Wat wilde jij vroeger héél graag hebben, maar kreeg je niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntombi

    Ntombi Actief lid

    8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Wees blij, ik werd altijd kotsmisselijk als ik dat bitje in mijn mond moest houden. Echt walgelijk!
     
  2. Ntombi

    Ntombi Actief lid

    8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Ik wilde vroeger altijd technisch lego of een walkie talkie, maar kreeg het helaas nooit.
     
  3. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    paardrijden
     
  4. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Dat was moeilijk voor je ouders natuurlijk :) :)

    Ik wou altijd een hond, van kleinsaf aan, maar heb er nooit een gekregen. Mijn ouders hebben een hond genomen ongeveer drie maanden nadat ik het huis uit was. Kun je dat geloven :)
     
  5. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Eerst een paard..heb ik echt huilende nachten van gehad...(we woonden in een flat)

    En later wou ik heel graag een my little pony kasteel of een barbie huis..nooit gekregen)-;
     
  6. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij hadden voor de kerst een nintendo gekregen, maar mijn overbuurjongetje had toen een nintendo 64... Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik toen superjaloers was en dat ik dat ook wou! Nog jaren om gevraagd maar nooit gekregen haha! Achteraf gezien mochten we al blij zijn dat we de gewone nintendo hadden gekregen haha!
     
  7. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik wilde altijd een hondje mijn ouders wilden er eerst niet aan omdat toen ik 3 was behoorlijk gebeten ben door een hond, maar na lang zeuren kreeg ik met kerst een hondje ik was toen 10 ofzo.
    Helaas was de fokker niet zo goed bezig en kregen we een doodziek hondje mee naar huis. Ik vond hem zo schattig omdat ie zo rustig en droevig keek.
    Bleek het beestje parvo te hebben en hij overleed na 2 weken knokken :cry:

    De dierenarts zei dat we best een nieuwe hond konden nemen want het virus bleef vast niet in huis hangen.... nou de nieuwe hond kreeg het ook maar konden we nog redden na veel moeite.
    Die kreeg het jaar daar op huidkanker en moesten we laten inslapen :cry:
    en toen wilde ik nooit geen hond meer. Tranen met tuiten heb ik gehuild.
     
  8. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    een poppel :)
     
  9. een nieuwe fiets! daar hadden me ouders geen geld voor dus had ik altijd een 2e handse..
     
  10. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het playmobil piratenschip. Jaren gezeurt en nooit gekregen.

    Toen ik 25 werd heb ik het van manlief gekregen. En blij dat ik was!
     
  11. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Dat is lief van jouw mannetje zeg! Je hebt er vast vaak over verteld, wel origineel om het dan na al die jaren alsnog te krijgen!

    Ik wilde graag een skatebord, maar nooit gekregen, mijn ouders zagen de bui al hangen natuurlijk..... :D
     
  12. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik wilde (ja erg ego ik weet het) altijd hetzelfde hebben dan wat mijn (rijke) vriendin ook kreeg.
    Alleen hadden wij het thuis niet breed en kreeg ik die dingen dus echt niet.
    Heb geen speciaal iets wat ik graag wil hebben.

    Nu ben ik blij met dat ik niet alles kreeg wat mijn hartje begeerde.. ik weet nu hoe met geld om te gaan, terwijl mijn (toen rijke) vriendin nu een hoop geld problemen heeft, dat ik met geen goud met haar had willen ruilen!

    Bedankt pa en ma!
     
  13. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik kwam niks te kort als enigst kind maar ik wilde altijd graag een schildpad en die heb ik nooit gekregen :cry:
     
  14. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ik weet het eigelijk niet.... :oops:
    Beesten hadden we altijd (hondjes, katjes, konijen etc.)
    Ik heb heel lang een verzorgpony gehad en heb tot mijn 16e op paardrijles gezeten.

    Oh ik weet nog wel een keer dat ik heel graag zo'n muziekclowntje wilde hebben. Daar zat zo'n sleutel achterin waaraan je moest draaien. Dan kwam er een muziekje uit de clown en draaide zn hoofd mee.
    Die heb ik na veel gezuer gekregen en die heb ik nog steeds! (Verwend nest! :confused: )
    Maar verder heb ik nooit ergens om gezeurd volgens mijn ouders.
     
  15. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Leuk onderwerp!

    Ik wou heel graag zo'n suffe wasco met heel veel kleurtjes er in. Je kan er eigenlijk niks mee (achteraf gezien), maar ik vond het mega-cool en interessant.

    Verder wou ik altijd een kraaltjesdoos om kettinkjes en (!) oorbellen mee te maken. En dan eigenlijk ook gaatjes in mijn oren.

    Het waren bescheiden wensen (de wasco kostte nog geen eens 5 gulden en de kraaltjesdoos (dat weet ik heel goed: f5,95), maar ik heb ze nooit gekregen....

    Toen ik op kamers ging had ik trouwens binnen no-time in elk oor vier gaatjes. Kort daarna ook een aantal piercings.
    :-D

    Groetjes
    Maris
     
  16. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    ik wou altijd grrag een opmaakpop deze heb ik ook nooit gekregen mijn ouders dachten dat ik er nooit mee zal spelen had echt geen klagen hoor kreeg altijd heel veel maar dus geen opmaakpop Maar mijn moeder heeft beloofd als Anne oud genoeg is ze er een krijgt (kan ik er nu eindelijk ook mee spelen :) .
    niet eerlijk trouwens dat zei er wel een krijgt ;)
     
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Oh ja, poppels, die had ook iedereen toen. Ik trouwens ook niet hoor, dus als je erover wilt praten :) ...

    Ik wou graag een Robijntje beertje. Mijn moeder zei dan alleen 'ja, dan moet ik eerst 1000 pakken Robijntje kopen, de groeten' of met andere dingen zei ze 'ja, ik wil ook zoveel'.
    En een trainingspak, wielrenbroek, sportschoenen etc., maar dat vond mijn moeder allemaal zo lelijk, dat kreeg ik ook niet. Achteraf vind ik dat niet zo erg hoor!
     
  18. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihihi nou, nu je het zegt Jo ;)
    ben er nog jarenlang voor in therapie geweest :p

    weetje, ik kreeg die Poppel niet omdat ze zo duur waren ( kreeg trouwens wel een hele slechte imitatie poppel. zoeen die je NIET op kon rollen tot een bal :rolleyes: )
    en vorig jaar was ik bij een rommelmarkt en wat lag daar : een poppel!
    en ze vroegen er 1 euro voor :eek:
     
  19. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Zo'n kinder kinderwagen voor mijn pop. Daar heb ik jaren van gedroomd, maar volgens mij ook stom genoeg nooit op mijn lijstje gezet.
     
  20. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Niet eerlijk! Ik kreeg niet eens een gewonen nintendo!
    hahahahahahahahhahaha

    kus miek
     

Deel Deze Pagina