Mama... sleepte toen ik klein was dag en nacht mn poppen overal mee naartoe... Is helemaal goed gekomen Liefs mij
al vanaf jongs af aan zei ik altijd ; mama en dat ben ik ook van 2 kindjes en ben thuisblijfmama.. Ik ben ook altijd heel creatief geweest (tekenen, schilderen e.d.) en heb nu fotografie ontdekt en lijkt me wel leuk om wat mee te gaan doen, iedereen zegt dat zoiets zo goed bij mij past...
Heel lang wilde ik kinderarts worden. Hierna bij de bereden politie. Toen bleek dat ik hier meer voor moest doen dan ik zin in had wilde ik kapster worden. Dit zagen mijn ouders niet zitten en ben toen maar spw gaan doen. Dit gingen meerderen uit mijn klas doen en "iets met mensen" leek me ook wel leuk. Ben nu pedagogisch medewerker.
wat raar dat je ouders dat niet zien zitten en dat je daarom wat anders kiest toch? al willen mijn kids vuilnismannen worden (of whatever) zal ik ze daar in steunen (natuurlijk zie ik liever anders maar het is hun leven)
Tornadojager en patholoog anatoom.. Tot de dag van vandaag ben ik nog steeds ontzettend gefascineerd door deze beroepen en kijk ik ook graag naar zulk soort programma's
Stewardess! Uiteindelijk ook stewardess opleiding gaan doen maar werk nu inmiddels bij een reisbureau.. Moet er nu niet aan denken om met mijn huisje boompje beestje van huis weg te zijn..
Moeder .... (en fase zuster, kraamverzorgster en maatschappelijk werkster gehad .... uiteindelijk docente geworden)
Kapster! hihi ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen juffrouw, kraamverzorgster, maar vooral MOEDER!! Ik was al een echt moedertje toen ik amper 2 jaar was Uiteindelijk ben ik leidster op een kinderdagverblijf geworden en dat doe ik nu al bijna 10 jaar! zolang alweer! Maar mijn grootste wens is ook uitgekomen en ben moeder van een oh zo lekker mannetje
En volgende week een gesprek!!! Praktijk voor Cosmetische Tandheelkunde en Implantologie Almere!!! Yesssssss, zo ontzettend blij!!!
Hoe ik erbij kwam weet ik niet, maar ik wilde vroeger astonaut worden, leek me wel spannend ofzo, haha, ben het nooit geworden...