Wat willen jullie eten na de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Janet83, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou zo graag een wijntje willen na de bevalling. Gewoon 1ntje, als we allemaal lekker bij liggen te komen.
    Helaas gaat dat 'm echt niet worden.
    1. Ik ga BV geven, en ik zal helaas niet direct 3 uur er tussen hebben zitten.
    2. Ik beval in het ziekenhuis, dat zullen ze niet zo fijn vinden :p
    3. Ik word denk ik toetertje zat, zet ik heel dat ziekenhuis in Sneek op z'n kop.

Maar mijn ouders nemen 1 broodje filet voor me mee, uit Harlingen bij de lekkerste broodjes winkel in de hele wereld. Heb er nu al zin in!!

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ahaha, ja mag al maanden geen meergranen broodje meer eten met gerookte zalm en kruidenkaas!!
    hetzelfde geld voor de filet american met uitjes

wat beschuit met muisjes?? nee graag bovenstaande!! lol

weet nog wel van de vorige keer, een half beschuitje en daarna een boterham met vlees of kaas. daar had ik zin in

3. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn

Een broodje?? Een stokbrood filet american! Of 2, 3, 4.... :D:D:D

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Ik eet eigenlijk ook nog best veel.. gewoon zorgen voor vers en met mate.. roodvlees vind ik normaal ook ni echt lekker dus mis ook niet..
    Maar die filét!! en (ohjee schaam schaam) een sigaretje!! die mis ik nog het allermeest... (maar zolang ik nog zwanger hou ik vol en rook ik niet) en hopelijk denk ik er helemaal niet aan als ik eenmaal bevallen ben, maar het idee nu hmm

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mis niet echt iets wat ik nu niet 'mag' eten maar het zou zo fijn zijn dat ik dan niet meer zo hoef op te letten of het wel goed gaar is (ei, vlees, groenten) of overdreven gewassen...en een frans kaasje zou er wel ingaan! Nu eet ik bv ook niet buiten de deur want je weet nooit of de salade wel goed gewassen is!

6. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik denk nu lekker aan een flakkie dat heb ik op creta veel gegeten dat is zeg maar brood (lijkt op pannekoek) daar doen ze lekker lap geroosterd kip en papat met heerlijke saus er bij oooooooh ik zit me nu wel echt te verlekkeren

7. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    O ja een lekker zacht gekookt eitje....een broodje filet american.....een biefstukje.....en mmmmmm een broodje met ossenworst en peper.

8. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het eerste dat ik ga eten is een grote kom vol met verse rauwe groentjes. Ik ben zot op koude groenten en nu moet je daar zoveel tijd in steken eh :eek:)
    Dus het eerste wat ik doe is op restaurant gaan en mij zoiets bestellen

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Had me bij de eerste de hele zwangerschap verheugd op lekkere zalm en een glas Baileys. Dat stond dus al klaar voor na de bevalling.
    Op het moment supreme had ik helemaal geen trek erin en heb ik een lekkere bruine boterham met kaas gegeten.
    De Baileys kwam pas maanden later omdat het zo'n gedoe was met kolven, melk weggooien etc.

Voor nu heb ik dus nog niets bedacht maar heb ook niet echt dingen die ik mis.
    Alle verboden etenswaren at ik eigenlijk toch al niet zo veel.
    En de Baileys, ach daar heb ik nu met al die misselijkheid toch geen trek in!

10. `het eerste wat ik wou na de zwangerschap van iris van filet american , osseworst mmm lekker

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ooh man ik verlang zo naar een vers wit pistoletje met een dikke laag filet american (van de c1000, want die is het lekkerst :p) met uitjes!!!

ALs ik bevallen ben is dat het eerste wat ik krijg van mijn vriend haha

12. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik had direct na de bevalling een broodje filet besteld.

13. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    jaaa....filet american met uitjes :D

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hier ook broodje filet americain en tiramisu, heel veel tiramisu!!

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heb alvast wat biefstuk in de vriezer gelegd hahaha

16. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oeoeoeoeh ohja!!! Tiramisu inderdaad!!! Dan wordt het dus een broodje filet americain met een blikje red bull dan een broodje rosbief en als toetje tiramisu. Hahaha!

Door dit topic krijg ik er alleen maar meer zin in ;)
    Ben alleen heel benieuwd of ik na de bevalling überhaupt trek heb in die dingen!

17. lsb

lsb Lid

22 dec 2009
    14
    0
    0
    friesland
    als eerste wil ik een hard broodje met rosbief,
    bij ons 2e dochter had mijn man dit ook gehaald en ik heb er erg van genoten heeeeerrrlijk

18. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    bij mag ereen bordje klaarstaan met CARPACCIO!!
    Houd het nu al bijna niet meer uit!! (ben bijna 10 weken zwanger)

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou ik riep ook allemala dat ik meteen filet wilde enz... plurk was eruit en ik wilde alleen maar drinken! al had je mij slootwater gegevn... ooh wat had ik een dorst. helaas mocht ik maar een paar slokken water omdat ik waarschijnlijk nog onder narcose moest! toen later bleek dat dat niet hoefde ( na weer een rit met de ambulance van 20 minuten en anderhalf uur op de gyneaceloog te hebben gewacht mocht ik dan eindelijk drinken! een glas appelsap was nog nooit zo snel leeg!!!!! s''middags wel een broodje filet op!

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik wilde ook heel de zwangerschap broodje filet american, maar moest in het ziekenhuis blijven en kreeg een boterham met flauwe kaas na de bevalling, jakkie.
    De volgende dag de hele tijd bij mijn kleintje geweest op de kinderafdeling, kom ik bij mijn bed terug, staan er spruitjes op mij te wachten, als ik iets absoluut niet lust zijn het wel spruitjes hahaha.
    Dus alleen mijn vlees opgegeten en familie de opdracht gegeven om de volgende dag lekker een broodje filet mee te nemen.
    Heb het heel de kraamtijd thuisook gegeten, en ben het nou beu hahaha

Deel Deze Pagina