Ik wilde bejaardenverzorgster worden, dit is ook mijn beroep geworden (nou ja, verzorgende IG, dus kan met verschillende cliënten werken). Alleen door ziekte kan ik dit beroep nu niet meer uitvoeren
Eerste was het `zuster` Toen dierenarts Gevolgd door advocaat.. Hussel alles door elkaar en dan heb je een maatschappelijk werker
Tot mijn 5e dokter, daarna chirurg. Vanaf mijn 12e wilde ik pathaloog-anatoom worden en dat lijkt me nog steeds een heel interresant beroep En uiteraard beroemd (zingen en dansen )
Ik zei altijd...ik wordt later als ik groot wordt mama en kapster en ben ze allebei!!!! Nou ja kapster niet meer maar dat komt door eczeem en ongeluk maar heb toch gedaan wat ik wilde worden!!
resercheur of bij de beredenpolitie helaas heb ik hier nooit de kans voor gehad, ik wil het nog steeds.
Advocaat, echt al vanaf m'n 5e ofzo, geen idee hoe ik erbij ben gekomen. Ben uiteindelijk ook wel Nederlands Recht gaan studeren (nog mee bezig), maar wil nu toch geen advocaat meer worden.
Ik wilde 1. Motorpolitie 2. Militair of 3. Glasblazer worden. Geen idee hoe ik erop kwam hoor hahaha Uiteindelijk IT-er geworden en nu thuismama
In mijn allereerste rapport stond: "Mijke wil later graag moeder worden".. (Terwijl dat later echt wel anders werd, haha!) Ik heb desondanks mijn jeugddroom waargemaakt!
Vanaf het moment dat mijn broertje geboren werd (was ik 6) en er een kraamhulp over de vloer kwam, wilde ik dat ook worden! Ben ook de opleiding voor verzorgende gaan doen, maar uiteindelijk de ouderenzorg in gegaan.
Archeoloog en Museum directeur. Ik verzamelde altijd oude stukjes steen ( scherven van tegels et cetera) en ik ging ze dan tentoonstellen in een tent bij ons in de tuin. Mensen konden dan voor 10 cent ( een dubbeltje ) een kijkje komen nemen. En geloof het of niet er kwamen mensen kijken, ( oja, ik heb iets anders gestudeerd en ik zit nu thuis, )
Grondstewardess, durf niet zo goed te vliegen Later werd het een hele poos deurwaarder. En nee ben allebei niet!
Hahaha, ja echt deurwaarder. Maar daar zat wel een hele reden achter hoor. Laat ik het even netjes omschrijven, mijn moeder kon/kan niet echt met geld omgaan. Vroeger thuis dus veel bezoekjes gehad en nee dat waren niet de meest aardige mensen. Ik wou dus graag een aardige deurwaarder worden die mensen geen schrik aanjaagde. Ach ja, jong en idealistisch..
1. Prinses 2. papa 3. Mama, en daar is het bij gebleven. Nooit geen ambities gehad om "iets" te worden. Nu uiteindelijk mama! en voel me helemaal compleet.