik ook uit. En was ook heel verbaasd dat ik in 1 keer goed ging :o:

Deel Deze Pagina