morgen eerste echo van ons wondertje we weten dus niet precies hoelang we zwanger zijn dus harstikke spannend hoop dat alles goed eruit ziet morgen duimen jullie mee en voor wie morgen ook een echo moet succes en hopen op een mooie echo
Ook ik heb morgen de 20 weken echo!! Hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht vindt het zooo spannend...... Heb ook pas om 17:50 een afspraak dus moet nog de hele dag wachten ook
zeker spannend vooral die 20 weken echo's hoop dat jullie mooie echo's te zien krijgen en allerbelangrijkste gezonde kleintjes @ukoldaatje jou reactie komt niet helemaal bij mij over of je het nu leuk of sarcastisch bedoelt is door je emoticon die je erachter heb geplaatst maaaaaar inderdaad heeeel gezellig heb altijd een groot gezin gewilt ben ook in een groot gezin opgegroeit en eigenlijk zijn er in mijn families alleen maar grote gezinnen (overgrootoma heeft er 21, oma 9, tantes ook 9)
@mamaatje wauw zeker gezellig !' en spannend morgen maar komt vast wel goed ikhoop ook dat t een gezond kindje is !! @mama88 pff lekker laat dacht dat ik um al laat had (15.30) ..
bedankt is idd gezellig bedankt ik moet om 12.00 uur dus eigenlijk best een mooie tijd manlief heeft last van nesteldrang erg grappig om te zien wel een beetje vroeg maar ach
Jaaaa ik mag ook morgen voor de eerste, zal rond de 8 weken zijn. Vind het zelf spannender dan bij de eerste.
haha dit heb ik dus ook hoewel meeste zeggen ach je hebt het al zovaak meegemaakt, juist die volgende zijn op een of andere manier spannender ofzo erg raar maar ook leuk spannend he hoop voor jou ook een mooie echo @mnonc ontzettend leuk een pretecho optimaal genieten van de kleine in je buik
Succes allemaal vandaag! Hopelijk krijgen jullie allemaal goede echo's! Ik zat gisteren met dezelfde stress voor de 20 wkn echo, gelukkig alles helemaal perfect!
yeaah wat ontzettend goed om te horen nu lekker genieten van de tweede helft wij zitten in zenuwen manlief wilt nu nu nu weg maar ja dan zijn we er een uur te vroeg hahaha zenuwen beginnen toch echt wel weer te komen nu
Morgen echo, ben nu 12 weken. Dus krijg nu een Echt hummeltje te zien al. Succes allemaal en geniet ervan!
Ik had gisteren ook mijn eerste echo! Heel erg spannend zeg! Alles was goed, klein spruitje zweefde lekker rond in de baarmoeder. Hartje klopte goed. Ben 7 weken +1 en helemaal gelukkig!
Ja alles goed zo 7 weken ongeveer Over 3 weken nog een echo voor de termijn Nu 14-2 ongeveer uitgerekend