3 dan koorts. 1 dag niet nu...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schmidt, 27 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is niet dat ik het idee heb dat onze 14 maanden oude zoon echt goed ziek is, maar hij heeft 3 dagen koorts gehad, 1 dag niet en nu weer wel. Lees altijd dat je dat moet laten zien, maar ben in zijn eerste jaar al zo vaak naar de hap geweest dat ik niet meer te snel wil gaan. Dat kwam omdat hij in de eerste 8 maanden wel iets onder de leden had maar geen koorts.

Aankijken of toch na laten kijken? Hij is snip verkouden, maar de nachten gaan redelijk voor zijn doen. Voor hem is 1 a 2x wakker worden en aandacht nodig hebben geen uitzondering

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Drinkt en plast hij goed, is hij alert? Hoe hoog is zijn temp?? Tja als je t niet vertrouwd gewoon gaan hoor, niks geks aan! Of even bellen voor overleg!

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij eet in vlagen slecht. Heel wisselen. Drinkt stukken minder maar dronk vrij veel. Dus genoeg plasluiers. Wel minder dan normaal maar niet zorgelijk. Eens kijken hoe zijn humeur blijft en hoe hij dadelijk slaapt.

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Aangezien de koorts weg is geweest en nu weer terug is zou ik gewoon even bellen en overleggen. Ze geven het zelf wel aankruisen ze het wel of niet nodig vinden dat je komt.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was voor de oudste bij de hap en heb navraag gedaan. Waarschijnlijk weer een nieuwe infectie. Dus gewoon uitzieken.
    Oudste heeft een dubbele oorontsteking. Gister al geconstateerd en nu al 2x een hoop slijmproppen bij zijn urine.

Ach ja overal ziekenboeg. Maar het ging over de jongste en kijk het nog even aan.

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou hier inmiddels ook dag 4.
    De afgelopen 2 dagen in de ochtend geen koorts maar tegen de avond wel.
    Eet slecht drinkt goed, speelt is lief en vrolijk maar snotverkouden.
    Ik vind het ook een beetje lastig... Er heerst iets naars geloof ik.

Dinsdag zou ze voor enting gaan. Geloof dat ik m maar verzet.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Roln er heerst inderdaad vanalles. Bij koorts inderdaad geen enting laten zetten. Begrijpen ze ook wel. Het is zo lastig he.

Hier was meneer gister heel sloom. Enkel verhoging. Vandaag zit hij ineens onder de uitslag en had hij duidelijk weer koorts. Overdag ging het goed. Anders waren we naar de huisarts gegaan. Ik twijfel steeds, maar wanneer ik denk dat het nodig is kan ik gelukkig altijd terecht. Hopelijk gaat het vannacht beter dan de nacht ervoor.

Sterkte met alle zieke kindjes.

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    6e ziekte gevolgd Door een ander virus?

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die heeft hij al gehad...of de 5de haha. Ik weet het niet meer. Hij had toen eerst een paar dagen hele hoge koorts en toen ineens uitslag. Blijft toch lastig, maar uitslag duidt vaak op een virusinfectie. En denk inderdaad dat voorafgaan een ander virusje is geweest.

Deel Deze Pagina