Pijn in heupen/billen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mees, Oct 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb nu al drie weken heel erg pijn in mijn heupen/billen. Die botten onderaan doen echt heel zeer. Vrijdag kan ik gelukkig terecht bij een manueel therapeut.
    Zouden jullie misschien weten wat er aan de hand zou kunnen zijn? Bekkeninstabiliteit is volgens mij niet aan de orde, want ik lees overal dat je dan pijn aan de voorkant hebt en onderin je rug. Bij mij zijn het echt mijn billen/ heupen...
    Groetjes Jessica

2. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Ik zou denken aan ischias. Effe langs de dok om je door te laten verwijzen naar een therapeut. Helpt echt :)

3. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    ik heb ook vaak last in mijn linkerbil...het komt vaak pas opzetten als ik een tijdje gewandeld heb.

4. Miguel

Miguel Lid

Oct 30, 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Het klinkt als Ischias. Ik heb dat ook gehad en er te lang mee doorgelopen. Met als gevolg dat ik vanaf week 30 niks meer kon. Dus ook niet werken. Daar baalde ik verschrikkelijk van en de pijn werd ook alleen maar erger. Dus ik hoop dat jij er gauw vanaf bent want het is echt geen pretje. Ik was er trouwens gelijk na de bevaling vanaf. Volgens de vk drukte mijn zoontje op een spier die daardoor ging ontsteken.

Liefs Maria
    mv Miguel (2jr) en Rafael (6wk,5d)

Share This Page