Echo bij Marita in Lommel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Channie, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi allemaal,

wij hebben 13november bij 13 weken een afspraak bij Marita in Lommel. Wij willen als ze het kan zien graag zien wat het wordt. Op haar site geeft ze aan dat ze het bij 13 weken kan zien.. zo niet hebben we in elk geval even naar ons kindje kunnen kijken. Wie heeft er ervaringen met dit echo bureau en klopte haar vroege voorspelling bij jullie ook?

2. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Wij zijn met 15.3 bij haar geweest, ze was toen erg zeker van haar zaak. Heb pas 13 nov mijn 20 weken controle dus kan nog niet zeggen of het heel zeker klopt.
    Vond het wel mooie kwaliteit van echo's die ze nam!

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja ik lees op zich best positieve verhalen van haar, maar ik vraag me dan toch af hoe ze op 13 weken dan al kan zien en vooral zo zeker kan weten wat het word. Ik ben erg benieuwd in elk geval! Ik hoop natuurlijk ook wel dat ze het kan zien, maar anders staat er bij 15 weken ook nog een echo bij Jan Koning. ( erg eigenlijk als ik dit van mezelf terug lees haha, maar dan stoppen de echo's voorlopig hoor!)

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja ik vraag me ook af wat ze dan ziet met 13 weken? De NUB? Lijkt me niet dat ze daarop een uitspraak doet. Ik wacht tot 16 weken geeft me toch iets meer zekerheid..

5. 2love

2love Lid

29 okt 2013
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn echoscopiste zei vd week dat er eigenlijk geen uitspraken gedaan mogen worden. Het is idd nog de nub. Zei zij dat het eigenlijk allemaal nog jongens zijn en dat het nub verhaal nog niet erkend is. Pas met 15 weken zit er een geslacht. Dus ja

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ze heeft het toch wel vaak goed gehad. Maakt ook niks uit als er niks te zien is.. 15 weken gaan we ook nog naar jan koning.

7. Aliyah

Aliyah Lid

6 okt 2013
    74
    0
    0
    Nagelstyliste
    België limburg
    Mijn vriendin is ook bij haar geweest op 16 weken, normaal is het dan al wel duidelijk wat het wordt, ik kan pas bij mijn gyn gaan als ik 21 weken ben! Mijn vriendin zei ook al, da toch naar Lommel! Bij haar zat ze juist maar heb al evenveel negatieve comments gehoord als positieve,dus ik ga toch proberen nog wat geduld te hebben! Succes! ;)

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zijn er nog meer mensen met ervaringen met Marita of eventueel Jan koning?

9. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ben bij Marita geweest toen ik 13w en 4d was en zij zei het is duidelijk een meisje( ze kijkt niet naar de nub) heeft toen zelfs het verschil laten zien tussen een meisje en jongen. Bij ons was er duidelijk een hamburgertje te zien. Alle andere echo's zeiden hetzelfde en nu is ons meisje alweer 19 maanden. Ik vond haar heel fijn ze was rustig en duidelijk en nam goed haar tijd

10. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik woon dichtbij de grens en heb nu al vaak gehoord bij het echocentrum én het ziekenhuis dat ze er toch wel vaak naast zit als je te vroeg gaat (15 weken of vroeger). Zelf ben ik met 16 weken naar echocentrum geweest en was het geslacht prima te zien! Denk dat als je rond 13-14 weken gaat het gewoon te vroeg is ;)

11. MrsMe

MrsMe Lid

10 jul 2013
    97
    0
    0
    België
    Wij zijn op 14w2d geweest, en ze had het toch meteen (bij het eerste beeld) gezien én bij het rechte eind. :)
    Was voor ons een hele leuke ervaring.

Deel Deze Pagina