Virtuele troost

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Audrey, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Audrey

Audrey Actief lid

9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Dag dames,

Vandaag heb ik goed de pest er in. Eerste poging IVF dus niet gelukt. Net zoals iedereen hier vond ik dat ik na al die miskramen en operaties nu toe was aan een beetje geluk.
    Verdriet kan toch niet zo onproportioneel verdeeld zijn.

Ik huil nooit - ook maar een keer de afgelopen jaar, maar nu houd ik echt echt niet meer in.

Je huilt ook om het feit dat je ook een stap dichter bij permanente kinderloosheid bent.

Sorry dames, moest het even kwijt. Wat ergens wel helpt is dat niemand het weet, dus moeten we toneelspelen, en dan kan je niet te veel met je verdriet bezig zijn.

Mijn excuses als dit ontmoedigend werkt...

2. bengel

bengel Niet meer actief

oh jee...je voelt je intens verdrietig. helemaal begrijpelijk. Probeer het te uiten, zodat je je weer kan opladen....succes...

dikke knuf
    bengel

3. Niet meer actief

hoi meid
    jee wat balen zeg dat de ivf mislukt is
    snap heel goed dat je verdrietig bent
    huil maar goed uit hoor!

hopelijk is het de volgende keer wel raak
    wel moed blijven houden hoor meid ;)

sterkte
    en een dikke digiknuffel voor jou ;)

4. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Een hele grote knuffel voor jou.

Ally

5. Audrey

Audrey Actief lid

9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Dank je wel dames, net gebeld, en met een beetje geluk een cryo TP in september. Optimisme kan ik niet meer op brengen - ik ben helaas fatalistisch ingesteld tegenwoordig, ik denk in een poging te grote teleurstelling te voorkomen.
    Helpt niet :(
    Het is fijn om jullie steun te hebben - het zijn welkome steunbetuigingen van mensen die zich kunnen inleven als geen ander.
    Ik ga, denk ik, het huis van beneden naar boven schoonmaken. Wordt ik afgeleid van pijn in m'n buik, en kan ik de negatieve energie een beetje kwijt.

Groetjes Audrey.

6. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Wat erg zeg, dat de 1e IVF mislukt is!
    Ook heel logisch dat je verdrietig bent en het even helemaal niet ziet zitten. Flink uithuilen en moed blijven houden voor de volgende keer.
    Heel veel sterkte !

Liefs Roca

7. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ik vind het heel erg voor jullie. Je hebt zo te lezen ook al behoorlijk wat te verduren gehad. Het is heel normaal dat je nu verdriet hebt.
    Gaan jullie nog een volgende poging doen? Probeer te onthouden dat het dan wel kan lukken.
    Het maakt het natuurlijk extra moeilijk dat jullie het verborgen houden voor anderen. Vind dat sowieso al knap. Ik kan dat niet hoor...

Heel veel sterkte!

Liefs, Barbara

8. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hééééééééééél veel sterkte! Ik hoop ECHT dat het je lukt! En je hebt gelijk, sommige dingen zijn niet eerlijk verdeeld in de wereld :cry:

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Speciaal voor jou log ik illegaal in op mijn werk.

Dit soort berichten doen me altijd zo ontzettend veel verdriet.
    Ik voel met je mee, ik leef met je mee maar kan helemaal niks voor je betekenen.

Dit soort "knakmomenten" horen er, hoe wreed ook, bij. Het geeft niet dat je het even niet meer ziet...dat kan ook haast niet anders.

Toch word je er sterker van en geeft het je een nieuwe boost om door te gaan.
    Geef jezelf de tijd en de ruimte meid...je hoeft niet alles met een glimlach te ondergaan.

Heel veel sterkte!
    Liefs

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wat erg voor jullie :cry:

Heel veel sterkte meid.

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Heel veel sterkte en geef maar toe aan je verdriet... het is niet niks...

12. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    Wat erg dat de IVF niet gelukt is! Kan me voorstellen dat je het nu even niet meer ziet zitten, maar probeer wel moed hoop te houden he.
    Heel veel sterkte!
    liefs

Deel Deze Pagina