hallo, ik heb sinds gister steken in mn buik onderrin en een soort samentrekkend gevoel in mn buik wat zou dit kunnen zijn? als jullie ongesteld moesten worden wat voelden jullie dan? heb ook elke keer steekjes aan de linker en rechterkant van mn buik pfoee ik wacht al 83 dagen op mijn ongi na de pil heb een week geleden een test gedaan maar negatief , word hier gek van zeg groetjes stephanie
het kan een heleboel zijn meid een eisprong die eraan komt of is je bm kan zich klaar maken voor je ongi het kan een zwschap zijn maar ook een buikgriep wat momenteel ontzettend heerst.
ja heel irritant zit nou op dag 85 alweer nog nooit zo lange cyclus gehad werd het altijd heel snel , miss vanmiddag maar weer een testje halen dan weet ik gelijk wel of niet , t zijn wel pijnlijke steken met ongesteldheid hebk dat nooit mja miss voel je nu wel hele andere dingen omdat ik niet meer aan de pil ben weet het ook niet haha
Anders doe je voor de zekerheid ook even een ovulatietestje. Wellicht komt er eindelijk een eitje aan (en dat betekent natuurlijk: KLUSSEN!)
Hoii hoii ben ik weer nou heb een test gedaan negatief dus ben niet zwanger en een ovulatietest gedaan van kruidvat en die was ook niet positief dus het is helaas geen aankomende eisprong of hij moet al geweest zijn en ook geen zwangerschap en vandaag heb ik er ook geen last meer van pff hier een foto van de ovulatietst hijs helaas heel onduidelijk heb geen flitser op mn telefoon zitten Bekijk bijlage 123227 hijs ietsie lichter dan de andere streep