Wat word ik hier moe van!

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraske, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja ik weet natuurlijk niet hoe dat op de KNO-afdeling is in het Jeroen Bosch hoor..
    Ik kom eigenlijk vrijwel alleen bij gyneacologie. ;)
    En dat was in Bernhoven zwaar onder de maat.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik weet er alles van, wij zijn naar ander ziekenhuis nouja kliniek overgestapt voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Mijn bevalling was dan weer wel goed, maar dat was in oss misschien dat dat scheelt...

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oss.. blegh! Daar wil ik écht niet meer heen!
    En voor die behandelingen in het Geertgen geweest?

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ja inderdaad, dat was een hele overgang! Vond de gyn in oss wel aardig maar de kraamafdeling pfff daar hebben wehet maar niet over...

Ik had weinig keuze, het was oss of eindhoven. Tja oss was dichterbij en met 7 cm ontsluiting denk je niet zo heel veel haha

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hoop dat ze haar op de ''spoedlijst" kunnen zetten.

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Echt wat belachelijk dat ze zon klein meisje zo lang met pijn laten doorlopen!! Heel goed dat je er zo bovenop blijft zitten....ik duim dat jullie donderdag goed nieuws krijgen en dat je meisje eerder terecht kan! Sterkte...

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Aan de ene kant inderdaad zielig om een meisje me pijn door te laten lopen. Maar het zou wel inhouden dat een andere operatie af zou moeten vallen om plek voor haar te maken. Diegene zal ook niet voor niets geopereerd worden. Wil hiermee niet zeggen dat ze niet geholpen moet worden maar het ziekenhuis is er niet om mensen te pesten.

Wat je kan doen is een telefonisch consult met je huidige kno arts vragen. De assistentes op de poli volgen allemaal braaf de regels...en als de kno arts niet het hokje binnen....weken aanvinkt kom je dus op de wachtlijst.
    Aangezien de kno arts binnen 3 weken had gezegd 9ik neem aan dat hij dat had toegezegd) vermoed dat het wel de bedoeling was om dit te doen. Je komt dan op een ander lijstje terecht.
    Een ander ziekenhuis is ook een alternatief hoor...maar ik ga liever ergens waar de wachtijden langer zijn. Die zijn er meestal niet voor niets.

Heel veel succes

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja herken het wel ik had dat voor mezelf ook ik kom uit andere woonplaats en moest me toen bij verhuizing doorgeven dat ik binnen 3 weken gezien moest worden voor controle van de ruggenrpik pijnpoli alles ging fout en kon pas na 3 maanden dacht het niet .
    want de controle is juist belangrijk voor zo prik.
    dus ander ziekenhuis gebeld kon ik direct paar dagen later heen maar oh die brieven die ze dan niet willen sturen en geven van ziekenhuis arnhem waar ze vanuit hengelo na toe gestuurd waren pffffff

elende

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Was inderdaad toegezegd 3 weken, bij bureau opname zeiden ze ja er staat geen spoed bij en de wachtlijst is gewoon minimaal 8 weken voor deze ingreep.

Ik snap jouw redenatie wel hoor, maar een kind minimaal 8 weken door laten lopen met pijn lijkt me ook niet echt de bedoeling.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn typen op telefoon helft van mijn verhaal kwijt.. Dus nog een keer:

Vanmorgen nogmaals gebeld met eigen KNO-arts, nouja assistente (een andere deze keer) en ze ging het nogmaals overleggen en zou terugbellen.
    Word ik amper een uur later teruggebeld door bureau opname dat er een spoedindicatie is en dat ze maandag naar anestesist (of hoe schrijf je dat) moet en 14 of 15 mei geholpen wordt!!!

Afspraak in ander ziekenhuis dus afgezegd, eigen ziekenhuis is toch prettiger aangezien ze hier ook al langer bekend is.

Een hoop geregel maar eind goed al goed. Hopelijk is dochter snel van de oorpijn af want dat is echt niks!

11. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    tussen de verwijzing van de huisarts, afspraak kno, afspraak anesthesie en buisjes plaasten zat hier volgens mij maximaal 3 weken in totaal. (dus van eerste afspraak tot opname) als je afstand geen probleem vind zou ik je zorgverzekering inschakelen want die regelen zorgbemiddeling.kan niet anders dan dat het veel sneler kan

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    aha precies wat ik al dacht...hij is waarschijnlijk gewoon de spoedindicatie vergeten erbij te zetten.
    Een klein foutje met veel geregel als gevolg. Meestal het geval in dit soort situaties. Helaas wil de planning je nooit op je woord geloven dat er een spoedindicatie aan vast zit maar dat hij is vergeten aan te geven.
    Mooi dat het toch nog zo opgelost kan worden.

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat fijn dat ze nu snel terecht kan en dus ook snel van de pijn verlost zal zijn!!!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is niet een kwestie van vinkje vergeten, want gisteren heb ik ook gebeld en toen kon er geen spoedindicatie komen (moest dan maar via de huisarts geregeld worden als het echt spoed is). Geef maar een AB-kuur was het antwoord van de arts.
    Vanmorgen nog een keer geprobeerd en toen kon het wel, was een andere arts als gisteren ;)

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Irritant zeg !
    Tja en het vakje bestaat...die hoeven ze alleen maar te gebruiken. Nou zijn er deze tijd wel veel kindjes met hetzelfde probleem...en is er bijna overal vakantiereductie...de wachttijden zullen nog wel wat oplopen.

Maar ook voor andere ingrepen is de wachttijd schokkend hoor!

Goed dat je nog een poging gewaagd gedaan heb!
    Zet je ijsjes maar in de vriezer !

16. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hey sandraske

zit je toevallig ook bij bernhoven hier in veghel???

want kayro is 2weken geleden geholpen

en hij is heel snel geholpen,heeft echt geen 8weken geduurd

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Volgens mij zat ze in Oss..

Maar fijn dat ze uiteindelijk tóch nog snel geholpen wordt. :)

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lang leve dan toch het Bernhoven ;) (ik zweer trouwens bij Oss)!

Op naar een snelle behandeling en ik hoop heeeeel snel geen pijn meer voor je schatje! Beterschap!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Inderdaad in veghel, kno-operaties worden alleen in veghel uitgevoerd is mijverteld...

Was het alleen buisjes of ook buisjes plus neusamandel? Want dat scheelt ook nog namelijk..

Maargoed over anderhalve week worden we geholpen dankzij de spoedindicatie

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow echt waar?! Ook over de afdeling gyneacologie??

Deel Deze Pagina