Kan wel hoor dat ik er eerder iets over heb gepost. Oxazepam tot daar aan toe, maar antidepressiva was altijd een dikke NEE voor mij. Maar de paniekaanvallen werden zo ongelooflijk heftig, dat ik wel moest. Het was voor mij kiezen uit 2 kwaden. Ik slik nu bijna een week Citalopram. Ik weet niet hoe snel ik echt iets kan verwachten. Ik heb wel het idee dat ik last heb van wat bijwerkingen.
2019, Wat was je intens. In positieve en negatieve zin. Allereerst bedankt dat jij het jaar mocht zijn waarin onze tweede zoon geboren mocht worden na een intensief medisch traject waarin ik mezelf een aantal keren heb afgevraagd of mijn huwelijk het zou overleven. Bedankt voor het fantastische huis dat we mochten kopen en mochten verbouwen. Bedankt voor mijn ontslag omdat ik zwanger was (m*therfuckers), hetgeen voor mij goed uit heeft gepakt uiteindelijk. Bedankt voor de moed en wilskracht die ik kreeg om zichtbaar zwanger te solliciteren en aangenomen te worden. Bedankt voor een fijne eerste vliegreis met onze peuter, die zich af en toe drakerig gedroeg en ik strontchagrijnig werd van het luxe champagneontbijt waar ik niet aan mee kon doen omdat ik zwanger was. Maar ook bedankt voor alle wijsheid en zelfreflectie. Dit jaar ben ik enorm gegroeid qua ervaringen en emotionele bagage. Wat was je intens, maar ik ben toe aan 2020. Toe aan rust en even een paar stappen terug. 2019, je was een rollercoaster. Maar een die ik niet had willen missen.
Het betreft mijn schoonfamilie, het is zo erg dat ik zelfs op dit forum denk dat het niet aan mij is om te vertellen
Dankjewel voor de rust en stabiliteit die wij gehad hebben. En dankjewel voor mijn fijne werk/leerplek die ik heb gekregen.
Rollercoaster jaar 2019, wat ben je snel voorbij gegaan. Als ik het van te voren allemaal had geweten dan had ik alle stappen niet durven nemen, maar blij dat ik het gegaan heb. Eerst een nieuwe baan, daarna ons droomhuis kunnen kopen. Vervolgens bleek ik zwanger van onze tweede dochter. Hierdoor werd alles wel zwaar qua verbouwing. Ik ben vooral trots op mijn man die mij heeft aangemoedigd bij alle stappen en zoveel drukte uit handen heeft genomen terwijl hij ook nog een hbo opleiding doet. En 2019 heeft mijn prachtige dochter van een baby in een lief, grappig en vrolijke bijna peuter laten veranderen. Wat een rijkdom allemaal!! Ik hoop dat we in 2020 een beetje rust en balans krijgen om te gaan genieten van wat we hebben en krijgen als de tweede komt in juni.
Lieve 2019, Wat was dit jaar een rollercoaster met diepen dalen en hoge pieken. Maar wat ben ik dankbaar dat er voor ons dromen zijn uit gekomen. Nu op naar een mooi maar spannend 2020
2019, ga weg, vlieg op. Collegatechnisch geen leuk jaar gehad waardoor ik 5 maanden thuis heb gezeten. Nu weer een paar maanden aan het werk, maar eind januari zal ik me weer ziek gaan melden, want ik ben nog echt niet hersteld. Ofwel, 2019, je opvolger zit ik ook niet echt op te wachten. Want dit dringt ook door in je privéleven. Hopelijk vind ik aankomend jaar ander werk zodat 2020 een leuker jaar wordt als dit jaar.
Dag 2019, ik was allang klaar met jou! Los van wat kleine hoogtepunten ook een hele boel diepe dalen waar wij 2020 ook nog last van gaan krijgen. Een nieuw jaar, met na weeën maar hopelijk wel een jaar met meer positiviteit dan 2019!
2019.. weer geen zwangerschap, het tweede jaar op rij. Wat was jij een zwaar jaar. Het jaar waarin ik mezelf ben kwijtgeraakt door alle hoop, tegenslagen en verdriet. 2019 is ook het jaar waarin we de knoop hebben doorgehakt om te stoppen met proberen, maar wat is dat vreselijk zwaar.. 2019 is ook het jaar waarin we verhuisd zijn, naar een mooi groter huis en waarin we weken lang geklust hebben. We zijn zo blij met het huis en heb geen seconde spijt gehad. Ik hoop dat ik in 2020 rust kan vinden, energie krijg van de dingen om me heen en kan weer gaan genieten van al het moois. 2020 ik heb zin in je!
2019, Dank je wel dat je me hebt laten inzien dat ik beter voor mezelf moet zorgen (diabetes ontdekt) Fijn dat we uit de schuldsanering zijn, dat ik meer ren kan werken. Mooie vakantie gehad, met zoon gaat alles goed. Helaas is mijn man aangereden en klaplong en gekneusde ribben, helaas zijn zijn longen nog steeds niet helemaal hersteld. Mijn schoonzus overleden, 3 dagen later een neefje erbij, wat een rollercoaster was dat. We eindigen weer goed, mijn suiker is onder controle, ik hoef geen medicatie meer, voel me goed en ben 13 kg kwijt in 10 maand. onze vrienden hebben ook een kleintje gekregen waar we donderdag kerst mee gaan vieren.