Dan bedoel ik meer, wat was het totale gewicht wat je mee droeg, wat alleen door de bevalling minder was geworden. Ben zo benieuwd wat de kleine plus vruchtwater placenta enz weegt. Je leest op internet wel berekeningen van ongv 10kg bij elkaar. Zal bij iedereen anders zijn, dus ben benieuwd naar die van jullie!
Ik was volgens mij zo'n 13 kilo aangekomen en na de bevalling nog zo'n 3 kilo zwaarder dan voorheen (was er binnen twee weken ook af). Dus die berekening klopte bij mij precies!
Ik was 10 kilo lichter dan de start van mijn zwangerschap. In het begin van mijn zwangerschap was ik zo´n 10 kilo afgevallen. Daarna was er weer 10 kilo bijgekomen. Na de bevalling waren die kilo´s weer weg. Dus het scheelde inderdaad 10 kilo.
Ik was 23/24 aangekomen. Na 3 dgn voor het eerst gewogen en toen -14. Er zaten er toen nog 9/10 kilo aan. Deze gingen er in de maanden erna vanzelf ook af..
Ik was ca 10 kilo aangekomen. Tijdens de bevalling woog ik 81 kilo (ja echt, met weeën op de weegschaal gestaan). Na de bevalling, waarbij er toch echt een kind van ruim 3,5 kilo + vruchtwater + placenta uitgekomen waren, woog ik nog 79 kilo. Heel bijzonder....... Met veel moeite heb ik er toen nog 1 kilo afgekregen. Pas begin dit jaar, na 3 jaar ging eindelijk de rest er langzaamaan af.
ik ben tijdens mijn zwangerschap 17 kg aangekomen en toen ik na 10 dagen thuis kwam uit het ziekenhuis was ik 12 kg al weer kwijt. De laatste 5 ben ik maanden later (6a7 maanden) pas kwijt geraakt. Zolang ik borstvoeding gaf verloor ik helemaal niets, kwam juist weer aan. Toen was ik het na een half jaar zat en nu zit ik al weer ruim onder mijn start gewicht.
Bij mij zat er ongeveer 6,5 kilo verschil in het gewicht vlak voor en vlak na de bevalling. Baby woog 3800 gram. De dagen erna verloor ik nog een paar kilo aan vocht.
Ik geloof dat er 2 dagen na de bevalling 10 kg af was inderdaad. Was 12 kg aangekomen en ben die andere paar kilo in 2 weken na de bevalling kwijtgeraakt.
ik woog voor de bevalling 86, na de bevalling nog 82 (wel met flinke stuwing gewogen hihi, dus eigenlijk mssn 80?)... ik had gehoopt op die 10 kg, maar helaas... inmiddels is er overigens (na 4 maanden) wel al 16 extra af... (zit nu op 66... gaat de goede kant op dus!
Ik was 17 kg aangekomen. Bij mij was er 5 kg af na de bevalling. Binnen 2 weken nog 7 kg eraf. De laatste 5 zitten er nog aan .
Dag van de bevalling woog ik 62, 7 kilo meer dan voor de zwangerschap. Die 7 kilo was ik meteen kwijt (heb me na 4 dagen voor het eerst gewogen). Daarna.... zwangerschapsverlof, cupcakejes met muisjes eten, lekkere dingen eten/drinken, weinig bewegen... aan het eind van mijn verlof woog ik 58 kilo Morgen wordt mijn zoontje 9 maanden en nu weeg ik weer terug 55. Mijn gewicht is goed maar mijn buik is helemaal flubber geworden, inclusief striemen hihi.
Ik was 6 kilo aangekomen, na de bevalling was ik 3 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Daarna ging het ontzettend snel en verloor ik binnen no time nog eens 20 kilo zonder daar iets voor te doen. Helaas... is daar weinig van over gebleven Alhoewel ik deze keer aan het begin van de zwangerschap wel 2 kilo lichter was dan vorige keer aan het begin
Ik was 6,5 kilo aangekomen in de zwangerschap en 10 kilo afgevallen door de bevalling Tweede zwangerschap iets van 8 kilo aangekomen en ook zoiets afgevallen. Maar ben doodleuk weer aangekomen sindsdien hoor
bij mijn zoontje was ik 10 kilo aangekomen en 1 week na de bevalling was ik 13 kwijt. nu 15 kilo aangekomen, ik hoop dat er weer minimaal 10 vanaf gaan.
Bij de 1e ben ik 30 kg aangekomen. Na 3 dagen (toen kwam ik uit het ziekenhuis) woog ik 16 kilo minder. Na 6 maanden weer op m'n oude gewicht. Bij de 2e ben ik 21 kg aangekomen. Na 3 dagen (toen ook weer uit het ziekenhuis) woog ik 10 kilo minder. Nu 3 maanden verder heb ik er nog 3kg aan zitten.
Alle drie de keren ongeveer 11 kg aangekomen, grote kinderen gebaard (tussen de 4320 en 4640 gram) en daags na de bevalling was ik dan ongeveer 8 kg kwijt. Helaas 2 weken later ook de andere 3 alweer. Ik heb gewoon echt géén talent om kilo's vast te houden.
Paar dagen na de bevalling -7. Binnen een week -12 . (19kg aangekomen). Nog 7 kilo te gaan.... ik mag niet klagen.
95 !!!! Kg schoon aan de haak. Op de dag v d bevalling. Na 3 weken 80. Na 9 weken 65 kg. Hihihi echt waar.