Hoi! Ik had vanavond een echo. omdat ze geen hartslag kon vinden maakte ze een echo en ze zei ik ben in opleiding dus kan er verder niet veel over zeggen want ik heb er nog geen ervaring mee. Onderstaande foto kreeg ik mee maar ben nu nieuwsgierig of er toch wat van te maken is Het is voor zover ik weet geen potty shot foto en ook geen nub meer aangezien ik al voorbij de 14 weken ben. Thanks alvast voor het meekijken
Eerlijk gezegd kan ik er niet veel van maken. Ik lijk 2 beentjes te zien met iets ertussen maar durf dat echt niet met zekerheid te zeggen. Waarom kreeg je deze echofoto mee?Heeft ze neit gezegd van welk aanzicht dit is?
Haha nee ze zei dat ze dacht een meisje maar er verder nog geen ervaring mee heeft dus eigenlijk mocht ik daar niks mee. Heb zelf het idee dat je een soort boven aanzicht ziet haha
Dit is een achteraanzicht. Je ziet de rug rechts, billen en benen links. Je ziet idd iets zitten, maar dat zou eventueel ook de navelstreng kunnen zijn. Ik durf hier geen geslacht uit te halen, omdat dit dus vanuit achter genomen is en je niet kan zien waar dat uitsteeksel precies vandaan komt. Trouwens... gekke foto om mee te krijgen voor een controle echo. Vaak krijg je dan tenminste een echo waar het hoofdje/gezichtje op staat
Ahh oke duidelijk dankjewel voor het werpen van je blik erop Ja ik vroeg om een potty shot maja volgens mij snapte ze die niet echt. Ze liep ook enorm uit dus durfde er niet verder over te vragen
Uhm... nee... de ts vraagt wat voor een soort echo het is . Als je het geslacht van jouw kindje wil laten zien, moet je je echo in het pottyshot topic plaatsen