Wat wordt er bedoeld met gevoelige borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderfladder, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    Na een eerste kindje zijn we onderweg voor een tweede maar gek ik ben elk detail van de vorige keer vergeten. Nu vroeg ik me af wat het inhoud dat je gevoelige borsten heb. Voor mij voelt het alsof mn klieren bij mn oksels en naar mn borsten toe opzetten ofzo. Dus ik heb meer een ander gevoel aan de binnenkant dan dat m'n tepels gevoelig zijn.

Verder wat steekjes maar geen andere verschijnselen... nog een paar dagen wachten dus.

Hoop op reacties.

Bedankt en slaap lekker allemaal

2. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    O ja, volgens mij voelt het ook een beetje zoals stuwing voor degene die borstvoeding hebben gegeven.

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    daarvoor heb je geen borstvoeding voor hoeven geven;)

4. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Hoihoi,

Wij gaan ook voor een tweede. Helaas vorig jaar een mk gehad. Maar mijn zwangerschapskwaaltjes waren zoooo anders dan bij de eerste zwangerschap. Bij de eerste zwangerschap hoefde je niet eens te kijken naar mijn borsten of ze deden al pijn. Ook mega misselijk geweest, kon geen eten zien.
    Bij de tweede zwangerschap die overigens 10 weken heeft geduurd, was ik misselijk, maar veel minder misselijk en waren alleen mijn tepels gevoelig. Gewoon niet fijn als ik ze aanraakte. Dus zo'n verschil tussen de twee zwangerschappen! Overigens was bij de eerste zwangerschap al een week voor het testen de gevoelige borsten en bij de tweede zwangerschap pas na 6 weken.
    Succes!

Deel Deze Pagina