wat word het uiteinderlijk nou?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claire1988, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1988

claire1988 Actief lid

9 apr 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben zo benieuwd wat er van zijn haar terecht komt:p

mijn zoontje is nu 13 maanden bovenkant styl achterkant en zijkant krullen ene dag meer als de andere dag (vader half surinaams flinke spiraal krullen, ik slag)
    maar wat komt hier nou van terecht gaat al zijn haar ooit krullen of blijft hij met 50 50 haar lopen:$:D?
    iemand misschien ervaring met zulk soort kapsels?

ik heb ook wel eens gehoord dat als je al het haar afscheert er een mooie bos voor terug komt van het zelfde structuur.
    en wat is dat nou met het resersieve en dominante gen?(hoe je dat ook schrijf)....ze zeggen krullen is dominant maar dan snap ik niet echt wat mijn zoontje dan heeft? hahaha;) ondanks zijn o zo rare kapsel maakt hem dat wel onwijs schattig met ze style lokje:D

2. claire1988

claire1988 Actief lid

9 apr 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dat krullen dominat zijn hoef niet hoor, dat ligt ook maar net aan je ouders. Als je ouders krullen hebben dan zou dat maar zo kunnen, maar bij mn man bijvoorbeeld: die heeft krullen, maar zijn ouders niet. Waarschijnlijk waren die wel drager. Mn zoontje heeft ook een half/.half kapsel. Als het lang groeit krijgt hij aan de zijkant krullen, bovenop is het steil en achter krult t in de nek. Mn dochtertje heeft tot nu toe nog steil en dun piekhaar (van mij, haha)
    Wat jouw zoontje krijgt...???? Het kan half half blijven, zie hier... ;) Door het af te knippen veranderd er niks ana de structuur, deze wordt bepaald in de hoofdhuid/ haarzakje en daar veranderd niks aan met knippen. Wel wordt door knippen het piekerige vaak minder omdat het bij kleine kindjes vaak minder wordt geknipt en dunnig wordt bij de uiteinden.

4. minnie2

minnie2 Lid

15 okt 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk toch krullen? Vroeger had ik heel styl haar terwijl mijn ouders allebij krullen hadden. Maar toen ik een jaar of 7 was kreeg ik ineens (kroes)krullen.

Mijn man heeft heel dun styl haar en ik dus dik haar met krullen,mijn zoontje heeft nu mijn haar (heel dik dus) ben benieuwd of dat gaat veranderen maar denk het niet.
    ben dus ook benieuwd of mijn dochtertje ook krullen krijgt.Nu is ze nog kaal in iedergeval:p

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zoontjes van mijn vriendin heeft uiteindelijk allemaal krullen gekregen, heel schattig!
    Sinds het werd geknipt, ging het ineens hard met de krullen.

6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Heeft het nog te maken met het feit dat je kindje lang kaal is?
    Ons meisje krijgt steeds minder haar. Ik heb zelf een hele dikke bos met krullen, bij mijn man thuis heel stijl haar. Ze zeggen wel eens: hoe langer kaal, hoe mooier haar, maar 'k weet niet of dit wel altijd op gaat?

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Geen idee. Hier is ze tot 1 jaar kaal geweest en daarna begon het langzaam te groeien.
    Achterkant mag nu een klein stukje af en voor moet nog even wat meer groeien voor een speldje.
    Ik hoop dat we van de zomer een speldje in kunnen en over een jaar een staartje haha.

O ja, het is wel steil, alleen onderaan spring het soms wat

Deel Deze Pagina