1. champagne! 2. biefstuk, medium doorbakken En dan wil ik ´s avonds wel een glas rode wijn met een blauw schimmelkaasje erbij... hmmmmmmmmmmm nog even!!!
Ik moest echt de eerste dagen niet aan eten denken. Heb heel veel fruit gegeten en soep. Vooral heel veel water en thee gedronken. Maar goed ... ik eet sowieso geen vlees, dus daar heb ik geen behoefte aan. En voorlopig ga ik borstvoeding geven, dus ook dat biertje/wijntje moet even wachten
BIEFSTUK,TOURNEDOS of ROSBIEF! Wij hebben thuis een boerderij en hebben lekker vlees in de diepvries...(kalfsvlees) mijn eerste maaltijd wordt dus: vers getrokken rundvlees soep; biefstuk, gebakken aardappelen, sla met EITJE en een lekker gebakken langvingertaart met rum erin, als toetje! wat duurt wachten toch lang! Na de bevalling is al het vlees op en kan ik weken van het vlees genieten wat nu moet blijven liggen!
pfff ik had na mijn bevallingen echt geen trek hoor.... vlak voor mijn tweede bevalling had ik gegeten bij de mac... ik had toen al 3 cm ontsluiting en moest om 8 uur savonds opgenomen worden dus we gingen eerst even naar huis de tas ophalen en even wat eten met zn drietjes... en daarna werd ik opgenomen... nou alles kwam er weer uit nadat mijn vliezen braken hoor.. pfff... ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en daarna mochten we allebei naar huis... toen heb ik als eerste een bord aardappels met spinazie en verse worst gegeten... hihi... bij mijn eerste dochter liep het allemaal wat anders... en is ze geboren met een keizersnede... wat ik toen heb gegeten weet ik zo niet meer....
Toen ik naar huis mocht/moest na 8 dagen in het ziekenhuis is mijn vriend meteen naar de Bakker Bart gereden om een broodje zalm en een broodje filet american te kopen Was erg lekker
Ik wil graag een stokbroodje met filet american en sla. En carpaccio! Na een paar weken lust ik vast ook wel weer een bacotje!! Vorige x had m'n moeder het biefstuk al gehaald, helaas moest ik 5 dagen in het ziekenhuis blijven. Maar toen ik eenmaal thuis was heb ik dat biefstukje echt verslonden!
Echt heel veel mensen willen gelijk filet american eten Maar ik mis het niet eens! Het enige wat ik dan vaak eet is gewoon brood met ham of chocolade pasta! Ik ook trouwens! en dan is het geen broodje maar tijgerbollen!! laat ik ze gelijk kopen En daarna als een toetje een peukje (buiten offcourse)
Een donkerbruin broodje met osseworst. Ik weet dat ik woensdag wordt ingeleid dus ik ga het dinsdag in huis halen :-D
De dag nadat ik m'n KS heb gehad, kwam m'n moeder naar het ziekenhuis met een half stokbroodje met filet....wat was ik haar dankbaar!!!
Haha, de filet american is wel populair !! Ze mogen wel extra gaan inkopen voor de straks ex-zwangeren!
Na mijn bevalling had mijn man meteen carpaccio voor me gekocht En toen ik thuis was heeft ie een medium biefstuk voor me gebakken.. Had het zooooo gemist...
Een broodje filet american, osseworst, en rosbief. wat heb ik daar een trek in zeg, at ik elke week wel.
ik heb dinsdag toch een heerlijk rode biefstuk gegeten en een glas jack daniels gedronken zit al weer de hele week aan de red bull, filet american staat in de koelkast en ook de leverpastei vliegt er doorheen (ik weet dat je 1 boterham met leverpastei mag, maar ik ben daar zo verslaafd aan dat ik geen mate kan houden, dus heb het expres niet gekocht tijdens de zwangerschap)
ik kreeg gelijk beschuit met muisjes dat smaakte heerlijk na alles maar toen ik thuis was wou ik een lekkere vette hap bij de snackbar als beloning dit zou deze ronde weer zo zijn