Psychologe en uiteindelijk wilde ik woonbegeleiding gaan doen en op internaten werken. Toen ik voor de opleiding spw ging en kreeg te horen dat ik met kleine kinderen moest gaan werken ben ik gillend naar buiten gerend. Ik wilde absoluut nooit zelf kinderen. Dus mama heeft nooit op mijn lijstje gestaan. Last minute heb ik voor apothekersassistent gekozen en dat doe ik al 6 jaar met veel plezier! 3 jaar geleden wilde ik wel mama worden en dat ben ik anderhalf jaar geleden ook geworden. Een prachtige dochter rijker en een leuke baan.
Mijn droom was kinder verpleegkundige intensive care.. en daarna leerkracht. Toen Dierenarts assistent. En dat ben ik nu, nu nog door voor mijn diploma voor leerkracht
Ik wilde vroeger prinses worden, totdat mij verteld werd dat ik met willem alexander moest trouwen. Later werd het actrice, die is voor een gedeelte uitgekomen.
Het werk wat ik nu doe, al 12 jaar. Heb nooit iets anders willen worden. Geluk gehad dus! Oh en mama, ook gelukt!
Metselaar, omdat ik dan nooit mijn nagels zou hoeven knippen. Ik ben wel blij dat het niet gelukt is.