Hey dames! Wij hebben maandag de 24 weken echo gehad en nu werd ons meisje al geschat op een 800 gram, was toen ook precies 24 weken zwanger. Als ik eens kijk naar het boekje van de zwangerschap van mijn zoontje dan woog hij bij 24 weken, 700 gram en werd toen al een flinke baby genoemd. Denk dat zusje hem nog gaat overtreffen Uiteindelijk niet zo een zware baby gehad hoor, enkel een grote (3kg725, 54cm) Hoe zwaar was jullie baby bij 24 weken? En voor meiden die het nog herinneren van hun andere kindjes hoe zwaar waren zij dan uiteindelijk bij de geboorte? Leuk om eens te vergelijken
Valt me nu in dat jullie in Nederland wss geen 24weken echo krijgen? Hier in België krijgen we elke 4 weken een echo (op het einde zelfs om de 2-3 weken) Moesten er toch toevallig het wel weten, deel het gerust
Met 24 weken zal ik geen echo krijgen, ik heb er wel een gehad bij precies 22 weken. Onze kleine werd toen geschat op 462 gram. Op 13 december, volgens mij ben ik dan precies 26 weken heb ik de volgende controle (en hopelijk weer een echo).
Mees was bij 25wk precies 1000 gram. Bij de geboorte woog meneer 9 pond en was 55 cm. Van Maud weet ik het niet meer zo precies.
Mijn baby woog nu 1257 gram bij 27+6 Ook geen kleintje dus...krijg met 33 weken weer een groei-echo dus ben eens benieuwd! Hier in NL krijg je niet standaard een echo met 24 weken maar wel vaker met 30 weken; alhoewel dat geen regel is...
Kan niks zeggen over 24 weken,sorry. Van de week 20 weken echo gehad en mijn kleintje woog 350 zei ze
Komende vrijdag een echo met precies 26 weken, ik zal het vragen wat het gewicht is, Vorige keer was alles klein, maar heb niet om het gewicht gevraagd... Ga ik komende keer doen
Ons zoontje woog met 20 weken echo 320 gram Onze dochter 340 gram en met de geboorte 3900 gram(40,6 weken)
Mijn zoontje weet ik niet meer precies, geloof iets van 450gram (uiteindelijk bij 38 weken 2986gram) Deze zwangerschap werd ons meisje met 27 weken op ongeveer 750 gram geschat.. vorige week met bijna 37 weken werd ze op bijna 2600 gram geschat.